Natu classic physique

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäis olla mutta aina siellä joku käryää, joten ei se mikään natusarja ole. Tälläkin hetkellä 3 sen sarjan kisaajaa kilpailukiellossa, SFU on melkonen doping-liitto. Siellä vedellään sarjassa kuin sarjassa stanoista dianaboliin lähtien kaikkea käryistä päätellen. Bodyfitness sarjassakin on kärytty dianabolista, että silleen natuliitto.

"Suomen Fitnessurheilu ry. noudattaa International Federation of Bodybuilding and Fitness -liiton (IFBB) sääntöjä"

Take that for what it's worth.

Natuja tai seminatuja, mutta ei siellä hirveän paksua lihaa (kai?) esitellä, Suomessa harvalla kireänä ongelmia mahtua CBB painorajoihin ja classic physiquessa ne on vielä korkeammat

Natuja tai seminatuja, mutta ei siellä hirveän paksua lihaa (kai?) esitellä, Suomessa harvalla kireänä ongelmia mahtua CBB painorajoihin ja classic physiquessa ne on vielä korkeammat
Ite mietin että miten vitussa noin painorajoihin ees voi mahtua, en toki ole natu mutta kuitenkin.

Edit: Olen siis 168cm

Edit: Siis CBB tarkoitin.

Ite mietin että miten vitussa noin painorajoihin ees voi mahtua, en toki ole natu mutta kuitenkin.

Kyllä niihin cdd rajoihin oikeesti aika isokin ukko mahtuu kun on oikeesti kiree ja vedetään nesteet pois. Noita cbb MM tason järki ukkoja kun vaikka kattoo, ni on ne vaan melleko isoja.

Yllättävän paljon sitä painoa lähtee, jos ollaan oikeesti kireitä. Itsekin noin 169cm ja varmaan heittämällä 10kg isommalla lihasmassalla mahtuisi vielä painorajaan.
Edit: Wilenius oli noin 10kg alle painorajan voittaessaan ekan kerran SM kullan 2007

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No juuri siksi 😁
Ei vaan kisakireyteen vetäessä sitä painoa taitaa yleensä lähteä odotettua enemmän etenkin vasta-alkajilla
Esim SKL -80kg voittaja Niclas Pitkänen olis mahtunut kilon pari vedätyksellä CBB ja oli offilla peräti +100kg vatsat komeasti näkyvissä
Edit: tämä herra siis, kuvassa 100kg
Screenshot_20210914_221320.jpg

Viimeksi muokattu:
No juuri siksi 😁
Ei vaan kisakireyteen vetäessä sitä painoa taitaa yleensä lähteä odotettua enemmän etenkin vasta-alkajilla
Joo laskin että kyllähän tonne mahtuu jos vedättää aivan saatanasti ja on aivan saatanan kiereä. En toki itse kilpailisi tuolla ihan vain koska lajin idea on olla doping vapaa.

Kyllä,juuri näin ihmisen painostahan yli puolet on vettä kyllähän sitä painoa voi painaa väkisin niin paljon alas ku pää kestää.
Ja tosiaan moni luulee olevansa ainakin 10kg painavampi kisakunnossa,totuus tulee esiin sitten dietillä.Kyllähän jostain semi kunnosta kaavitaan se 15-20kg veks ja sitten hyvästä kunnosta 5-10kg lavalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom