Netistä kalaöljyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja liquidi
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä päin kannattaisi kalaöljyä tilailla, huhujen mukaan on huomattavasti halvempaa kuin Suomessa? Ja olen niin snobi, että en uskalla Lidlin kalaöljyä käyttää. Mieluiten toki EU:n sisältä.

Mitä ihmettä? Et ole valmis käyttämään Lidlin kalaöljyä, mutta netistä tilaaminen ok. Meitä on näemmä moneen junaan.

Ja itse kysymykseen, myprotein.co.uk on hyvä mesta. Itse tilasin ennen inttiä 5000 kapselin erän (á 1000 mg) ja vieläkin jäljellä, vaikka osan myin kavereille. Hintaa tuolloin kertyi 150 e + postikulut 45 e. Siitä voi laskeskella paljonko jää kapselille hintaa. Suosittelen.

6000 kapselia (1000mg) lähtee hintaan 124£ + postit, onkohan sama setti? Joka tapauksessa karkeasti laskettuna näyttäisi about 10x halvemmaksi tulevan ilman posteja. Vertailukohtana Biomega-kalaöljy.

Saman puljun Super Omega 3 on helvetisti parempi tuote. EPA 60% vs. tavan kapselin 18%. Super Omega on puhtaampaa, vähemmän kaikkea turhaa shittiä. Hinta-laadultaan paras kalaöljyvalmiste.

Nojoo, noita ei vaan voi ostaa isommissa erissä vaan pitää noita pikkupulloja hankkia. Onko muuten EPA/DHA suhteella jotain oleellista väliä? Mitä jos kaikki on DHA-happoja?

Back
Ylös Bottom