n. 500kcal välipalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 22974
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 22974

Elikkäs kyselisin minkälaisia välipaloja porukka syö töissä/koulussa/kotona/missä vaan.

Itellä vaikeuksia keksiä tollasta n. 500kcal välipalaa, alkaa tökkiä 2x päivässä vedettävä kana+riisi kombo. Kylmänä, jääkaapista, 1dl riisiä(keitettynä 3dl) ja kanaa (raakana 200gr) paistettuna n. 140gr :urjo:

Jotain tehosekottimella tehtäviä drinkkejä kaikenmaailman aineista kiinnostais. Kahvitunnit itellä klo 9 ja klo 14, n. 15min/kpl. Siihen 15minuuttiin pitäis onnistua nauttiminen.

Kiinnostais kokeilla ehrmanni,maito,riisi ja hedelmä komboa, toimii ainaki näin paperilla, todellisuus voi olla jotain muuta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
100g maapähkinöitä tai tuhti patukka tai tai tai tai ... eiköhän tuolta jääkaapista loihdi mukaan mitä tahansa. Välillä 500g maustamatonta soijajugua + mehukeittoa loraus + hedelmä tms.

Mulla on nykyään töissä oma eväskaappi missä kaura/ruispuuroa, oatbixia, pähkinöitä jne joten helppo ottaa nopeasti jotain tankattavaa :D

Proteiinipatukka + maitoa
Prodejuoma + hedelmä

Ite tein joskus tälläsen iltapalan (sopii myös välipalaks) , Purkki rahkaa,jonkun verran jogurttii,maitoo ja banaani tehosekottimeen ja sit juomaan!!

kaksi siivua jälkiuunipala -ruisleipää 60 g (160 kcal, 4.8 g prot, 28 g hiil, 1.2 g rasvaa, 9 g kuitua) + 10 g laktoositonta voita (72 kcal, 8 g rasvaa) + 24 g perhekinkkua (24 kcal, 4 g prot, hiil 0.2 g, rasvaa 0.4 g) + 34 g Oltermanni 17% juustoa (92 kcal, 10.2 g prot, 0 g hiil, 5.8 g rasvaa) + kurkkua & n. 245 g vähälaktoosista rahkaa (173 kcal, 27 g prot, 13.8 g hiil, 0.7 g rasvaa) + 150 g sokeritonta mehukeittoa (14 kcal, 3.3 g hiil), vettä, omena.
YHT: 535 kcal, 46 g prot, 45.3 g hiil, 16.1 g rasvaa, 9 g kuitua.

mä kannoin töihin, sillon ku kävin töissä :D, ni tehosekottimen, ja löin sinne yleensä maitoa, 1-2 banaania, kreatiinia, glutamiinia, 500g rahkaa, oliiviöljyä+ jotain, olikohan A+jugurttia, en muista sitä makua, Ja vastaavia pirtelöitä. Tai sit osta EAS:n muscle milk, cream&cookies ja sekottele maitoon sitä :kuola:

Pirtelön sekaan voi ihan hyvin heittää myös yhden tai pari ehrmannia sekaan, tulee vähän paksumpaa mutta samalla saa sitten helposti sitä proteiiniakin jos ei halua jauheena käyttää. (Tosin ehrmannin rahkasta ei hirveästi kaloreita saa, oiva lisä kuitenkin melkein pirtelöön kuin pirtelöön.)

EDIT: Enpäs huomannut, mutta Fuhrer olikin jo tuon rahkan maininnut. Toinen jota tykkään ainakin itse syödä on valkoiset pavut tomaattikastikkeessa. Juuri sitä samaa mitä tulee "english breakfastin" kanssa. Jos on mahdollisuus niin paistaa muutaman kananmunan ja avot!

Sheikkeriin; rahkaa 250 g, jugurttia 200 g, rypsiöljyä loraus ja mehutiivisteestä valmistettua mehua 2 dl. Sit mitä siihen vielä voi lisätä on erillaise leseet ripaus ja kananmunan valkuaisia yks tai kaks.

