Narc

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
Oletteko nähnyt elokuvaa NARC? Tuli katsottua ilman mitään ennakko-odotuksia, ja oli kyllä TOD hyvä. Jason Patric on kuin luotu näihin huumesoluttautuja rooleihin (vrt. vanha kunnon RUSH). Ja kyllä toi Ray Liotta on kanssa aina yhtä pahis, erinomainen juuri tollaisiin rooleihin (vast. esim. COPLAND)

Tekis oikein mieli mennä ostaan itselle toi leffa, selvää klassikon ainesta (ei tieteskään mikään spektaakkeli), mut juuri sellainen elokuva, jota kukaan ei muista, vaikka syytä olis.

Tossa leffassa ei ollu liiemmälti positiivisuutta nykypäivän menosta jaeltu

Joo, oli todella hyvä pätkä. Synkkä maailma sopi tuohon elokuvaan kuin valettu ja näyttelijät vetivät roolinsa todella mallikkaasti. Suosittelen kaikille!:4: 1/2

Hyvähän se on, muutamaan kertaan tullut katsottua. Ei vaan kovin suosittu kun ei ole ollut täällä leffassa ja muutenkin "pikku"rahalla tehty.

Ei kyllä iskenyt muhun pahemmin, keskikastiin menee. Mun on vaikea keksiä mikä tästä leffasta tekee niin erikoisen, että jotkut kehuvat sitä niin kovasti. Ehkä on tullut katsottua niin paljon jo leffoja että ei niin helposti lämpene leffaan, ellei se tarjoa jotain uutta.

Tykkäsin, todella hienosti tehty ahdistava ilmapiiri leffaan. Loistava teos. Jotain jäi uupumaan en tiedä mitä mutta yksi tähti pitää siitä rokottaa :) :4:

Olihan tuo ihan ookoo, ei kyllä mitenkään järisyttänyt. :3: Mutta miksi Narc on K18 leffa? Ei siinä ainakaan mun mielestä mitään sen erikoisempaa ollut.

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Olihan tuo ihan ookoo, ei kyllä mitenkään järisyttänyt. :3: Mutta miksi Narc on K18 leffa? Ei siinä ainakaan mun mielestä mitään sen erikoisempaa ollut.

Mulla tuli kans tuo mieleen.. Ehkä se on annettu siks kun elokuvassa näytetään paljon huumediilereitä ja niitten elämää. Ja olihan se pääosa esittäjäkin "aika" kovakourainen, suoraviivaista väkivaltaa. Kun miettii niin ei tuota ihan pikkulapsille vois näytää:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jason Patrick? Siis se sama jannu, kuka "näytteli" pääosaa Speed II:ssa? No, ehkä se oli käsikirjoituksen ja ohjaajan vika, että Speed II oli paska ja Jason Patrick on oppinut näyttelemään. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom