Neuvoja kaipaava laihduttaja.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dinhu
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, olen ollut "laihdutuskuurilla" nyt vuoden ja painoa on tippunut 12kg. 90->78. pituutta 176.

Aloitin laihduttamisen käymällä lenkillä ja lopettamalla karkit sun muut, mutta se ei oikein enää auta sillä paino pysynyt samassa jo jonkin aikaa.

Kysyisin nyt siis apuja laihdutukseen, luin noita posteja mitä on jo ollut mutta en ottanut mitään selkoa niistä oli niin paljon kaavoja sun muuta.

Olen tajunnut muutaman pää seikan: Aamulla puolen tunnin lenkki (Puuron jälkeen?) ja pitää syödä about kolmentunnin välein.
Jos jollakin on paljon aikaa voisitteko siis kertoa miten lasken tarvitsemani hiilihydraatit sun muut (tiedän että tämä menee taas kaavoitteluun mutta olisi ilo jos joku voisi hieman selitällä näitä kaavoja), ja mistä niitä saa.. sitten olen aina pohtinut että jos tiedän että tarvitsen jotain (hiilihydraatit, kalorit ymym.) tietyn määrän niin mistä tiedän paljonko (esim koulu ruuassa) on sitä? :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin äkkiseltään sanon ennen kun menen nukkumaan että aamulenkki ennen aamiaista, ei jälkeen.

Hiilihydraatit kannattaa sijoittaa aamuun/päivään ja iltaa kohti mennään sitten vähä hiilihydraattisella ravinnolla.

Aamupala - lounas - päivällinen - iltapala riittää vallan mainiosti, jos tekee pahaa noiden välillä niin napsi jotain vihanneksia/hedelmiä.

Sitä en kiellä etteikö olisi 2h välein sopivasti syöminen parempi vaihtoehto, mutta hyvin monen henkilön on vaikea toteuttaa sitä.

Itse tällä periaattella tiputtanut 40kg painoa ja tähän meni noin 1.5v-2v. Läskiähän nuo kaikki kilot eivät olleet, mutta ok suoritus silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom