Nicoleband uusi levy tammikuussa!

Eikö tuota otsikkoa voisi viilata muotoon "Nicole" tai jopa "Nicole - Sivu syyttömistä", tuo Nicoleband on jokseenkin harhaanjohtava. Uudesta levystä olen kuullut sen verran, että puhtaat jollotelut on jätetty sivuun ja tilalla on rankempaa menoa ja melskettä, which is great, koska tuo Ilkan puhdasääntely ei ole koskaan ollut mitään järin hyvää.

Eikö tuota otsikkoa voisi viilata muotoon "Nicole" tai jopa "Nicole - Sivu syyttömistä", tuo Nicoleband on jokseenkin harhaanjohtava. Uudesta levystä olen kuullut sen verran, että puhtaat jollotelut on jätetty sivuun ja tilalla on rankempaa menoa ja melskettä, which is great, koska tuo Ilkan puhdasääntely ei ole koskaan ollut mitään järin hyvää.

en tiiä kyl se suunta oli vaa nii kova biisi mun mielest veik puhtaat vokaalit kertseis oliki!!ja ei se laulu ny ees pahalt kuulosta mun mielest! tolt uudelt levylt saman unen kaipaus on kyl kovin veto!!

Nicole - Tuomittujen joukkoon

http://www.myspace.com/nicoleband

Uusi lätty kokonaisuudessaan ja on taas maittavaa menoa. Tutustuin bändiin edellisen levyn aikaan ja oli kyllä yllätys. Jotenkin nimen perusteella ajattelin tämän olevan emorockia tai vastaavaa, mutta sieltähän tulikin raskasta rypistystä Meshuggahin hengessä.

Back
Ylös Bottom