Nevada

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

mölliskö

Nääkkö nää nää nää´ät?
VIP
Kuka katsoi? Voiko tuo olla kenenkään mielestä hyvä/hauska?

Pakko oli katsoa kun sitä niin on mainostettu. Onneksi ei tarvi enää. Aivan järkyttävän huono :eek: :david: :urjo:

Parempi kuin tuo aiempi huuma, mutta ei vieläkään katsomisen arvoinen. Taisin kyllä nauraa kerran ja ihmetellä sitä itsekin.

no ei kyllä ainaskaa huumaa parempi ollu
siis jonkun 10 minuuttia tätä kestin ja sit vaihon kanavaa.

Aivan hirveetä ripulikakkaa.
Ite olen kyllä kova huuma fani.Siinä sentäs tapahtuu kaikenlaista joka jaksossa.Tää Nevada oli kyllä pohjanoteeraus.Ja tulee vielä ns.Parhaaseen katseluaikaan:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Andre oli hauska kakkoselta tulleessa Hetimiten-ohjelmassa. Itse ihan vahingossa törmäsin, kun ei noita Ylen kanavia suosita. Viimeinen jakso kyllä tuli ja meni, joten se siitä, jos ei nähnyt. Ja se oli muuten ruotsiksi.

Edit. Nevada both sucks and blows

On se A.W:n Stand up -komiikkakin aika kökköä. Telkkarista oon siis katellu. Ei ole kertaakaan naurattanut. Tuskinpa livenä naurattaisi yhtään sen enempää. On ne muutkin siinä ohjelmassa kyllä ihan paskoja :D

olen varmaanki tyhmä ja yksinkertanen mutta mun mielestä toi nevada oli ihan suht perusviihdyttävä

Aika lattea oli, ei tainnu naurattaa kertaakaan. Elvis musa oli plussaa mutta en nyt tiedä oliko tuollainen rytmitys/yhdistely sitten sopiva. A.W ei naurattanut siinä ... mikä se nyt oli... talkshow parodiassakaan. En ole standuppi nähnyt miehen jäljiltä, ehkä se sen osaa tai sitten ei :)

Suositut

Back
Ylös Bottom