Nikama siirtyilee

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hoilaa!

Onks kellää semmosta nikama kipua ollut keskiselästä vähän ylöspäin?
Mulla tulee kipu silloin, kun kirjoitan pöydällä jotain ja nousen siitä ylös / tai suoristan selkäni, niin pistävä kipu tulee ja menee ohi kun pitää selän suorassa hetken, ennen se napsahti mutta enää ei.
Se kipu tulee silloin tällöin, mutta satavarmasti silloin, kun on kauan aikaa ollu samas asennos kirjoittaessa jotain.
Ainiin ja myöskään päätä ei saa rintaan vaan sattuu ja selkä tuntuu olevan siitä kohtaa jumissa.

Tiedän että vaiva on tullut väärästä tekniikasta / liian isoista painoista, enkä ole venytellyt.
Olen tehnyt vipunostoja käsipainoilla seisten sivuille nostaen.
Lasken nyt painoja ja koitan parantaa tekniikkaa ja venytellä.

Lekurille oon menossa, mutta en vielä millekkään erikoislekurille vaan omalle lääkärille.
Vaiva ollut jotain puolisen vuotta.
Onko samanlaisia kokemuksia ja miten on toimittu?

Kaapovaa: -No tuskimpa siellä mikään nikama mihinkään siirtyilee ole huoleti sen asian johdosta. Tuon kirjoituksesi perusteella uskaltaisin lähteä arvailemaan rintarangan fasettinivelten toiminta häiriöitä eli ns. lukkoja.

Kurkkaappa sellaisia ketjuja jossa puhutaan tuosta rintarangan liikkuvuudesta, löytyisikö sieltä oireisiisi täsmääviä kertomuksia ja ohjeita. Jos oireet tuntuvat etteivät ne ala helpottamaan omin avuin, suosittelen hakeutumaan jonkun manipulaatiota toteuttavan ammattilaisen käsiin, esim. osteopaatit, OMT-fysioterapeutit ym.

Hoilaa!

Onks kellää semmosta nikama kipua ollut keskiselästä vähän ylöspäin?
Mulla tulee kipu silloin, kun kirjoitan pöydällä jotain ja nousen siitä ylös / tai suoristan selkäni, niin pistävä kipu tulee ja menee ohi kun pitää selän suorassa hetken, ennen se napsahti mutta enää ei.
Se kipu tulee silloin tällöin, mutta satavarmasti silloin, kun on kauan aikaa ollu samas asennos kirjoittaessa jotain.
Ainiin ja myöskään päätä ei saa rintaan vaan sattuu ja selkä tuntuu olevan siitä kohtaa jumissa.

Tiedän että vaiva on tullut väärästä tekniikasta / liian isoista painoista, enkä ole venytellyt.
Olen tehnyt vipunostoja käsipainoilla seisten sivuille nostaen.
Lasken nyt painoja ja koitan parantaa tekniikkaa ja venytellä.

Lekurille oon menossa, mutta en vielä millekkään erikoislekurille vaan omalle lääkärille.
Vaiva ollut jotain puolisen vuotta.
Onko samanlaisia kokemuksia ja miten on toimittu?

Lääkäri määrää sulle kipulääkettä kipuihin ja mahd. fysikaalista hoitoa ja käskee lepäämään. Mee ennemmin ammattitaitoiselle kiropraktikolle joka avaa lukot selästä ja naps, selkä toimii jälleen!
E: risumies ehti ensin.. :D mutta lukoista sekin höpötteli...

Latest posts

Back
Ylös Bottom