Nesteidenpoisto ja rasvanpoltto

Hei. Tiedustelisin fiksummilta seuraavanlaista asiaa -->

Röökinpolton lopetettua painoni on noussut 68 kg --> 78 kg

Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja otan aamulenkin tyhjällä vatsalla töihin.

Eli täältä olen dieettaamisesta poiminut hyviä vinkkejä, mutta paino laskee yllättävän huonosti siihen työmäärän nähden mitä treenaan.

Ongelmana on että kehoni kerää nesteitä´, suurin vitutus on kun pää on turvoksissa aina suhteessa muuhun kehoon kertyneeseen nesteeseen.

Kreatiiniä en käytä koska sen tiedän keräävän nestettä "päähän" :D

Olisiko antaa vinkkiä miten saan poistettua nesteitä/rasvaa etenkin kasvojen alueelta?

Muijatkin lämpee paremmin kun posket on silakassa kunnossa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama "vaiva" tällä neidillä. Naama on välillä turvoksissa kuin potkupallo. Tosi inhottavaa, kun katsoo itseään peilistä...Jäänkin seuraamaan tätä ketjua, josko tulisi hyviä vinkkejä...

Karppaus on vastaus kaikkeen. :D

Ainakin mulla hiilari kerää hemmetisti nestettä kehoon. Heti, kun oon ketolla tai muuten vaan syönyt vähän hiilareita (lähinnä kasviksia) niin joku sanoo "sä oot laihtunut" jne.

Jättäkää kaikki turha leipä, pasta, riisi ja perunat pois. Tilalle parsaa, kukkakaalia, kaalia ja muita kasviksia. Veikkaan, että tuloksia syntyy.

Karppaus ei ole auttanut meikäläisellä vaan kummasti turvottaa vaikka melkein kaikki hiilarit tulee kasviksista. Mielelläni kuulisin minäkin keinoja nesteenpoistoon.

Mä en enää ala karppailemaan, ennen treenejä tarttee hiiltä koneeseen. Iltahiilareista oon karsinut, toimii mulla melkein yhtä hyvin kuin ketodieetti ja pystyy treenaamaan kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom