NFSU-Thread

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
42
En sitten tiedä onko ihan :david: threadi, mutta olis ihan kiva tietää millasia tuloksia porukka on saanu Need For Speed Undergroundissa. Esim. mikä on paras drifti tai nopein aika kiihdytyskisassa tms. Täällä vois vertailla. Ite en oo enää pitkään aikaan tota pelaillut, mutta nyt tuli mieleen että vois laittaa tänne threadin kun on tullu parhaista drifteistä tullu otettua screen shottejakin.

Eli tossa on mun paras yksittäinen drifti. Ei siis kokonaispistemäärä, vaan yksi drifti. 201583 pistettä. Onko parempia?

Voin laittaa jotain muitakin tuloksia jos tästä nyt mitään tulee.

Liitteet

• drift3.webp
    drift3.webp
    61,3 KB · Katsottu: 331
:eek: Oho! Sain joskus jotain about 110000 ja luulin että se olis kova driftaus mutta nyt joudunkin painumaan maan alle takaisin pelaamaan ja häpeämään... :)

Maailman hermoja raastavin peli, sekä samalla tosi addiktiivinen. Liian arcademainen mun makuun en pitänyt, mutta läpi ajoin kumminkin. Oon enemmän Rally trophy miehiä

Driftissä oon ajanu kakkos radassa reilu 140 000 pojoo kahdella kierroksella, äske koitin ni sain 118 000. Koittakaas ja pistäkää tuloksia! :hyper:

Mua vituttaa tossa pelissä kaikista eniten se kuminauha-efekti. Siis niiiiiin "hermoja raastava". Ajelenn dragia ja muokkailen autoa. Kisoja en enää jaksa ajaa, palaa vain hermot ja näppis lentelee.

NP sanoi:
Mua vituttaa tossa pelissä kaikista eniten se kuminauha-efekti. Siis niiiiiin "hermoja raastava". Ajelenn dragia ja muokkailen autoa. Kisoja en enää jaksa ajaa, palaa vain hermot ja näppis lentelee.

Sen saa kyllä pois päältä ainakin quick raceen. En tiedä toimiiko underground modessa.

Mikäs on paras aika dragissa. Itellä 20.66. Tossa kuva.

Edit: Mr Kynis, olis siis tarkotus yrittää miten paljon saa pisteitä kahden kierroksen aikana? Vai? Eli otetaan 2 kierroksen kisa ja katotaan mitkä on yhteispisteet?

Liitteet

• Drag.webp
    Drag.webp
    18,2 KB · Katsottu: 254
Powerhousu sanoi:
Mr Kynis, olis siis tarkotus yrittää miten paljon saa pisteitä kahden kierroksen aikana? Vai? Eli otetaan 2 kierroksen kisa ja katotaan mitkä on yhteispisteet?
Juuri näin! Tuota kakkos rataa on tullu hakattua aika reilusti mutta tulos ei varmasti ole lyömäton!!! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom