MULTI Nhl 2012

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Pakko kait se on taas syksyllä käydä hankkimassa uusin änäri, sen verran hienolta näyttää. täytyy myöntää, että ollu jo ikävä tuota ominaisuutta, että voi tapella maalivahdeilla.

NHL 2012

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ui saakeli mokke-tappelut :D Lopultaki ne on tullu takas!

Joo toivottavasti tuo Pelaajien koko ja fyysisyys on entistä korostetumpaa isompien pelaajien voidessa käyttää painoaan hyväksi aivan uudella tavalla. on hyvin tehty sillä ärsyttää kun näissä entisissä esim. St. Louis saa ilman ongelmia pideltyä vaikkapa Charaa laitaa vasten.

Pelin ilmestymistä odotan todella paljon, sen verran nuita uudistuksia pitäisi olla luvassa, varsinkin taklauksissa, maalilleajossa yms.

Hohhoijaa...:jahas: Täällä näköjään porukka odottelee "munat pystyssä" uutta änäriä, johon noiden julki tulleiden tietojen perusteella on tullut taas muutamia pikku uudistuksia, joilla nyt ei itse pelattavuuteen ole sen suurempaa merkitystä ja moni noista "uudistuksista" on ollut jo monta vuotta sitten mukana.
Tärkeimpään kehittämiskohteeseen eli koneen järjyttävän paskaan tekoälyyn ei ole taaskaan tulossa ilmeisesti mitään parannuksia. Noh, mikäs siinä, kun peli myy kuin häkä vuodesta toiseen ja kilpailijoitakaan ei markkinoilla oikein ole. Itsellenikin vannoutuneena online-pelaajana tuo taitaa olla taas "pakko-ostos" vaikka hieman ruvennutkin jo vituttamaan tuo jo mainittu tekoäly. Ensinnäkin kanssapelaajien puolustaidot ovat olemattomat ja välillä kun olisi avautumassa vaikka 2vs1 hyökkäys keskialueella niin toveri päättäkin lähteä vaihtoon tai vaihtoehtoisesti painaa täyttä häkää kohti päätypleksejä. josta sitten yrittää vetää onetimereita nollakulmasta. Ylivoimalla on turhauttavaa pitää kiekkoa maalintakana/kulmassa ja odotella, että josko joku oma pelaaja sattuisi eksymään maalin eteen, josta voisi tehdä jopa maaleja. Tuossa vain muutamia pelitilanteita, jotka aiheuttavat vitutusta. :curs:
Lisää avautumista: Onlinessa kun pelaa niin tuntuu välillä siltä, että kone on jo etukäteen päättänyt, että toinen voittaa pelin. Tuossa taannoin pelasin erään ottelun, jossa 1.erän jälkeen vedot olivat meitsille 15-6, mutta maalit kaverille 5-1. Ja suurinosa sen maaleista ei ollut edes mitään "tehtyjä" maaleja vaan senkus luisteli alueelle ja veti siniseltä ranteella niin siellä oli.

Lisää avautumista: Onlinessa kun pelaa niin tuntuu välillä siltä, että kone on jo etukäteen päättänyt, että toinen voittaa pelin. Tuossa taannoin pelasin erään ottelun, jossa 1.erän jälkeen vedot olivat meitsille 15-6, mutta maalit kaverille 5-1. Ja suurinosa sen maaleista ei ollut edes mitään "tehtyjä" maaleja vaan senkus luisteli alueelle ja veti siniseltä ranteella niin siellä oli.

Tämä on suurin syy miksi hyppäsin 2k:n kelkkaan syksyllä 2009. Harmikseni pelikehittäjät jättivät PS3-pelaajat oman onnensa nojaan eikä pleikkarille tullut patchia, vaikka boksille tuli. Seuraavana vuonna 2k11 tulikin vain Wiille, ja tänä vuonna ei tule mitään peliä. Nyt pitää vain toivoa että EA:n änäri olisi parempi kun 09, mikä minulla oli viimeksi. Pakko saada talveksi joku lätkäpeli..

En voi käsittää miten ketään kiinnostaa noi tappelut. Varmasti yli 1000 peliä pelannut nhl 11 ja muistaakseni n 5 kertaa joutunut tappelemaan.

