Nhl 2006

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
NHL 2006 olis nyt sitten tällä viikolla tulossa kauppoihin. Itse kovana fanina odotan todella paljon, vaikka se ei tule mitään merkittäviä uutuuksia sisältämäänkään. Mites muiden kiinnostus peliä kohtaan?

Todella mukava taas, kun player-editor on mukana. Se kun puuttui 2005-versiosta kokonaan. ea-sportsin kotisivuilta saa ladattua pelin PC-version demon. Vaikutti todella hyvältä, vaikkakin kuten jo sanoin, ei suuria muutoksia. Suomalainen selostus on ehkä kaikista hullunkurisin uudistus. Siinä siis Mika ja Juti heittämässä omaa läppää.

PS2 versiossa on mukana NHL1994 veriso, joka on se legendaarisin. Sitä tuli skidinä pelattua monta tuntia kavereiden kanssa, niin että maalista sai aina syödä yhden turkinpippurin. Ai että...

Miten nyt sitten te muut? Onko taas kohta haasteiden huutua ja vastaanottoa pakkiksen palstoilla? Superpohje on valmis haasteisiin, kuhan vaan saan hieman sormet liikkeelle. Viimevuoden mestari Mike, varmaankin haluaa vielä pelailla NHL-sarjaa? Meillähän on 2005-kanssa vielä pelien voitot vielä tasan 2-2. Kuumaksi käy...

Kuka on mestari tänä vuonna? Onko lavat liian käyrät? Kestääkö hermokontrolli? Onko kikat kunnossa? Tuleeko Phil Housley takasin? ...siinä paljon mietittävää.

Suosittelen kaikille tuon pelin ostamista..itse kokeilin pari päivää sitten tuota netissä ladattavaa ja ei voi kuin hymyillä :)
Kyseinen peli jäi omalle koneelle siihen saakka kunnes ostan sen Non-pirate version..Sitten pääsee kamujen kanssa pelamaan netissä..
Tällähetkellä Galgary Flames on voittanut vasta 20 peliä 31:stä..vaikeimmalla vaikeustasolla..
Omalla ukolle olen pistänyt valmiiksi sen mustan silmän, ettei naama ainakaan rumene tappeluissa :rolleyes:

Alkuun peli tuntui jopa loistavalta kun kerrankin hyökkäyspeliä pääsi rakentelemaan, mutta nyt kun otteluita alkaa olla takana 40 kappaletta, alkaa löytymään perusvirheitä:

- Liikaa maaleja ( paras ottelu 13-9 vaikeimmalla tasolla)
- Laukausten määrä (lähes kaikki vedot menevät maalia kohti)
- maalivahdin huonous ( hyppii ihmeellisiä futismoketorjuntoja)
- käyttövalikko (konsolille tehty, pc:llä hirrveetä käyttää)
- Tekoälyn passiivisuus

On nhl06 kuitenkin edeltäjäänsä parempi, en ainakaan vielä ole löytänyt "varmaa maalia", ja hyökkäysten rakentelu on mukavaa, kerrankin pääsee pyörittämään ylivoimaa. Erikoiskikat on ihan mukava mauste, vaikkakin aika hyödytön (en ainakaan vielä ole onnistunut hyödyntämään). Myös loukkaantumisten tapahtuminen esim. kiekosta on ihan kiva lisä(tai osittainen loukkaantuminen, kaveri nilkuttaa vaihtoaitioon saatuaan kiekon jalkaan).

Kyllähän tätä taas pelailee vuoden, mutta hieman olen pettynyt, varsinkin maalivahtien huonouteen.

Mental Pain sanoi:
Tällähetkellä Galgary Flames on voittanut vasta 20 peliä 31:stä..vaikeimmalla vaikeustasolla..
Omalla ukolle olen pistänyt valmiiksi sen mustan silmän, ettei naama ainakaan rumene tappeluissa :rolleyes:

Heyyy... Mistäs oot saanu tollasen demon? Mä hain ea:n kotisivuilta pari viikkoo sit demon, niin siinä ei saa muita jengejä ku Toronton ja Tampan. Paa vaikka linkkiä, jos viitsit.

Tässä ea:n demossa oli vielä sekin huono juttu, että vaikeustasoa ei voinut muuttaa helposta vaikeammaksi, ja pystyi pelaa vain viimeisen erän.

superpohje sanoi:
Heyyy... Mistäs oot saanu tollasen demon? Mä hain ea:n kotisivuilta pari viikkoo sit demon, niin siinä ei saa muita jengejä ku Toronton ja Tampan. Paa vaikka linkkiä, jos viitsit.

Tässä ea:n demossa oli vielä sekin huono juttu, että vaikeustasoa ei voinut muuttaa helposta vaikeammaksi, ja pystyi pelaa vain viimeisen erän.

