Nickelback-yhtyeen konsertille nolo loppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Mua vois ehkä pikkasen alkaa vituttaa, jos joku idiootti pilais keikan johon olen maksanut. Ei ymmärrä??

hamuk sanoi:
Mua vois ehkä pikkasen alkaa vituttaa, jos joku idiootti pilais keikan johon olen maksanut. Ei ymmärrä??

Tuo itseäkin vituttaisi. Varmaan saanut kiitoksia nämä konsertin pilanneet.

Raven sanoi:
Varmaan saanut kiitoksia nämä konsertin pilanneet.
Kyseessä oli joku festari, jossa soitti useita bändejä, eikä Nickelback tainnut olla yksi pääesiintyjistä. :)

..tun pällit hohhoijaa monenlaista:)

Varmaan niitä tosifaneja ärsyttää "hieman"

Kohtuu turhaa alkaa varsinkin kivillä heittelemään. Tossakin jos vähänkin pahemmin ois osunu, ni eipä ois enää poikaa/tyttöä naurattanu.

Kyllä noita idiootteja tuntuu aina vaan löytyvän. Painuisi vittu kotiinsa sieltä, jos ei musiikki nappaa. Ei tarvitse pilata niiden katsojien iltaa, joita show kiinnostaa tai käyttäytyä epäkunnioittavasti saati aggressiivisesti bändiä kohtaan.

Eihän noilla portugalilaisilla tai epsanjalaisilla edes pysy fudisottelussa tavarat taskussa, aika useinhan sinne lentää kolikoista lähtien kaiken maailman tavaraa.
Jossain matsissa taisi lentää kokonainen sian pää.
Turhaa toimintaa..ja osoittaa millasia 'kehitysmaita' nuo on.

screwdriver sanoi:
Eihän noilla portugalilaisilla tai epsanjalaisilla edes pysy fudisottelussa tavarat taskussa, aika useinhan sinne lentää kolikoista lähtien kaiken maailman tavaraa.
Jossain matsissa taisi lentää kokonainen sian pää.
Turhaa toimintaa..ja osoittaa millasia 'kehitysmaita' nuo on.

Olin joskus kattelemassa Sex Pistolsia jollain festareilla täällä koto-Suomessa (Messilässä?) ja siellä bändi sai erittäin tylyn vastaanoton, pulloja ja muuta krääsää taisi lentää enemmänkin lavalle, ja lopulta Johnny Rotten sitten lopetti keikan, mikä kyllä mielestäni oli vaan hyvä, oli se niin hirveän kuuloista moskaa :urjo:

Niin siis ei tuo tavaroiden heittely ihan vain etelässä tapahtuvaa ole, eli taidamme mekin olla kehitysmaa tuon mittarin mukaan ;)

Force sanoi:
Ohhoh! Minä vuonna tuo tapahtui?

Ei siitä hirveän kauaa ole.. Joskus 90-luvulla kun ne yritti comebackia, jos en hirveästi huijaa niin -96
Mutta kuten sanottua niin ei ihan hirveästi napannut se musiikki, lähinnä vaan säälitti sen sedän heiluminen siellä, reppana kun taisi tosissaan luulla että oli lauluääntä. :rolleyes:

Iita sanoi:
Olin joskus kattelemassa Sex Pistolsia jollain festareilla täällä koto-Suomessa (Messilässä?) ja siellä bändi sai erittäin tylyn vastaanoton, pulloja ja muuta krääsää taisi lentää enemmänkin lavalle, ja lopulta Johnny Rotten sitten lopetti keikan, mikä kyllä mielestäni oli vaan hyvä, oli se niin hirveän kuuloista moskaa

Messilän Juhannus joo. Sex Pistols tosiaan poistui lavalta, mutta palasi myöhemmin takaisin ja pullon heittänyt tyyppi lensi ulos alueelta ja menetti rannekkeensa (tapahtui ensimmäisenä iltana). Se pullojen heittely taisi olla sen juhannuksen (ja sitä seuranneen ajan) trendi, olihan siitä ihan lehdissäkin juttua ("ensin niissä oli limua, sitten kiljua, ja sitten ne alkoivat lentää").

Hannibal sanoi:
Mees vaikka simmoseen osotteeseen kuin "www.google.fi". Kirjotat sinne vaikka semmoset sanat kuin "sex pistols finland" ja napautat entteriä. Sitten klikkaat vaikka sitä ekaa linkkiä. Siis sitä, jossa kerrotaan tuosta Sex Pistolsin Messilän juhannuskeikasta -96.

http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=sex+pistols+finland&lr=

_o/ Olin paikalla! Ei Tsoni Rotteni oikein syttynyt pullosateesta, joka kieltamatta oli aika raju. Juoksivat notta backstagelle josta hetken kuluttua Billy Carson tuli korvat hehkuen mesoamaan etta miksi suomen kansa ei osaa kayttaytya kun maailmankuulu laulu ja soitinyhtye yrittaa tehda comebackia. Kiljuhuuruissa kun siihen aikaan oltiin niin muistelisin, etta tulivat viela takaisinkin mutta keikkaa ei koskaan soitettu kunnolla loppuun...

huhhui olipas tyly vastaanotto :) varmasti olisi kuka tahansa artisti poistunut lavalta tuossa vaiheessa.

Olipas paskamainen temppu alkaa heittelemään, hyvä kun lähti välittömästi lavalta

Back
Ylös Bottom