SIIS MITEN NE VOI KETÄÄN KIINNOSTAA, TÄMÄ ON JÄÄKIEKKO PELI?!?!

Samaa mieltä OJ:n ja Bustedin kanssa!

Varsinkin nuo OJ:n mainitsemat tekoäly-ongelmat ovat aivan perseestä, sillä eihän tuota peliä jaksa vääntää yksinpelillä sitten mitenkään kun sekä vastustajat että omat kaverit ovat ihan pihalla että miten se oikea jääkiekko menisi.
Sekin aika mikä EA Sportsin kavereilla on mennyt noiden eri tappelu-uudistuksien kanssa, niin sen kun olisi laittanut esim. tekoälyn parantamiseen niin meillä olisi oikeasti kasassa ihan hyvä jääkiekkopeli, eikä tälläinen 12v jenkkimuksuille sopiva tappelupaska.

Varsinkin yleisesti näin jääkiekon suurkuluttajana oikeastaan vaan lähinnä vituttaa nämä nykyiset pelit, kun resursseja ja tietotaitoa löytyisi aivan varmasti tehdä kunnon peli, kunhan jotain vain kiinnostaisi. Esim. uudet Fifat ovat täysin eri sfääreissä uusien änärien kanssa. Nykyään tätä voi lähinnä pelata kavereiden kanssa, ei mitenkään muuten.

Kiitos että sain avautua.

Noi tappelut kiinnosta pätkääkään, tekoäly tosiaankin pitäis saada edes vammaiselle tasolle. Ja se live, voi helvetti että se vituttaa kun alkaa lagaamaan kesken pelin, missään pelissä ei mene niin hermot kuin änärissä livessä ja mä olen siinä aika vitun hyvä livessä. Silti meni viimeksi niin hermot siihen lagiin, että lähti lätty koneesta ja meni kahtia. Ei oo maaliskuun jälkeen tullut pelattua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Noi tappelut kiinnosta pätkääkään, tekoäly tosiaankin pitäis saada edes vammaiselle tasolle. Ja se live, voi helvetti että se vituttaa kun alkaa lagaamaan kesken pelin, missään pelissä ei mene niin hermot kuin änärissä livessä ja mä olen siinä aika vitun hyvä livessä. Silti meni viimeksi niin hermot siihen lagiin, että lähti lätty koneesta ja meni kahtia. Ei oo maaliskuun jälkeen tullut pelattua.

Jotenki tuttu tunne, paitsi että lätty ei oo menny viel kahtia, toistaiseksi.
En ymmärrä miksei sille online/live hommalle voi tehä jotain, ku niitä lagipiikkejä mitkä iskee joskus 5min välein esim ku pelaa onlines ja sit joskus pätkii lievästi koko pelin ajan, tosin quittaan siihen. Vaikka oma netti ois huippuluokkaa niin silti meinaa pätkiä.

Ja todellaki, tekoäly pitäisi saada edes vammaiselle tasolle kun nyt tuo on vielä niin käsittämätöntä. Fysiikoitahan ja Gameplay juttujahan nuo joka vuos parantaa mutta aina niihin jää ties kuin paljon parannettavaa. Grafiikatkin on ollut kait NHL 08 pelistä melkeen samat, millonhan siihen tulee päivitystä? :D
Maajoukkuepaidat ois aika kivat! :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on ollut pitkä tauko tästä sarjasta (oiskohan 07 viimeisin, jota olen pelannut), mutta nyt itseasiassa just ostin NHL11, kun lähti halvalla. Pitää katsoa, jos siitä innostuu, niin sitten tulee varmaan hommattua tämä 12 myös.

Zone-sarja -42%
Hohhoijaa...:jahas: Täällä näköjään porukka odottelee "munat pystyssä" uutta änäriä, johon noiden julki tulleiden tietojen perusteella on tullut taas muutamia pikku uudistuksia, joilla nyt ei itse pelattavuuteen ole sen suurempaa merkitystä ja moni noista "uudistuksista" on ollut jo monta vuotta sitten mukana.
Tärkeimpään kehittämiskohteeseen eli koneen järjyttävän paskaan tekoälyyn ei ole taaskaan tulossa ilmeisesti mitään parannuksia. Noh, mikäs siinä, kun peli myy kuin häkä vuodesta toiseen ja kilpailijoitakaan ei markkinoilla oikein ole. Itsellenikin vannoutuneena online-pelaajana tuo taitaa olla taas "pakko-ostos" vaikka hieman ruvennutkin jo vituttamaan tuo jo mainittu tekoäly. Ensinnäkin kanssapelaajien puolustaidot ovat olemattomat ja välillä kun olisi avautumassa vaikka 2vs1 hyökkäys keskialueella niin toveri päättäkin lähteä vaihtoon tai vaihtoehtoisesti painaa täyttä häkää kohti päätypleksejä. josta sitten yrittää vetää onetimereita nollakulmasta. Ylivoimalla on turhauttavaa pitää kiekkoa maalintakana/kulmassa ja odotella, että josko joku oma pelaaja sattuisi eksymään maalin eteen, josta voisi tehdä jopa maaleja. Tuossa vain muutamia pelitilanteita, jotka aiheuttavat vitutusta. :curs:

Mä olen pelannut viimeksi vain 09-versiota, mutta noi jutut vituttivat kyllä vain alkuun. Siis ei kai siinä nyt olisi mitään järkeä, että odotat yv:llä hetken maalin takana, ja kaksi jätkää on vapaana tekopaikassa? Pitää pyörittää sitä peliä, härnätä neliötä ja jossain vaiheessa se ehkä hajoaa. Ei kaikilla ylivoimilla voi tehdä maalia. Sama homma puolustuksessa, kai siinä nyt itse pitääkin roolia ottaa, eikä vaan kytätä sinisellä pystysyöttöä? Myönnän kyllä, että varsinkin be a pro-systeemillä oli raivostuttavaa syötellä toisessa päässä ja katsella kun ketjukaverit munasivat kiekon heti vastustajalle. Minkäs sille tekee, mutta eikö se niin mene oikeassakin pelissä. Sitten kun olet itse niin hyvä, niin voi vähän valikoida montako kaveria harhauttaa.

Mä pelasin sitä be a pro-systeemiä puolisimuloimalla varmaan 15 kautta läpi :D Siis ihan käsittämättömän hienoa, kun vaikeimmalla asteella et enää voinut voittaa kaikkia pelejä, eikä idioottivarmoja maalipaikkoja oikein tuntunut olevan. Ainoa mikä harmitti oli pelin ulkopuolisen liikkumavaran poissaolo. Kuvittelisi, että kymmenenkertainen pistepörssin voittaja voisi vähän valikoida esim. sopimusmahdollisuuksiaan, eikä heti seuraavan kauden alussa uhattaisi farmilla, tai pudoteltaisi kakkosketjuun hattutempun jälkeen.

Kaverin kanssa kyllä huomattiin, että joskus vaan toisella menee kaikki sisään ja toisella ei pompi mitään. Helvetin hauskaa, varsinkin kun häviäjää sitten suolataan joka maalin jälkeen omilla vammailuselostuksilla :D

En voi käsittää miten ketään kiinnostaa noi tappelut. Varmasti yli 1000 peliä pelannut nhl 11 ja muistaakseni n 5 kertaa joutunut tappelemaan.

SIIS MITEN NE VOI KETÄÄN KIINNOSTAA, TÄMÄ ON JÄÄKIEKKO PELI?!?!

yks sana!

MOMENTUM!

vittu sentään.. 3vko a vanha änäri 2012 ja kun kautta oon pelaillu niin jokatoinen matsi tilttaa niin että joutuu käynnistämään järjestelmän uudestaan.. onko muilla ollut samaa ongelmaa.. kyseessä siis ps3 versio ja ostin tuon konsolin samaan aikaan kuin pelin. Kummassa vika pelissä vai konsolissa vai onko tuo peli muuten vaan paska?

Välillä kaatuilee ja välillä toimii hyvin. En vielä viskoisi parvekkeelta peliä enkä konsoliakaan. Tuntuu olevan ominaisuus tässä se kaatuilu välillä.

välillä.. mutta tämä tuntuu olevan jatkuvaa.. vittumaista ku jossain 3 erän puolivälissä tökkäsee ja 7-1 johto :D pelin ainakin voisi koittaa vaihtaa uuteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom