Nastula ja Belfort kärähtäneet myös *spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 26417
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Deleted member 26417

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=2841&zoneid=2

"BREAKING NEWS: MMAWeekly has learned that Vitor Belfort and Pawel Nastula tested positive for banned substances after their respective fights on Pride's "Real Deal" card this past Saturday night in Las Vegas, Nevada.

The Nevada State Athletic Commission has confirmed that Nastula tested positive for the anabolic steroid nandrolone, while Belfort tested positive for the banned substance 4-hydroxytestosterone, which is also banned in Major League Baseball and other sports.

All of the other fighters who were drug-tested on the Pride card passed their drug tests.

MMAWeekly will have much more on this story within the hour."

No voi helvetti! En ois Nastulasta ikinä uskonu moista... Mutta huvittavin juttu on se että molemmat jotka jäi kiinni hävis matsinsa :hyper:

Voi kiitti ihan paljosti spoilauksesta.

Kyl nyt itekkin kuulutan tiettyä omaa itsesuojeluvaistoa näihin spoilereiden välttämiseen. Muutamalla neuvolla varmaan pärjää:

1.Älä lue Sherdogia tai muita vastaavia MMA-uutissivustoja
2.Älä lue ketjuja joissa on teksti "Spoiler Pride Real Deal(tai muu tapahtuma)
3.Älä lue ketjuja joissa ylipäätään puhutaan siitä tapahtumasta jota et ole nähnyt. Sillä joku uuno on saattanut laittaa tuloksia myös tähän ketjuun.
4.Älä lue ketjua jonka otsikossa mainitaan, että tapahtumassa ottelevat ottelijat ovat jääneet kiinni dopingista. Dopingin testit tehdään hyvin usein otteluiden jälkeen, joten on tod.näköistä et saattaa tulla spoilereita.
5.Ultimate suojautuminen älä lue mitään kamppailuaiheisia keskustelupalstoja.

Mikset...onko se susta heikko tai pieni vai oliko joku muu syy ? Mua kiinnostaa!

En mä sitä tarkottanu! Pikemminki ku kaveri kumminski ansioitunu olympia judoka, ni ensinnäki uskois että kaveri osais hommans. Tosin mulla oli siitä jotenki ruusunen kuva... Aika naurettavaa tosin :hyper: Mutta ite ainaki petyin hitusen!

Ja mitä tulee spoilaamiseen, ni kuinka helvetin kauan pitäis odottaa jonkun matsin jälkeen että saa keskustella avoimesti netissä? Riittääkö pari viikkoa? Imuta hyvä ihminen ne pätkät heti ku mahdollista ja kato ne! Ite en käy ollenkaan mma-foorumeilla ennen ku olen matsit nähny ihan sen takia että ei voi koskaan tietää missä lukee mitäkin. Ja sori jos spoilasin, mutta ku musta tää rupee olemaan jo vähä ns. old news, et ei käyny edes mielessä ettei joku olis matseja nähny joka ne haluaa nähdä.

Joo, 5 päivää jo menny eventistä, luulis kattovan jo tuossa ajassa. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihme et Coleman ja Baroni pääs testistä läpi :rolleyes:
En ole ihan ymmärtänyt tuota Coleman+roina -yhdistelmää joka tuntuu hyppäävän esiin joka kerta kun miehestä on puhetta. Mielestäni tyypillä on painijana ihan painijan perus (lue: aivan älytön) fysiikka.

En ole ihan ymmärtänyt tuota Coleman+roina -yhdistelmää joka tuntuu hyppäävän esiin joka kerta kun miehestä on puhetta. Mielestäni tyypillä on painijana ihan painijan perus (lue: aivan älytön) fysiikka.

Joo, mä en kans voi käsittää miks sitä ja Randlemania aina syytetään dropittelusta..

Ainakin mitä nyt tuli kateltua Randelmanin haastattelua ennen tota matsiaan, ni kyl se ainakin on aineita vedelly.:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom