Jäi mainitsematta toi Drouinin mielenkiintonen kausi. Kieltäytyy pelaamasta ja hengeilee himassa ilman palkkaa, vaatii siirtoa jota ei saa ja pari peliä ennen playoffeja shown puolelle ja alkaa nakuttaa pisteitä. Jos Tampa päästää Stamkosin lähtemään vaikka sitten sinne Torontoon niin aika hyvin irtoais nappulaa käyttöön. Toi runko on melkoisen nuori ja Stamkosista irrotetulla massilla tosta vois ehkä saada aikamoisen paketin. Toki pelkästään terve Stamkos jolla kulkee myös playoffeissa tekis tosta jo suurimman contenderin tälle kaudelle. Yhdellä pelaajalla voi olla aika suuri vaikutus joukkueen terävimpään kärkeen ja sitä kautta leveyteen. Söis aika paljon resursseja pingviineiltäkin jos se terävin maalinteko jakautuisi Johnssonin ja Stamkosin kentille. Mutta pienet on marginaalit ja tänään vissiin jo alkaa.
Edit. Ei vaihtele st louis veskaria. Saa tulla melkein se 4huonoa peliä putkeen ja silti alottaa seuraavassa. Tosin itse veikkailen molempiin konferensseihin pitkää sarjaa enkä ylläty yhtään jos mun veikkaukset menisi ihan vikaan.
Edit. Ei vaihtele st louis veskaria. Saa tulla melkein se 4huonoa peliä putkeen ja silti alottaa seuraavassa. Tosin itse veikkailen molempiin konferensseihin pitkää sarjaa enkä ylläty yhtään jos mun veikkaukset menisi ihan vikaan.