Mustelmat ja ruhjeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja essi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin kesällä törmään taas siihen ongelmaan että raajat ovat kroonisesti mustelmilla ja olisi kuitenkin kiva kulkea lyhyessä hameessa/shortseissa ja topissa. Kuulun ilmeisesti siihen ihmisryhmään jolle mustelmia tulee kohtuu herkästi, varsinkin käsiin ja jalkoihin.
Esim. eilisen sparraus reenin jäljiltä toisessa käsivarressa on iso ja komean sininen mustelma, kun käsivarsi jäi jotenkin sitomistilanteessa kaverin käden ja kropan väliin. Jaloissa on salibandystä tulleita mustelmia, niin mailasta kuin pallosta, kyynärvarrissa on jatkuvasti erikokoisia ja värisiä jälkiä. Onneksi ei ole ollut vuoden sisällä kuin kerran silmä mustana.
Kuinka te muut nais-ihmiset olette asian ratkaisseet? Eli pidättekö koko kesän pitkähihaisia paitoja ym. vai kuljetteko muina naisina mustelmienne kanssa? Entä miten poika/mies ystänne asiaan suhtautuvat? Omaani kuulemma välillä hävettää kulkea kanssa, kun pelkää että muut luulevat minun olevan parisuhde-väkivallan uhri.
Toisaalta, kyllähän minun vartalon mallista näkee että harrastan liikuntaa, joten kai jotkut edes osaavat yhdistää ruhjeet siihen asiaan? Vai miten on miehet, kun näette naisen jolla on mustelmia siellä täällä tuleeko heti mieleen hakattu vaimo parka?

eei laisinkaan:D jos kasvoissa on mustelmia tai ruhjeita niin sitten.. mutta jos on käsissä tai jaloissa niin heti tulee mieleen että tuo tyttö harrastaa ainakin liikuntaa..:)

Hehe, sun pitää sanoa sun poikaystävälle että sekin rupeaa painimaan niin saa enemmän mustelmia kun sulla on. Sitte kato ne kattoo teitä sillee että se on sinä ku annat sille turpiin ja sun poikaystävä vaan puolustautuu minkä kerkee ;)

No ei vaineskaan, mutta etkö sä voi käyttää futissäärisuojia sählyssä ni säästyy jalat ainakin pahimmilta ruhjelita?

Painiessa saan minäkin ihan pirusti mustelmia vaikka mies olenkin eikä siihen taida olla mitään muuta ratkaisua kun kevyemmin sparraaminen tai harrastuksen lopettaminen. Uskon että toi ei ole sulle vaihtoehto, joten eikun kovaa sparria vaan.
Eri asia mulle tosin, sehän on miehekästä olla mustelmilla :) Ainoa mikä vituttaa kun on musta silmä on se kun ihmiset tuijottaa ja sitte ne luulee että on kuuro ja rupee juttelemaan kovaan ääneen siitä... "Näitkö sä?! Sillä oli musta silmä... tainnu joutua kännissä tappeluun..." Se hävettää pikkusen (paraikaa silmä mustana).

PS. Oli pakko postata kun töissä on niin tylsää juhannusta odottaessa :)

Itellä kans noi mustat silmät ei hirveesti kiinnosta kun oon asiakaspalvelu duunissa niin voi olla että jotkut tietyn tyyppiset asiakkaat kiertää ja jää kauppoja tekemättä, mutta yleensä näkee päältä päin että mitä ihminen harrastaa en tiedä mistä mut jotenkin sen aina haistaa :D Enkä ite nää pahaa naisilla jos on vähä mustelmia, mutta ruhjeet sun muut on sitten toinen asia koska sillon on yleensä käytetty pelkkää nyrkkiä ilman mitään suojia tai kättä pidempää.

