NHL 2006 Xbox taitajia stadissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mike sinun vaan pitää yrittää seuraaville nhl06 sm-kisoihin ja voitat kaikki siellä ja menet edustamaan suomea ulkomaille..olisi se hauskaa nähdä korealaisten poikien ilmeet kun Mike astuu peliareenalle vastustajaksi :eek:
Sä oot niin Pro..Pakko myöntää..

Mä voin tulla hakkaan sut taas pitkästä aikaa pleikka 1:llä Tekkenissä;)

no sitten kun täältä susirajalta sinne päin raahaudutaan, niin pitäähän meidän matsi ottaa! ja samalla ostetaan kauppa tyhjäksi:eek:

on muuten vittumaisen hyvä molari toi sveitsin gerber, välillä tuntuu että ei mene mikään sisään. ps. pari karvaista tappiota...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pistä se PC kuntoon, niin voin pistää sinut itkemään siinä äniksessä :D
Vaikka toisaalta on se niin hirveän näköistä kun iso mies itkee..

Jahas, tuun joku päivä häviämään sinne. Jos vaikka nyt saisit sen 10 maalin voiton meikäläisestä, kun et 2005 -versiossa onnistunu. Vaikka meikäläinen pelas sitä ekaa kertaa ;) Mikäs se sellanen mestari on?

rafael30 sanoi:
Jahas, tuun joku päivä häviämään sinne. Jos vaikka nyt saisit sen 10 maalin voiton meikäläisestä, kun et 2005 -versiossa onnistunu. Vaikka meikäläinen pelas sitä ekaa kertaa ;) Mikäs se sellanen mestari on?
Sä sait pari räkämaalia ja heti ollaan niin potraa poikaa. No bring it on sanoi Ronnie Coleman apteekin tiskillä. :whip:

Heh, NHL 95 on vika versio jotan oon pelannut, siinä en ikinä hävinnyt kellekään paitsi kerran pienessä sievässä pelasin tasurin. Peeseellä sitä tosin veivattiin ja 'raukkamaalejahan' ei tietenkään saanut tehdä.

Äkspoksilla varmaan tulisi tukkaan aika huolella kun en ikinä ole laitetta testannut, se ohjainsysteemihässäkkä on aika tuntematon aparaatti mun käsille. Voishan sitä joskus tosin testata niin näkiso onko 10 vuotta vanhat taidot kuinka pahasti vanhentuneita...

Kannattaa kokeilla tuota SEGAn nhl-sarjaa. Sen on jopa yksinpelinäkin erittäin hyvää viihdettä ja vaan paranee pelaajien lisääntyessä. Varsinkin toisella analogi-tatilla tehtävät sikailut, kuten huitominen tai kampitus aiheuttavat suurta riemun tunnetta jos niistä jää jäähy viheltämättä :)

Pistä ihan reilusti joku palkinto tyyliin "5-10e lahjakortti" (eli heität hyllystä jonkun pussin halpisheraa tjsp) voittajille ja stickaa se posti :) Varmaan yrittäjiä löytyisi enemmän.

Itehän sitä voisi tulla koittamaan JOS olisi aikaa... Tai ei kestäisi niin kauaa (~25 min) julkisilla tulla... Tai...

Jäikö Mike paha maku suuhun?:D Oli pakko kaivaa tämä tredi naftaliinista ;) Hyvät matsit oli, otetaanhan taas uusiks ku vierailen Helsingissä päin:thumbs:

w00000t onko legendaarinen änärimestari itse kuningas kihara mennyt häviämään ;) ?

Tähän kyllä nyt kaivataan vahvistusta ennen kun aletaan uutta kruunua istuttamaan muitten päähän

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom