Need for Speed: Hot Pursuit (2010)

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kuinkas moni on kyseisen pelin hankkinut?

Ihan hyvä peli ainakin omasta mielestäni muuten PAITSI, muutama pikkujuttu vituttaa.

Rapid Responset:
Siis mitä vittua? Todellakin mahdollista noilla autoilla joissa vauhti on jatkuvasti yli 350km/h olla osumatta tuollaisella vajaalla 5 minuutin rupeamalla mihinkään? Not. Kyllähän ne läpi pääsee mutta parhaan tuloksen haluaa tietysti aina saada.
Kyrpii ne saatanan aikarangaistukset. Hipaiset seinään +2sec, hipaiset autoon +3sec tai rysäytät (CRASHED) kunnolla = ei rangaistusta :lol2:

Helikopterit:
Täysin turhia vekottimia. Ehkä 1/20 kerroista osuvat itse viholliseen. Ja suurin osa kerroista tulee itse niihin ajettua kun pudottavat 400km/h vauhdissa sen siihen metrin päähän eteen. = Ei tule noita käytettyä enää koskaan.

Tiesulut:
Vähän sama homma noiden helikoptereiden kanssa. Vihut joko a) 7/10 kerroista ajavat niistä ottamatta minkäänlaista vahinkoa b) 2/10 kerroista ajavat niistä läpi niin, että autot leviävät ympäriinsä ja niihin törmää itse tai c) osuvat niihin, ottavat samanverran damagea kuin pienestä peräänajosta ja taas autot leviävät ympäriinsä ja eteen. = ei tule käytettyä.

EMP on kevyesti paras vekotin koko pelissä, todella hyvä käyttää ja pysäytellä autoja. Piikkimatot ovat hyödyllisiä myös. Tosin kun pääsee pidemmälle niin näilläkään ei tee mitään , vihut heittävät jammerin päälle aina kun niistä ajaa ohi.

On muuten sopivasti vaikeustasoa tässä pelissä loppua kohden :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihan helvetin hauska peli. Siinä tehdään käytännössä just sitä mitä haluais tuol liikenteessäkin oikeesti :D Eli kaahata hienoissa maisemissa vaan saatana kovaa helvetin hienoilla rasseilla. Sit vähän jallittaa posliineja. Ite oon ihan paska kaikissa peleissä niin en osaa ajatella asiaa noin kriittisesti kuten Counterfeith mutta nettipeli on kyllä hauska. Vaikka mun pitääkin aina ettiä sellasia pelejä missä on vähän paskempia pelaajia että pärjään :D Kaunis grafiikka mielestäni ja kolarit on suht hienon näkösiä!

Tossa Counterfeithin kirjoituksessa kiteytyy hyvin se juttu, miksi en taida enää ikinä pelata NFS-sarjan pelejä. Niitä on tullut tahkottua ihan perkeleesti läpi ja nyt saa riittää. Joka pelissä on joitakin asioita, mitkä ärsyttää ihan saatanasti. Se on tälle pelisarjalle ihan tunnusomainen piirre. Minkään muun pelin, kuin NFS:n takia en ole ikinä huutanut ja raivonnut yhtä paljon. Vieläkin meinaa verenpaine nousta, kun muistelee niitä kertoja, kun ajat jotain kisaa miljoonatta kertaa yrittäen päästä sen läpi ja viime hetkellä jotain kosahtaa. Taas kerran.

Zone-sarja -42%
Tossa Counterfeithin kirjoituksessa kiteytyy hyvin se juttu, miksi en taida enää ikinä pelata NFS-sarjan pelejä. Niitä on tullut tahkottua ihan perkeleesti läpi ja nyt saa riittää. Joka pelissä on joitakin asioita, mitkä ärsyttää ihan saatanasti. Se on tälle pelisarjalle ihan tunnusomainen piirre. Minkään muun pelin, kuin NFS:n takia en ole ikinä huutanut ja raivonnut yhtä paljon. Vieläkin meinaa verenpaine nousta, kun muistelee niitä kertoja, kun ajat jotain kisaa miljoonatta kertaa yrittäen päästä sen läpi ja viime hetkellä jotain kosahtaa. Taas kerran.

