Nikolai Valujev vs Ruslan Tshagajev Helsingissä?

http://www.iltalehti.fi/urheilu/200904139406826_ur.shtml

Viimekertainen Valujevin matsi oli kyllä sillasta kuraa, että kyllä tullaan pettymään paitsi jos Valujev häviää :D No ei olishan se hienoa saada isommanluokan nyrkkeilyä suomeen
Kylkeen Tolppolalle joku mestaruus matsi, niin kyllä mä voisin lipun ostaa. Valuev edustaa nyrkkeilyllään kaikkea sitä, mitä en haluaisi kehässä nähdä (pois lukien tyrmäykset).

Itse kyllä menisin. Suomessa ei nyt kuitenkaan isoja miehiä kehässä juurikaan nähdä varsinkin kun Heleniuskin meni Sauerlandin leipiin Saksaan.

en tiedä mistä tuo helsinki on tohon yhteyteen revitty,mutta pakkohan tonne on lähteä jos toteutuu :)

Odotan kyllä innolla jos matsi tuli helsinkiin vaika sitä en paikan päälle pääsekkään katsomaan.Veikkaan että Valujev voittaa.

Menisin mielelläni, jos olisi joku muu kuin Valujev ottelemassa. Mies on ehkä ihmiskunnan historian tylsin ottelija.

eikun tarkotin että mistä sauerland on keksinyt valita helsingin tämän matsin pitopaikaksi.mikä niiden pointti on

eikun tarkotin että mistä sauerland on keksinyt valita helsingin tämän matsin pitopaikaksi.mikä niiden pointti on

Jommassa kummassa iltapäivälehdessä väläyteltiin co-maineventiksi Sylvester vs Asikainen III. Siinä kai se pointti?

asikaisella on matsi 18.4., en usko että ottaa sylvesterin kanssa 30.5.

18.4 vastustaja on kuitenkin Ochoa, eli tämmönen tune up ottelu. Sama tilanne oli ennen Sylvesterin toista kohtaamista. Kuukausi ennen ottelua 8eräinen matsi täysin tuntematonta Martin Kukulssia vastaan.

niin on,mutta ei sitä silti tiedä mitä tapahtuu.päät kolahtaa yhteen,silmäkulma auki ja ei tarvii pariin kuukauteen matsia ottaa.ja onhan ochoa vaarallisempi vastustaja kuin kukuls oli.
mutta onhan tuo mahdollista toki,ja olisihan se siistiä että amin pääsi mittaamaan sylvesterin kotikehässä

Vois mennä katsomaan jos co-mainevent on hyvä, mutta pelkkä Chagaevin pistevoitto ei oikein napsuttele koska itse matsi tuskin on mikään ikimuistoinen.

Voi helvata kun olen toisessa maassa tuohon aikaan. Ainoa päivä jolloin ei onnistu millään mennä katsomaan. Ihan varmasti kannattaa mennä katsomaan, kun kerran tuollainen mahdollisuus on. Varsinkin jos tulee Asikaisen matsi yms mukaan.

Tiedän, että nyt ei ole kyseessä jokin Klitchko vs Lennox comeback matsi ja co-main eventtina Hatton vs Pacman, mutta eipä noita tänne olekaan jonossa odottelemassa. Nyt jos homma menee täällä putkeen, show on hieno ja yleisö hyvin mukana, niin ihan varmasti Suomesta tulee potentiaalinen järjestyspaikka jatkossakin tuollaisille isoille otteluille. Näin koska paikka on molemmille ottelijoille ehkä hieman neutraalimpi ja kuitenkin tarpeeksi lähellä Venäjän isoja markkinoita. Jenkit eivät ehkä ole ihan innoissaan tulossa jonnekin Moskovaan riskeeraamaan titteleitä ja jonkin ryssän markkina-arvo ei välttämättä ole kovin iso jenkkilässä.

Back
Ylös Bottom