Hehe, sun pitää sanoa sun poikaystävälle että sekin rupeaa painimaan niin saa enemmän mustelmia kun sulla on. Sitte kato ne kattoo teitä sillee että se on sinä ku annat sille turpiin ja sun poikaystävä vaan puolustautuu minkä kerkee ;)

No ei vaineskaan, mutta etkö sä voi käyttää futissäärisuojia sählyssä ni säästyy jalat ainakin pahimmilta ruhjelita?

Painiessa saan minäkin ihan pirusti mustelmia vaikka mies olenkin eikä siihen taida olla mitään muuta ratkaisua kun kevyemmin sparraaminen tai harrastuksen lopettaminen. Uskon että toi ei ole sulle vaihtoehto, joten eikun kovaa sparria vaan.
Eri asia mulle tosin, sehän on miehekästä olla mustelmilla :) Ainoa mikä vituttaa kun on musta silmä on se kun ihmiset tuijottaa ja sitte ne luulee että on kuuro ja rupee juttelemaan kovaan ääneen siitä... "Näitkö sä?! Sillä oli musta silmä... tainnu joutua kännissä tappeluun..." Se hävettää pikkusen (paraikaa silmä mustana).

PS. Oli pakko postata kun töissä on niin tylsää juhannusta odottaessa :)
Äh... musta silmä on tyylikäs. Niin kuin Forrest Griffinkin sanoi, "Musta silmä on trendikäs ja hyvä keskustelunaihe". :rock:

Äh... musta silmä on tyylikäs. Niin kuin Forrest Griffinkin sanoi, "Musta silmä on trendikäs ja hyvä keskustelunaihe". :rock:

Joo, toi on kyllä totta :lol2: Hauskaa itseasiassa mimmonen keskutelunaihe joku tommonen juttu on, puoltutut huutelee ohiajavasta autosta "Kuka on vetänyt sua turpaan?" jne. Siis semmoset jotka nyt ei tiedä että harrastaa yhtä sun toista. Kai se väkivalta kiinnostaa kaikkia ihmisiä vaikkei ne sitä myönnä...

Hameessa ja topissa kuljen. Jos joku kysyy, että mistä mustelmat ovat tulleet, niin sanon aina että mies hakkaa kotona ja hymyilen. Yleensä kyllä sen jälkeen kerron totuudenkin :D

Jalat ja kädet harva se päivä mustelmilla, arvilla ja ruhjeilla.
Eipä noi ole minua haitanneet, eikä mieskään ole syytteitä saanu.
Onpahan tullut "jumpattua".. :D

Mulle oli kamppailulajeja aloitellessani useampi vuosi sitten aina kädet ja jalat mustelmilla... mutta jossain vaiheessa kai kroppa "tottui" siihen ja nyt ei enää tuu niin isoja mustelmia saatikaan niin helposti...

Enpä mä kyllä välitä vaikka olisi mustelmia,,, käytän hametta ja lyhythihaisia... Saahan ne ihmiset ihmetellä... eipä se mua aivan hirveesti liikuta. Tosin nyt on veljen häät tulossa niin olen yrittänyt käyttää enemmän suojia ja ottaa rauhallisemmin ettei ole silloin ihan mustelmilla. =)

Ylpeästi vaan mustelmineen kaikkineen. Kyllä fiksut ihmiset ymmärtää ettei kaikki mustelmat ole pahoinpitelyistä. :thumbs:

Varmasti tiedättekin, mutta apteekista saa Trombosol forte -emulsiovoidetta, joka auttaa mustelmiin ja ruhjevammoihin. Sitä levitetään noin 1-2 kertaa päivässä. Se saa kyllä mustelmapaikan ihan punaiseksi joksikin aikaa(itselläni) ja kuumaksi, koska se lisää verenkiertoa. Jos sitä laittaa hyvissä ajoin, on se tehokkaasti vähentänyt mustelmia. Sehän on teiniaikojen fritsulääke. Peskää kädet hyvin levittelyn jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi trombosol on hyvä. Mulla on säärien etuosissa kunnon kestomustelmat, jotka ei lähde ollenkaan pois. Olleet siinä jo varmaan 10vuotta :). Tosi ihqt!