Sheikkaat ja hyvää on. Juo alle minuutissa jos kiire on ;)

Joo kyllä tuota rahkaa tulee vedettyä aamusin ja sitte kotona iltapäivisin :)

Jotain vaihtoehtosia välipaloja oli tarkotus saada, nyt ainaki hetken toimii välipaloina 100gr maapähkinät ja toisella tauolla litra rasvatonta maitoa ja maxim protein shake juoma. Näillä mennään pari viikkoa taas. Pitää sitte miettiä uudelleen!

Via -einekset. Terveellisiä ja hyvänmakuisia :kuola:. Teriyakihärkä n. 415 kcal / 20g protskua, thaimaalainen currykana 300 kcal / 18 g protskua jne. Plus jonninverran omega-3 -rasvoja ym. Mikropitsan kalorimäärillä kunnon safkaa (okei, isolle miehelle pienehkö annoskoko).

Makuja on paljon, joten ei helpolla kyllästy :D

Edit: lisätty proteiinimäärät

Via -einekset. Terveellisiä ja hyvänmakuisia :kuola:. Teriyakihärkä n. 415 kcal / 20g protskua, thaimaalainen currykana 300 kcal / 18 g protskua jne. Plus jonninverran omega-3 -rasvoja ym. Mikropitsan kalorimäärillä kunnon safkaa (okei, isolle miehelle pienehkö annoskoko).

Makuja on paljon, joten ei helpolla kyllästy :D

Edit: lisätty proteiinimäärät

Mä oon löytäny myös nämä..
Tottakai ne on kalliita kokoonsa nähden mutta mun mielestä arvot ja maku useassa kohdallaan einesruoaksi.. Snadejahan noi on mutta välipalana ihan hyvii vertaa mikrolätty. Teriyakihärkä on oma suosikki..

-1 purkki ehrmann
-desi maitoa
-banaani
-raaka kananmuna
-desi kaurahiutaleita

tehosekoittimeen ja valmista.

500kal
40p
60hh
10r

-purkki tunaa
-desi tai kaks kaurahiutaleet
-desi tai kaks omenasose
toi ohje on pöllitty jostai kirjasta mutta sisältää kaiken tarpeellisen

-purkki tunaa
-desi tai kaks kaurahiutaleet
-desi tai kaks omenasose
toi ohje on pöllitty jostai kirjasta mutta sisältää kaiken tarpeellisen

Tuo on Viikingin voimaoppaasta. Halmeen pikaruoka, jota hän muistaakseni nimitti "koiranmuonaksi."
Nimenomaan kupillinen kaurahiutaleita ja kupillinen omenasosetta + tonnikalapurkki. Itse söin joskus pari kertaa, yllättävä makukombo. Töissä ois selittämistä kun tuota vetäis suoraan Orthexin pakasterasiasta...No, survoohan jotkut hernekeiton sekaan banaanin tai syö banskun siivuina ruisleivän päällä.:eek:

P.S. Yksi maailman ärsyttävimmistä asioista on ihmiset, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita siitä mitä toisilla on eväänä. Itseäni kiinnostaa lähinnä omat sapuskat.

No toisilla on vain köyhä elämä, niin pitää tehdä muiden ruokailuista yleinen numero.
Tuskin niitä omia ruokia tarvii kenellekään työkaverille selitellä sen suuremmin.

250g rahkaa
100-200g jugurttia (ei niitä kaikita sokerisimpia)
1 kpl banaania
1 rkl rypsäriä.

Kaikki blenderii sekasin. Jos on liian paksua niin loraus maitoa sekaa. Ton kaataa sheikkerii niin mene kätevästi mukana. En nyt jaksa kaloreita laskee mutta veikkaisin että menee yli 500kcal. Rypsärillä saa sit niitä kaloreita vähä lisää kohtuuden rajoissa.

edit. Niin ja piti vielö mainita että heldemää vaihtamalla saat vaihtelua tuohon. Itse saatan välillä heittää mandariineja, appelsiinia, kiiviä jne. Jopa vesimeloniakin kokeilin, mutta se ei paljo makunystyröitä kutkutellu.

"Rahkaa" "rahkaa" "rahkaa" "maitoa" "rahkaa" "maitorahkaa". Täs tulee vähä orpo olo ku ei noi maitotuotteet oikee sovi mahalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom