Hei!
Olen jo pitkään vieraillut täällä foorumissa ja kaivanut tietoa ja vinkkejä oman treenin tueksi.
Mutta nyt alkaa jo hermot mennä kun treenistä ei tunnu syntyvän mitään positiivisia tuloksia..joten auttakaa te viisammat, oletteko törmänneet samaan, varskinkin kun aloititte "tosissaan" treenauksen??
Tässä ensin vähän faktoja minusta:
Eli olen 24v mitat 158.5 cm ja paino tällähetkellä 51.6 kg
Treenaan salilla 2 krt viikko plus aerobiset, lähinnä spinning 3-4 kertaa tai sitten korvaan muutaman spinnauksen lenkillä.
Elikkä tarkoitus on saada ruipeloon yläkroppaan lihasta ja ns. "kiinteyttää" sitten sitä ongelma ahteria...;)
Mulle on tehty ohjelma, jossa treenaan ns. patterina eri lihasryhmät eli teen 3krt saman patterin ja vaihdan sitten seuraavaan liikesarjaan. toistot semmosta 15-20
Kysyisinkin mitä tällaisella treenillä saavutetaan: lihasta vai läskin palamista?
Lisäksi mulla on niissä "pattereiden" välissä sykkeen kohotuksia 4-6 minuuttia.
Tämän on personal trainer tehnyt ja maksoin siitä itseni kipeäksi!!!
Ravinto puolella minulla on tekemistä sillä olen pitkään syönyt liian vähän.
Nyt sitten opettelen syömään 5 krt päivässä jotain järkevää.
Tämän päivän ruuat:
Aamu: Kahvi maidolla, 1 ruisleipä, 2 viipaletta 11% edam juustoa ja kurkkua päällä.
pvä: raejuusto 200g,danone actimel
iltapäivän aikana: proteiini patukka, bulgarian jogurtti+ 1 banaani
treenin jälkeen: lasange 250g
ilta: raejuusto 150g
Siis onko mitään järkeä???
Mun peruskulutushan on jotain 1800? oon kuitenkin aika lyhyt...
Mutta miten on mahdollista että n. 1 kk treenin tuloksena oon lihonnu 2 kg, turvottaa ja farkut kiristää pirusti...enkä todellakaan näytä "tiukemmalta" vaan päinvastoin tosi turvonneelta, jos tämä on turvotusta ja nesteiden kertymistä lihaksiin, niin mistä johtuu, juonko esim. liian vähän vettä...tai jotain?
Siis mennäänkö tässä nyt ihan metsässä näitten mun säätöjen kanssa, toivoisin todella neuvoja teiltä jotka tietävät näistä jutuista varmasti enemmän kuin minä.
Kommenttia mitä pitää tehdä ja miten syödä jotta treenistä sais oikeesti 100% irti ja tuloksiakin syntyis!!
Mä taidan olla aika märkäkorva täällä...koittakaa ymmärtää...
Olen jo pitkään vieraillut täällä foorumissa ja kaivanut tietoa ja vinkkejä oman treenin tueksi.
Mutta nyt alkaa jo hermot mennä kun treenistä ei tunnu syntyvän mitään positiivisia tuloksia..joten auttakaa te viisammat, oletteko törmänneet samaan, varskinkin kun aloititte "tosissaan" treenauksen??
Tässä ensin vähän faktoja minusta:
Eli olen 24v mitat 158.5 cm ja paino tällähetkellä 51.6 kg
Treenaan salilla 2 krt viikko plus aerobiset, lähinnä spinning 3-4 kertaa tai sitten korvaan muutaman spinnauksen lenkillä.
Elikkä tarkoitus on saada ruipeloon yläkroppaan lihasta ja ns. "kiinteyttää" sitten sitä ongelma ahteria...;)
Mulle on tehty ohjelma, jossa treenaan ns. patterina eri lihasryhmät eli teen 3krt saman patterin ja vaihdan sitten seuraavaan liikesarjaan. toistot semmosta 15-20
Kysyisinkin mitä tällaisella treenillä saavutetaan: lihasta vai läskin palamista?
Lisäksi mulla on niissä "pattereiden" välissä sykkeen kohotuksia 4-6 minuuttia.
Tämän on personal trainer tehnyt ja maksoin siitä itseni kipeäksi!!!
Ravinto puolella minulla on tekemistä sillä olen pitkään syönyt liian vähän.
Nyt sitten opettelen syömään 5 krt päivässä jotain järkevää.
Tämän päivän ruuat:
Aamu: Kahvi maidolla, 1 ruisleipä, 2 viipaletta 11% edam juustoa ja kurkkua päällä.
pvä: raejuusto 200g,danone actimel
iltapäivän aikana: proteiini patukka, bulgarian jogurtti+ 1 banaani
treenin jälkeen: lasange 250g
ilta: raejuusto 150g
Siis onko mitään järkeä???
Mun peruskulutushan on jotain 1800? oon kuitenkin aika lyhyt...
Mutta miten on mahdollista että n. 1 kk treenin tuloksena oon lihonnu 2 kg, turvottaa ja farkut kiristää pirusti...enkä todellakaan näytä "tiukemmalta" vaan päinvastoin tosi turvonneelta, jos tämä on turvotusta ja nesteiden kertymistä lihaksiin, niin mistä johtuu, juonko esim. liian vähän vettä...tai jotain?
Siis mennäänkö tässä nyt ihan metsässä näitten mun säätöjen kanssa, toivoisin todella neuvoja teiltä jotka tietävät näistä jutuista varmasti enemmän kuin minä.
Kommenttia mitä pitää tehdä ja miten syödä jotta treenistä sais oikeesti 100% irti ja tuloksiakin syntyis!!
Mä taidan olla aika märkäkorva täällä...koittakaa ymmärtää...