Ei taida olla tuo Mental Painin versio demo..

thaazan sanoi:
Ei taida olla tuo Mental Painin versio demo..
Ei oo demo..
Kun peliaika on tuo 20min/erä on se aikamoista maalijuhlaa..Mutta en minä ainakaan saa jokaista laukausta kohti maalia vaan varmoistakin paikoista olen saanut yläriman ohi vedettyä :)
Ohjaimena minulla on Logitechin RumblePad2 Ja suosittelen sitä jokaiselle :)
Tänään jos vähän säätelisi niitä asetuksia niin ehkä saisi vähän pelitemposta parempaa..

Tulee varmaan hommattua PC:lle tuo jossain vaiheessa, ei olekaan tullut sitten NHL 2000:n jälkeen ostettua yhtään. Sitä tosin tuli pelattua ihan helvetisti, silmät ristissä hakattiin ja nöyryytettiin kavereita :D Valitettavasti vanha kunnon ohjaimeni sanoi sopimuksen irti, joten tarvisi ostaa joku uusi ohjain. Onko mitään suosituksia? Joku halpa perusohjain jolla voisi hakata urheilupelejä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kokoversiolla parikymmentä peliä pelanneena en sanoisi, että tuo vieläkään mikään täydellinen lätkäpeli olisi..

*Tolppia tulee aivan järjettömän paljon.
* Joissain tilanteissa tuntuu, että tietokone olisi etukäteen päättänyt, paljon peli päättyy. Molari torjuu aivan uskomattomia paikkoja, eikä pelaajat saa sisään esim. maalivahdin maatessa pitkällään jäällä.
* Jotkut "tähtihyökkääjät" tulevat väkisin pakeista läpi, ei auta taklaukset eikä huitomiset.
* Tekoäly on erittäin passiivinen, etenkin puollustajien kohdalla. Tämä tietysti auttaa rakentamaan hienoja kuvioita hyökkäyspäässä, mutta pakit pelaavat välillä todella naurettavasti (voi seisoa kiekon kanssa paikoillaan, ilman että kukaan häiritsee).

ps. Siihen demoonkin on saatavilla työkalu, jolla voi säätää vaikeustasoa, erien pituuksia ym...

Peliä on nyt tullut tahkottua pari päivää. Todella hyvä on... Tästä voisi vaikka jokupäivä alkaa ottaa vastakkain matseja, jos jollain muullakin tää game on. :)

mikähän mättää, asensin demon niin ei pysty pelaamaan. valikot toimii normaalisit mut sitku alottaa pelin niin sekunnin toimii ja sit klik ja heittää työpöydälle?
Onko liian paska kone ja sitä myöten ylikuumenee vai mikä ihme mättää.

Tuli tuo nyt pleikkarille ostettua ja eipä kovin kummonen ole. Samanlainen kuin 2005, lisätty vain tuo naurettava suomenkielinen selostus.

padin päivitys

vanha padi ei oikein pitänyt nhl 06 pelistä, joten nyt olisi uuden osto edessä elikkäs mitäs suosittelette?

itse olen katsellut mm.Xbox 360 Controller for Windows ja Logitech Dual Action Gamepadia

Ite olen pelaillu tuolla: Logitech® Rumblepad™ 2 Vibration Feedback Gamepad

Oon ollu tyytyväinen ja minusta on parempi kuin tuo dual action, joka mulla oli aikaisemmin. Kyseisestä kappaleesta kului tattien kumit alta aikayksikön ja muutenkin nuo tatit alkoivat häröilemään(liikuttivat valikoita, pelaajia ym. mihin sattuu).

tuli tässä mieleen että milläs rostereilla porukat pelaa? ja onko käytössä modi

itse käytän tällä hetkellä tämän sivuston rostereita siitä syystä että niitä päivitetään todella usein

ja modi on kanssa käytössä, ei mene ihan joka roiskasu sisään, "speedi" loppuu ja kentät vaihtuu tiuhemmin

ai niin ja aikasemmin kun kyselin ohjaimista niin koitin ensin xbox360 kapulaa ja sen heikon toimisen (onnettomat säätömahdollisuudet vakiona) takia ostin sitten logitechin rumble pad 2:sen ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen eli jos kapulaa kaipaa niin tuota voin minäkin suositella

Hankkisin ton nhl 2006 pc:lle ja nyt kun käynnistää sen niin siinä valikossa se kursori vetää edestakaisin ihan hulluna niin että ei saa valittua mitään valikkoa tai ym, koitin ottaa padin veke mut sama homma jatkuu vaikka vaan näppis. Aika outoa ei muissa peleissä oo tollasta ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom