Naisten Pakkispaitojen tilaus vol. 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Noniin tyttöset, pistetääs uutta kierrosta menemään. Eli Fruit of the loomin v-aukkoinen naisten paita on kyseessä. Kokoja S, M ja L. Jos haluat itsellesi paidan, maksa paidan hinta 17,90€ tilille SAMPO 800015-70943689, hintaan sisältyy kotiin postitus.TÄRKEÄ: Laita maksuun mukaan nimesi, katuosoitteesi sekä paidan koko!

Maksuja otetaan vastaan 12.7 saakka, jonka jälkeen laitamme tilauksen vetämään. Huom! Muistakaa, että paitojen toimitusaika on tilauksen lähettämisen jälkeen noin 2-3 viikkoa.

Lisäinfoa ja kommentteja paidoista:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=21491

olkasauma...

Joo, mulle vois kyl toisenki paidan laittaa!

Mutta olis kiva jos toi olkapään sauma olis nyt kunnollinen... Tässähän satsissa se "pullotti" jotenkin oudosti :( . Monilla mimmeillä on kyllä ompelukone auttanut asiaa, mutta mulla ei perkele ole. On joutunut tohon ei-oikei-istuvaan-hartioiden-kohdalta... (ainakin toistaseks)

Mikäli oikein olen käsittänyt niin muillakin mimmeillä oli ongelma ton sauman kanssa?

Noissa fruit of the loomin paidois on toi vika ettei ne oikein taho istua hartioista... mulla on nimittäin yks sellanen paita ja siinä on kans sellanen ongelma...

No niin, maksettu on!
*lähtee postilaatikolle kytikselle* :kippis1:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Malttamaton!

Mike sanoi:
Tilaus on siellä sisällä odottamassa, mailasivat että ovat lomalla 2.8 saakka, joudumme odottelemaan. Pistävät sitten ensi-tilassa paitaa tulemaan.
Nyt ei kyllä jaksais enää odottaa!!

mä en varmaan saa millonkaan omaa pakkispaitaa kun en ehdi näihin koko ym. galluppeihin mukaan... :itku: yks s-koko tänne olis jees juttu... :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom