Naisten kasvutahti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lilyana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
36
Eli kysymys kokeneemmille punttimimmeille:

Millainen on normaali kasvutahti (lihasta kuussa/vuodessa) natuna treenaavalle naiselle? Millaista oma tahtisi on ollut?

Kiitos vastauksista etukäteen.

Tulipahan lähetettyä se julmetun eka posti.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika vaikea lähteä varmasti kenenkään mitään kilomääriä arvioimaan. Ja kehitystä on tosi vaikea arvioida, jos päällä on edes kohtuullinen määrä rasvaa.

Ärsyttävän hidastahan tuo kehitys tuppaa olemaan ja ainakin ite olen vakuuttunut omalla kohdallani siitä, että on pakko pitää kehon rasvat valillä kohtuu korkealla, jos meinaa näkyvää kehitystä saada aikaiseksi. Odotan innolla ja kauhun sekaisella jännityksellä tulevaa lauantaista Turun body fitness karsintaa... Siinäpähän sitten itse näkee ihan varmuudella, minkä verran lihaa on tarttunut runkoon viimeisen neljän vuoden treeneillä.

Kyllä kai se on aika paljon ihmisestä kiinni ja siitä, että millasilla geeneillä on varustettu. Toisiin tarttuu lihaa helpommin kuin toisiin. Mä itse olen hyvä esimerkki siitä, kuinka hitaasti lihasmassa rakentuu. Ei tartu sitten millään, vaikka kaikki kasvuun vaikuttavat asiat on vimpan päälle tehty oikein. Ruoka, lepo, treeni jne.. Elän vain siinä toivossa, että vuosien päästä kun treeniä on takana 10+ vuotta ja ikääkin lisää, niin lihastakin jossain vaiheessa alkaisi näkyä..:rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom