Neuvoja takkutukan hoitoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bree
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ajattelin nyt kysyä, jos joku kiltti ihminen voisi auttaa minua kun menee jo hermo tän takkutukan kanssa. Mulla on pitkät, melko ohuet hiukset jotka tuppaa menemään varsinkin niskasta takkuun oli ne sitten kuivat, märät, auki tai kiinni... Sitten ne on niin takussa ettei niitä saa MILLÄÄN irti toisistaan...:wall:

Tietääkö joku jonkun hyvän aineen millä tukan saa selväksi helpolla? Se saa kyllä maksaa jos on hyvä tuote, mutta tarkoitan nyt lähinnä jotain suihketta tms. mutta ei tavallista hoitoainetta, joka pestään pois. Niitä oon kokeillu monia monia erilaisia, eikä mikään auta selventämään... Kohta rupeen taas :itku:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokeileppas Lifetex Kids Anti-Tangle Sprayta. ;) Ihana colan tuoksu ja ainakin multa avaa kaikki takut. :D Toinen on Swartkopfin hiuksiin jätettävä tehohoito tai joku sellainen.

TIGI:n sellanen vaaleenpunanen kartionmuotoinen hiuksiinjätettävä hoitoaine..en muista nimeä ja tyhjänpurkin heitin vähän aikaa sit roskiin...on todella hyvä, samalla myös tuuheuttava ja tuoksuu AIVAN ihanalle :)..toinen jos haluut "volyymia",kiiltoa ja muotoiltavuutta hiuksiin... niin ehdoton ykkönen on TIGI:n SMALL TALK sellanen violetti pyöreä pullo..ja tuoksu taas mitä ihanin :rock: ja siin on lämpösuojakin jos tykkäät kähertää tukkaa :)

Ensinnäkin osta shampoo ja hoitoaine jotka vahvistaa hiuksia kokeile CONSTIAN-merkkistä
proteiinishmpoota ja elvytysbalsamia (Schwarzkopf). Itse ostin noi vahingossa kun olivat tarjouksessa (olin käyttänyt niitä vuosia sitten viimeksi ja muistin niitten olevan hyviä, mä sain tukkani takaisin niitten ansiosta :) näyttää taas enämpi omalta.. siis tuuheampi paksumpi ja jäntevämpi heti ekan pesukerran jälkeen + ja sen ansiosta ei myöskään takkuunnu niin helposti. Sitten kandee ostaa joku hiuksiin jätettävä hoitoaine jos joku osaa suositella jotain hyvää hiuksia vahvistavaa olisin myös tiedoista kiitollinen. Itse käytän nyt tällähetkellä tommosta kun BC Bonacure moisture kick (Schwarzkopf) se välttää mutta parempaakin oon joskus käyttäny. ps. Sebastianilla oli joskus hyvä vahvistava hiksiin jätettävä hoitoaine ja se oli taivaallisen hyvän tuoksuista. Toivottavasti vinkeistä on apua:) .

Kannattaa ainakin lähteä siitä että käyttää omalle hiukselle sopivia tuotteita. Mulla ei hiukset kauheesti mene solmuun jostain syystä vaikka mulla onkin aika pitkät hiukset ja latvoista tosi kuivat... (Pitäis parturiin mennä) Tuotteita en oikeen osaa suositella mut kannattaa kysyä kampaamoista ja ostaa sopivat tuotteet itselleen. Shamppoo, hoitoaine, hiuksiin jätettävä hoitoaine ja vaikka joku naamio, joka laitetaan silloin tällöin päähän... Eiköhän niillä pääse jo hyvään alkuun...

Kiitos neuvoista! Mulla on melko kuiva päänahka, ja siksi oon jo pitkän aikaan ostanut vaan niitä kosteuttavia hiustuotteita... Mutta pitää sitten varmaan tästä lähtien katsella noita vahvistavia tuotteita.

Sen takia kysyinkin täällä neuvoja, kun mulla on mielestäni melko suuri kokoelma kaikkia tuotteita, siis erilaisia hoitoja ym. ja ne vain menee takkuun...

No joo, mut pitääpäs pistää vinkit kokeiluun! :)

Zone-sarja -42%
Kokeile Paul Mitchellin THE DETANGLER-hoitoainetta! Se on hiuksiin jätettävä hoitoaine, ja auttaa selvittämään hiukset helposti. Oon itse pitkähiuksisena sen vannoutunut käyttäjä, paras hoitoaine mitä tiedän. Paul Mitchelliä myy kampaajat.

hiukset

shamppoopesun jälkeen
1. rutistetaan tai pyyhekuivataan hiukset
2. levitetään hoitoaine ja kammataan se harvalla kammalla hiuksiin huolellisesti
3. annetaan vaituttaa vartalonpesuajan
4. lisätään hieman vettä ja vaahdotellaan sitä hetsi
5. huuhdellaan

Uskokaan vaan mimmit niin oli hoitoaine minkä merkkistä vaan niin tämä konsti tehoaa. Itselläni on pitkät blondatut hiukset ja huippukunnossa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom