Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Löytyykö täältä pakkikselta muijien treenivideoita? En ainakaan löytänyt muuta kun sen yhden.. Tänne siis vois postata mimmejen treenivideoita netistä, miksei omiakin?
MeiSheng sanoi:Siis miekin oon yrittäny ehtiä niitä videoita! Ois tosiaanki kiva katella sellaisia, mut oon vain kattonu sen supersize she chunk ykkösen ja kakkosen! Oli ihan mielenkiintoinen, vaikka se nainen olikin tosiaan ihan kehonrakentaja! Mut mielellään miekin kattelisin mimmien treenivideoita!
Pitää vissiin laittaa yhtä#hauista ihan urakalla postaamaan tänne niitä Jyväskylän kimppareeni juttui
Faidra sanoi:Ei nyt ihan treenivideoita, mutta kisavideoita kyllä löytyy. Olen keräillyt niitä koneeltani ja netistä ajelehtimasta tuonne rapidshareen. Mun kansioni löytyy täältä. Salasana sinne on "punttimimmi". Siellä on pätkiä Olympiasta, USA:n Nationalseista (myös vaparipätkiä). Keräilen sinne niitä sitä mukaa kun aina löydän jotain uutta. Mulla ois koneella vielä SM 2004 -kisoista vapareita yms. mutta en ole saanut aikaiseksi/joutanut niitä tuonne toistaiseksi pistää. Liekö edes laillista, mutta suurin osa on omia kuvaamiani räpsy-Ixuksellani joten ihan sama. :D Pitää poistaa ne muut pätkät sitten jos tulee valitusta jostain.
Niin ja onhan Ruotsin upealla Pauline Nordinilla ihan oikea treenivideo. Traileria pääsee tutkailemaan täältä.
edit: Ohjeet rapidsharen tiedostojen lataamiseen: klikkaa jonkun tiedoston nimeä, kelaa sivun loppuun ja klikkaa "free" -nappulaa. Seuraavan sivun keskivaiheille tulee seuraava teksti: "Download-Ticket reserved. Please wait xx seconds." Sekuntiaika vaihtuu ja lopulta siihen tulee näkyviin tiedostot. Kirjoita lootaan se koodi joka käsketään kirjoittaa ja paina "download"-nappulaa.