Naisten motivoivat treenivideot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Meah

VIP
Ikä
36
Löytyykö täältä pakkikselta muijien treenivideoita? En ainakaan löytänyt muuta kun sen yhden.. Tänne siis vois postata mimmejen treenivideoita netistä, miksei omiakin? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meah sanoi:
Löytyykö täältä pakkikselta muijien treenivideoita? En ainakaan löytänyt muuta kun sen yhden.. Tänne siis vois postata mimmejen treenivideoita netistä, miksei omiakin? :)

Siis miekin oon yrittäny ehtiä niitä videoita! Ois tosiaanki kiva katella sellaisia, mut oon vain kattonu sen supersize she chunk ykkösen ja kakkosen! Oli ihan mielenkiintoinen, vaikka se nainen olikin tosiaan ihan kehonrakentaja! Mut mielellään miekin kattelisin mimmien treenivideoita!

Pitää vissiin laittaa yhtä#hauista ihan urakalla postaamaan tänne niitä Jyväskylän kimppareeni juttui :rock:

Zone-sarja -42%
MeiSheng sanoi:
Siis miekin oon yrittäny ehtiä niitä videoita! Ois tosiaanki kiva katella sellaisia, mut oon vain kattonu sen supersize she chunk ykkösen ja kakkosen! Oli ihan mielenkiintoinen, vaikka se nainen olikin tosiaan ihan kehonrakentaja! Mut mielellään miekin kattelisin mimmien treenivideoita!

Pitää vissiin laittaa yhtä#hauista ihan urakalla postaamaan tänne niitä Jyväskylän kimppareeni juttui :rock:

Niimpä, olis mahtavaa jos videoita löytyisi! Se kummasti motivoi kun kattoo toisten naisien treeniä:hyper:

Yhtä#hauista me odotellaan sua ja videoitas!!!:D :rock:

Ei nyt ihan treenivideoita, mutta kisavideoita kyllä löytyy. Olen keräillyt niitä koneeltani ja netistä ajelehtimasta tuonne rapidshareen. Mun kansioni löytyy täältä. Salasana sinne on "punttimimmi". Siellä on pätkiä Olympiasta, USA:n Nationalseista (myös vaparipätkiä). Keräilen sinne niitä sitä mukaa kun aina löydän jotain uutta. Mulla ois koneella vielä SM 2004 -kisoista vapareita yms. mutta en ole saanut aikaiseksi/joutanut niitä tuonne toistaiseksi pistää. Liekö edes laillista, mutta suurin osa on omia kuvaamiani räpsy-Ixuksellani joten ihan sama. :D Pitää poistaa ne muut pätkät sitten jos tulee valitusta jostain.

Niin ja onhan Ruotsin upealla Pauline Nordinilla ihan oikea treenivideo. Traileria pääsee tutkailemaan täältä.

edit: Ohjeet rapidsharen tiedostojen lataamiseen: klikkaa jonkun tiedoston nimeä, kelaa sivun loppuun ja klikkaa "free" -nappulaa. Seuraavan sivun keskivaiheille tulee seuraava teksti: "Download-Ticket reserved. Please wait xx seconds." Sekuntiaika vaihtuu ja lopulta siihen tulee näkyviin tiedostot. Kirjoita lootaan se koodi joka käsketään kirjoittaa ja paina "download"-nappulaa.

Kiitos Faidra!!!:)

Faidra sanoi:
Ei nyt ihan treenivideoita, mutta kisavideoita kyllä löytyy. Olen keräillyt niitä koneeltani ja netistä ajelehtimasta tuonne rapidshareen. Mun kansioni löytyy täältä. Salasana sinne on "punttimimmi". Siellä on pätkiä Olympiasta, USA:n Nationalseista (myös vaparipätkiä). Keräilen sinne niitä sitä mukaa kun aina löydän jotain uutta. Mulla ois koneella vielä SM 2004 -kisoista vapareita yms. mutta en ole saanut aikaiseksi/joutanut niitä tuonne toistaiseksi pistää. Liekö edes laillista, mutta suurin osa on omia kuvaamiani räpsy-Ixuksellani joten ihan sama. :D Pitää poistaa ne muut pätkät sitten jos tulee valitusta jostain.

Niin ja onhan Ruotsin upealla Pauline Nordinilla ihan oikea treenivideo. Traileria pääsee tutkailemaan täältä.

edit: Ohjeet rapidsharen tiedostojen lataamiseen: klikkaa jonkun tiedoston nimeä, kelaa sivun loppuun ja klikkaa "free" -nappulaa. Seuraavan sivun keskivaiheille tulee seuraava teksti: "Download-Ticket reserved. Please wait xx seconds." Sekuntiaika vaihtuu ja lopulta siihen tulee näkyviin tiedostot. Kirjoita lootaan se koodi joka käsketään kirjoittaa ja paina "download"-nappulaa.

K I I T O S F A I D R A ! :haart: :haart:

Monica Brant on tehnyt treenivideon 1998 Fitness Olympiaan valmistautumisestaan:

" Just a fun 60 minute video featuring my pre-contest preparation for the 1998 Fitness Olympia win. It is somewhat educational in the fact that many of you will learn what it takes to get ready for this type of event! All actual footage from photo shoots, routine practice, weight training, food tips, and posing."

Filmin voi tilata Monican omasta nettikaupasta. Suosittelen, on ollut tosi motivoivaa katsottavaa! :whip:

Ois hauska tirkistellä pakkiksen omien punttimimmien tekemää treenivideota, joskos sais jotai motivaatiota/vinkkejä....

Mä voin kyllä filmata Emmahia ja Fättistä salilla (esim. salaa)!
newtonguesmile.gif

joo, tee se:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin... en saanut Emmasta ja Fättiksestä videoita, mutta Pulla kuvasi tuossa huhtikuun puolivälissä mun selkätreenistä pätkän. Sorry guys, ei ole yhtä laadukasta tavaraa kuin Emma+Fättis-kaunotarkombosta olisi saanut. ;)

Videon voi ladata täältä. Tietämättömämmille siis... käytän siinä erikoistekniikkana pudotussarjaa, ts. tehdään sarja loppuun, tiputetaan painoa ja jatketaan vielä sen verran kuin menee. Jos viilattais pilkkua niin viimeinen toisto olisi pitänyt jättää pois, kun ei enää meinannut tulla puhtaasti ja toisto on vajaa. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom