Night watch

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
http://trailers.apple.com/trailers/fox_searchlight/night_watch/large.html
(hyvä traileri)

Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta pätkältä.

poster_nightwatch.jpg

No nyt tuli tuokin katottua, kun innostuin trailerista. Eipä ole muuten, paljon tullut kateltua Venäjällä tehtyjä leffoja. Itse pidin kyllä elokuvasta, vaikkei se mikään mullistava ollutkaan.

tämän kuun 30 päivä tulee tuo pätkä elokuvateattereihin. Trailereiden perusteella vaikuttaa oikein hyvältä, eli pakkohan tuo on mennä katsomaan.
Viralliset kotisivut löytyy tuolta http://www2.foxsearchlight.com/nwnd/

Arvostelut ovat olleet ristiriitaisia Night Watchin suhteen. Saa nähdä...mielenkiintoiselta leffa ainakin vaikuttaa! Itsehän olen menossa avovaimon kanssa katsomaan pätkää Bristolin loppuunmyytyyn gaalailtaan ensi viikon torstaina;)

Elokuvalehden mukaan ei hirveän erikoinen leffa ole kyseessä. Ohjaaja on joku musiikkivideoiden parissa kunnostautunut, ja trailerissakin näkyi olevan über-nopeaa musiikkivideoleikkausta. Omaa silmääni se ärsyttää.

Leffasta tulee kuulemma, nykytrendin mukaan, myös amerikkalainen uudelleen versiointi.

Itse suhtaudun suurella varauksella venäläisiin elokuviin, sen jälkeen kun erehdyin [Anti]killerin katsomaan. :jahas:

Ei ollenkaan huono leffa. Mielestäni Night watch oli piristävä poikkeus (yleensä) täysin ennalta-arvattaviin jenkkileffoihin verrattuna. Tosin välillä meinasi jopa tippua kärryiltä. Olikos tästä tulossa jatko-osiakin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pexxi sanoi:
Itsehän olen menossa avovaimon kanssa katsomaan pätkää Bristolin loppuunmyytyyn gaalailtaan ensi viikon torstaina;)
Gaalailta? Ehkä kuitenkin hiff -näytös :] Mutta paikalle saavutaan tästäkin taloudesta :)

[/pilkunviilail]

Nyt se on sit nähty ihan isolta kankaalta. Ei pysty vielä syvällisempään analyysiin elokuvasta, mutta: Tykkäsin! :thumbs: En tiedä, miten suomalaiset tekstitykset on toteutettu, mutta jos teillä on mahdollisuus nähdä tämä leffa englanninkielisillä - animoiduilla - teksteillä varustettuna, niin kannattaa ehdottomasti.

:4:

S-T sanoi:
Gaalailta? Ehkä kuitenkin hiff -näytös :] Mutta paikalle saavutaan tästäkin taloudesta :)

[/pilkunviilail]

Sepä se, mutta hienolla "gaalailta" tittelillä on kulkenut tuo eilinen näytös..ja miksei..olihan siellä Tuomas Kytömäki ja Harri Haatainen :hyper:

Elokuva oli mykistävä. Erittäin rankka ja erilainen. Tykkäsin todella paljon! Ei ihan viittä tähteä, mutta lähelle... Animoiduin tekstein elokuvaa voi olla aika vaikeata nähdä enää, mutta suosittelen kovasti! Tekstit olivat esim. verivanan tyyliset ja haihtuivat ilmaan kuvakulman vaihtuessa. Elokuva kertoo Nightwatchista, joka ylläpitää pahuuden voimien kanssa tehtyä rauhansopimustaan, mutta jokin menee vikaan päähenkilön tappaessa erään vampyyrin. Pakkohankinta dvd:llä aikoinaan.

Tuntuu olevan leffoja jotka uppoaa hyvin tai ei ollenkaan.

Itse kuulun jälkimmäisiin. :0:

Back
Ylös Bottom