Mustelmat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli salikaverilleni ilmestyy mustelmia reenin jälkeen pääasiassa jalkoihin, joskus myös käsiin..Naispuolinen henkilö kyseessä. Kiinnostais mistä moinen johtuu? :eek:

jos ei ole itseään kolhinut salilla (toisinaan sitä laskee käsipainoja esim. reisille hieman liian lujaa huomaamattaan -> mustelma), niin yksi selvityksen aihe voisi olla käydä mittauttamassa trombosyytit verestä, eli veren hyytymistekijöiden määrä. mikäli ne on jostakin syystä reilummin alhaiset (alle sata, kun viitearvot on 150-360), niin mustelmia saattaa ilmestyä itsestäänkin.

tämä nyt on vaan yksi vaihtoehto, varmasti niitä on monia muitakin - eli ei nyt kannata alkaa viljelemään tätä salikaverillesi mitenkään faktana. naispuolinen hlö kun on vielä kyseessä, niin saattaa hätääntyä turhasta. onpahan vaan yksi asia, josta moinen saattaa johtua.

Hmm..mullaki ilmesty tossa viime viikol pari isompaa ja muutama pien mustelma reisiin(lähinnä oikeeseen):O..en mielestäni kolhinut jalkoja mihinkään..voisikohan johtua siitä että, tein jalkoja pitkän pitkän tauon jälkeen, ja vielä aika rankasti..olin lukevani jostain, että tavallista kovempi fyysinen ponnistus/suoritus voi aiheuttaa näitä mysteerisiä mustelmia:O..toivottavasti näin, muuten pitää kohta alkaa huolestumaan...tämä oli tosiaan eka kerta ku tällee tyhjäst ilmesty:O..

Mulla on kans tää mustelma-ihmetys päällä kun niitä tulee, enkä oikein muista/tiedä kolhineeni itteeni mihinkä. Äipällä on kyl sillai, että sille tulee tosi helposti mustelmia... en tiä onks tää sit jotenki periytyvää, että ku vähä hipasee johonki ni siin on sit seuraavas hetkes jo mustelma...? Jalkoihin tulee tosi helposti, muualle ei oikeestaan ees tuu, ellei oikeesti satu.

Koitappa, auttaisiko kupari mustelmaherkkyyteen.
n. 2mg kuparia/vrk, samanaikaisesti ei saa syödä lisäravinteena C-vitamiinia...siis tarkoittaa sitä...jos aamulla nautii kuparitabun, niin C-vitamiinin voi nauttia illalla, mutta ei aamulla kuparitabun yhteydessä.

Kannattaa lukaista tämä linkki.
www.biomed.fi/DOCS/KJaakkola_kupari_elok04.doc

Myös heidän, jotka popsivat sinkkilisiä, kannattaa nauttia myöskin lisä kuparia, koska nämä toimivat "kimpassa".

Jotkut meistä on herkempiä saamaan mustelmia. En mäkään yleensä osaa sanoa, mistä kaikki mustelmat ovat tulleet. Mave nyt on ilmiselvä säärien ja polvien "hajottaja", mutta on mulla mustelmia välillä käsissäkin, pohkeissa, reisissä... Aamulla just huomasin uuden mustelman enkä ole käynyt edes salilla viikkoon, harrastanut lähinnä vuodelepoa. :rolleyes:

G6:sta ja mavea olen tehnyt, ja toiseen sääreen on ilmestynyt jostakin riivatusta suht. isoja mustelmia. Samoin noita mustelmia tuntuu tulevan reisiin ja käsivarsiin muutenkin, vaikken mitenkään erityisesti edes kolhi itseäni. Sitten taas, kun sattuu ihan oikeasti lujaa, esim. kun lipsautin 50kg käsipainon kahvarunko edellä reidelle, ei siihen tullut mitään jälkeä??

Latest posts

Back
Ylös Bottom