Viimeksi kun pelasin NFS:ssää niin se taisi olla NFS underground. Vittu että vitutti sen pelin parissa aina muutamat kerrat kun pelaat kisaa jonka läpipääsyyn menee se vitun 15 minuuttia per kerta, olet epäonnistunut siinä sen 20 kertaa ja viimeisessä mutkassa töksähdät tolppaan, törmäät autoon ja joku menee ohi :lol2:

Ai täällä on ilmeisesti muitakin paskoja pelaajia. Mä olen vaan näköjää ainoo kuka on sinut itsensä kanssa ja mulla on hauskaa kaikessa tässä paskuudessakin :D Miettikää sitä mielihyvän tunnetta kun sit pääseekin sen vartin kisan voittajana maaliin. WUHU!

Onko olemassa autopelejä jossa ei voi epäonnistua viimesessä mutkassa?? Minä en nyt ymmärrä tätä keskustelua..

Olen pelannut paljon eri autopelejä, konsoleilla ja PC:llä. Nuorempana varsinkin NFS: Hot pursuit 2 (edellisen sukupolven peli) on varmasti parasta mitä on tullut pelattua.

Uutta NFS: Hot Pursuittia en ole vielä hommannut, mutta tulen hommaamaan. Ihan senkin takia, että ei tarvi ajaa montaa tuntia jollaki vw golffilla tai honda civicilla, et pääsee ajamaan kunnon autoilla!

Se kirottu kuminauhatekoälyhän on ollut käsittämättömän raivostuttavaa näissä NFS-pelisarjan peleissä. Vaikka johdat kisaa minuutin erolla toiseen, niin viimeisen kierroksen aikana pahin vastustajasi repäisee eron kiinni ajamalla 500km/h, tulee härnäämään perseeseen kiinni ja odottaa, että mokaat siinä vikassa mutkassa.

^^ juuri näin. Tässäkin vaikka saisit kaikilta takaa tulevilta poliiseilta puhkottua renkaat/ jumittumaan ne roadblockkiin ja pääsisit ajamaan sen lähes minuutin Veyronilla kaasu pohjassa yli neljääsataa ennenkuin edes pääsevät taas liikkeelle, niin eikös siinä ole samantien yksi taas perseessä kiinni. Tämä sitten tulee, kiilaa tolppaan/autoon/seinään tjsp asiaan joka aiheuttaa äkkipysähdyksen/auton hajoamisen = kisa ohi.

Tässäkin pelissä tuota tekoälyhommaa on
Käytetty aika härskisti hyväksi. Kun ajat jonkun edelle, et tee mitään niin mitään ei tapahdu. Sitten kun painat piikkimaton päälle = jammer. Tämä siis riippumatta siitä käyttääkö sen heti vai aikojen päästä.
Silleen ohjelmoitu tuo että samantien kun itse aseen käyttää, niin kone sen estää.

Vittu tää on vaikea peli. En edes muista koska oisin viimeeks voittanu jonku kisan. No okei ton yhen hot pursuit eventin voitin kyttien näkökulmasta ollen jopa nopein kaikista "kavereistani" :dance2: mut jos sitä ei lasketa niin on todella pitkä aika. Tota yhtä hot pursuit eventtiä raaserin näkökulmasta en ole päässyt edes kertaakaan maaliin asti kun aina hajoaa auto. Niin helvetin pitkä ja koko ajan helvetisti äksöniä :D Mutta se on kyllä ihan mukavaa ettei tarvi voittaa koko ajan edetäkseen pelissä kun bountya tulee niin saa autoja yms.

On kyllä kaunis peli mun mielestä. Kolarit hienoja ja autot näyttää makeilta. Tullut tätä pelattua paljon enemmän ku GeeTeeVitosta :D

Onko pakkiksella paljon muita pelaajia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh voi pojat teitä. Criterionin peli eikä mikään sanan vars. merk. NFS. Turha on alkaa vänkäämään kuminauhatekoälystä totuttuun tapaa, kun kerta täysin eri tekijätiimi takana. Toki kuminauhaa se on, mutta pointti oli toinen... :D

Tosiaan countterin mainitsema "Rapid response" oli täyttä paskaa. Ylipäätään ohjauskin on aika kankeaa paskaa mikä vie mun pelinautinnon jatkuvan infernaalisen liikenteen takia. Tiedä mitä olis ratilla, mut jos jotain realisuutta haetaan puhtaassa arcademätössä niin metsään mentiin ihan BURNOUTIN tekijöiltäkin. Piste. Tottakai kolmesataa lasissa on vaikea ohjata autoa, mut vittuako mua kiinnostaa pelatessa sellasta huomioida. Ajan muna kireellä sitten tuolla oikeessa liikenteessä paskalla autolla paskoilla nastoilla.

Mä en ymmärrä miten ketään oikeestaan osaa tätä peliä pelata "netissä". Poliisit voittaa aina (itsekin..), ja toisaalta taas vähänkää taitavammat kuskit pääsee aina pakoon racereina. Kruunaus on nää levelit omaavat roadblockit ja kopterit mitkä on täysin perseestä. Siihen olis pitänyt panostaa enemmän, että oikeesti merkkaa jotain MIHIN ne laittaa ja miten ne ohittaa.

Törmäys onlinepelaajien kesken (miksei tietokoneenkin) on aika outoa. Poliisi on se tekee vahinkoa sulle kun ajetaan peltiä vasten mistä suunnasta tahansa (tai no tietysti ei takaapäin jos ajat poliisia päin, mutta esim. nokkanokka). Pakenemisessa saa olla vitun kaukana että onnistuu (interceptor). Hot Pursuit pelimuoto onkin ainut mitä kannattaa edes pelailla, jos päätyy pelaamaan tätä peliä. Tavisracet on niin kuraa ja interceptor myös.

Jestas kun vitutti ajella noita basickisoja racerina offlinessa. Ei ollut kun yli 20km jokainen paska ja yli viiskuus minuutti kipale. Koko matka vastaantulijan kaistalla virheettä nitrot huutaen ja tietokone tekee säännöllisesti tietyn väliajoin "uusia tulemisia". Sitten ne hiljentää kun on selvästi edellä, ja niistä pääseekin ilman nitroja sen kummemmitta ohi. Ja taas alkaa plaaplaa...

Peli menis kasin ysin pelistä jopa, mut tekoäly ja rentouden puute hiukan nollaa. Pirun hienolta näyttää toki, kattelisin mieluummin tätä. Nettipelistä olis odottanut hiukan hedelmällisempää. Ja sekin varmaan olis ihan perseestä ilman Dicea.

Edelleen vähän pettymys kun Burnout-peli ennemmin tämä on kuin mikään NFS. Olisin odottanut paljon enemmän. Pelkkää Hot pursuittia olis tarvittu VAIN ja siihen panostettu enemmän.

E:
Kyrpii ne saatanan aikarangaistukset. Hipaiset seinään +2sec, hipaiset autoon +3sec tai rysäytät (CRASHED) kunnolla = ei rangaistusta

Oikeastaan tossa menee aikaa sellaset ~10sec ainakin kun taas jatkuu meno tien päällä kellosta katsottuna - eli kyllä se tappioksi koituu. Vars. rangastusta siitä ei kai tule, se siitä nyt puuttuiskin.

Jos pelaat pleikkaa, ni lisää Rulettimies kaveriksi. En oo vielä kovin paljoa ehtinyt pelaamaan.

Juu hyvin vähän itsekkin pelannut mutta täytynee muistaa lisätä kun seuraavaks konsolin käynnistää :D

Mun mielestä noi Interceptorit netissä on just koukuttavia. Jos sattuu yhtään tasaväkiset kuskit niin ai saatana se on maukasta kun saa sen toisen jallitettua ja pääsee karkuun tai sit vaihtoehtosesti onnistuu jyrää sen toisen tieltä poliisin asemassa :lol2: Jotenkin hienoa kun saa ajaa mihin vaan. Hot pursuititkin on helvetin hauskoja jos vaan sattuu pitkä kisa niin aina parempi. Yökisat taas on vähän perseestä kun ei vittu nää mitään :jahas: Mut onneks vuorokauden kierto on suhteellisen nopea niin valosaa kerkiää yleensä tulemaan :D

Jotenkin hienoa kun saa ajaa mihin vaan. Hot pursuititkin on helvetin hauskoja jos vaan sattuu pitkä kisa niin aina parempi. Yökisat taas on vähän perseestä kun ei vittu nää mitään :jahas: Mut onneks vuorokauden kierto on suhteellisen nopea niin valosaa kerkiää yleensä tulemaan :D

Pursuitissa voi tulla pitkä yö (kisa) kun jantterit lähtee vastakkaiseen suuntaan koko aika. Ei ketään edes koita päästä pakoon, vaan runkut odottelee että valtaosa ryskii itsensä pois pelistä kun itse lähtevät paskat housussa toiseen suuntaan kenenkään parhaassa tapauskessa huomaamatta.

Criterion, Dice. Miten vitussa tää nyt ei ihan kaikkea antanut ulos mitä odotin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom