Nightwish - Endless Forms Most Beautiful

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Nightwish on parhaillaan tekemässä uutta levyä. Levyn pitäisi ilmestyä ensi vuoden keväällä Nuclear Blastin kautta.

643905_10152273824975068_1858691496_n.webp

Nightwish - The Official Website
https://www.facebook.com/nightwish

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tätä odotellaan kieli pitkällä, ei vähiten Jansenin takia. Rummuissa tulee olemaan Wintersunin Kai Hahto, Nevalaisen Jukalla kun on unettomuusongelmia ja jättää tämän levyn ja kiertueen väliin.

Nightwish julkaisee Élan nimisen singlen 13.2.2015 Nuclear Blastin kautta.

CD:
01. Élan (album version)
02. Élan (radio edit)
03. Élan (alternate version)
04. Sagan (non-album bonus track)

Vinyl:
Side A:
01. Élan (album version)
02. Élan (radio edit)

Side B:
01. Élan (alternate version)
02. Sagan (non-album bonus track)

nightwishelansinglecover.webp

Ensimmäistä kertaa odotan kieli pitkällä uutta Nightwish albumia. Sellaisen vaikutuksen Floor keikalla teki. Selkeästi oma suosikkini kolmesta laulajasta ja ensimmäinen joka tuntuu olevan kotonaan heavy-vokalistina. Kai Hahdon läsnäolo ei ainakaan vähennä kiinnostusta. Nyt kun kaikenmaailman elokuvat on viimein hoidettu pois listalta pyörimästä, voivat viimein keskittyä tekemään vain ja ainoastaan aivan helvetin hyvän rock/heavy-levyn.

Tuosta 8:30 kieppeiltä eteenpäin on kyllä juhlaa:

Levyn nimeksi tulee Endless Forms Most Beautiful. Julkaisupäivä 27.3.2015.

nightwishendlessformscd.webp

Oli näköjään jo vuotanu tuo Élan youtubeen, mut yllättäen poistettiin aika pikasesti. Ihan hyvältä kyllä vaikutti mitä kerkesin yhen kerran sivukorvalla kuuntelemaan

Nyt on ihan julkaistu Élan video:

[video=youtube_share;8cfGLKgT8S8]http://youtu.be/8cfGLKgT8S8[/video]

Ihan mukava biisi, ja itse levyhän on arvostelijoiden mukaan Nightwishin raskain ikinä, eli tämä ei anna siitä ihan oikeaa kuvaa. Onneksi enää kuukausi odottelua.

Pisteet suomalaisista näyttelijöistä! Mutta muuten aika tasapaksu veto taas. Laulaja toki parempi, mitä entinen. Mutta biisinä mitäänsanomaton. Video ilmeisesti suunnattu hieman nuoremmalle väelle, kun on niin korkeataiteellinen? Vaikka Vierikosta tuli kyllä kevyt YMCA fiilis :D Holopainen on edelleen kärsivä taiteilija silinterihatussaan. Ja pöllöt lentelee...

Bändin pitäisi hankkia kunnon tuottaja. Joku, joka sanoo, että nyt jumalauta kasvatatte taas vähän munaskuja. Ehkä parin vuoden breikki tekisi hyvää? Eikä mitään saatanan roopeankka-musikaaleja siinä välissä. Nykyisellään Nightwish on hevin han moo doo.

Mä olen aina tykännyt Holopaisen kädenjäljestä musiikissa eikä pettänyt taaskaan. Uusi sinkku on vähän kevyempi "rallatus", mutta ei todellakaan huono, päinvastoin! Loppua kohti paranee ja veikkaan tuon olevan livenä melko hieno veto. Mun mielestä oli jopa kiva, että vanhat valkoiset pöllöt "tuotiin takaisin" :D Tämä on ehdottomasti sellainen levy, jota odotan enemmän kuin mitään muuta levyä ikinä.

Kyllähän tämä oli taas sitä Nightwishiä, jota itse tykkää kuunnella. Vaikka onkin vähän kevyempä materiaalia niin ei meinaa mitään, on se hyvä.

PS. Näin Kotkalaisena lämmittää kovasti, että video on kuvattu pääosin Kotkassa ja Haminassa, vaikkei sitä itsekään alkuun tajunnut..

Holopainen on edelleen nero, eihän siitä mihinkään pääse. Jotenkaan ei mitään erityistä, mutta kuitenkin erittäin toimivaa. Sävel soi päässä jo heti ekan kerrran jälkeen. Tulee soimaan Radiossa ihan hemmetisti
Biisi paranee loppua kohden. Ruma musavideo, pläjäys kaikke, en oiken ymmärtänyt.

Todellakin odotellaan levyä ja raskaampaa/mahtipontisempaa kamaa, jossa laulaja ja musa kilpailee enemmän verrattuna tähän "oliko tämä nyt tässä" fiilikseen.

Back
Ylös Bottom