Mä en vaan jaksa noista silleen välittää, en peittele niitä mitenkään. Epäilyttävimmän näköiset on joskus painiessa tulevat mustelmat ranteissa. Näyttää siltä kuin olis aktiivisempikin sidontaleikkien harrastaja ;)

Lasken sen varaan, kun muuten näyttää huolitellulta ja naiselliselta, pukeutuu siististi jne, eivät muutkaan ihmiset sen kummemmin kiinnitä huomiota mustelmiin. Eipä ainakaan kotona ole häirinnyt, se kait tärkeintä. Ulkopuoliset eivät kait uskalla kommentoida :D

Harvoin ihmiset oikeasti kiinnittää huomiota muihin kuin kasvojen mustelmiin...
Sellaiset kädenkuva mustelmat kaulassa (kuristusharjoitukset) ja ranteissa on aika vinkeät kanssa joskus olleet. :D Onneksi en muuten helposti moisia saa...

Puhut kyllä asiaa, joskus on jollakin entisellä tyttöystävällä olle vaikea uskoa se että kaulassa on fritsun näkösiä mustelmia, mutta kyllähän neki se on uskonu ku on tarpeeks monta kertaa selittänyt (oli treenit lauantaisin ja sitte tyyliin nähtiin vasta sunnuntaina :D).

Kannan ylpeänä mustelmiani. Pidän niistä. Musta silmä olisi tosi ihku. Minua ei ole koskaan kaiketi epäilty lyödyksi, mutta kun kumppanilla on ollut ruhjeita - ja joskus vaikka ei olisikaan - niin minua epäillään pahoinpitelijäksi. Hassua. En nyt ehkä muutenkaan ole mitään kesämekkotyyppiä niin samapa tuo, onko niitä ruhjeita vai ei. Jalkoihin tulee aina mustelmia vaikkei lajissa niihin kajota lainkaan.

Käsien toivoisin joskus olevan vähän kauniimmat, mutta niille nyt ei oikein mitään voi. Rystyset on levinnyt ja kovettumia on sisäpuolella aina.

Naispuolinen tuttava oli kerran saanut oikein näyttävästi turpiinsa ottelussa ja mennyt kisoista kahveelle (ulkomaalaissyntyisen) miehensä kanssa jollekin huoltsikalle. Oli kuulemma tullut todella pahoja silmäyksiä ja pariskunta oli aika äkisti lähtenyt jatkamaan matkaa.

Eikös muuten kukaan ole harkinnut käyttävänsä meikkivoidetta tai vastaavaa koiville ja käsille, jos mustelmat häiritsevät?

En tosin tunnusta tietäväni mitään asiasta mutta huomasin että jossain mainostettiin jopa säärille jotain kesäefektivoidetta joten aloin ihmettelemään :)

Benu sanoi:
Joo, toi on kyllä totta Hauskaa itseasiassa mimmonen keskutelunaihe joku tommonen juttu on, puoltutut huutelee ohiajavasta autosta "Kuka on vetänyt sua turpaan?" jne. Siis semmoset jotka nyt ei tiedä että harrastaa yhtä sun toista. Kai se väkivalta kiinnostaa kaikkia ihmisiä vaikkei ne sitä myönnä...

Forrest Griffinin duunissa se vaan kertoo siitä että on tehty töitä. Jos duuniisi kuuluu se että otat jonkunverran lämää joka työvuorossa, se voikin olla hyvä aihe. Muuten en tiedä sitten. Ihmiset yleensäkin kyselee ja ihmettelee turhia, kun ne ei tosiaan tiedä.

Forrest Griffinin duunissa se vaan kertoo siitä että on tehty töitä. Jos duuniisi kuuluu se että otat jonkunverran lämää joka työvuorossa, se voikin olla hyvä aihe. Muuten en tiedä sitten. Ihmiset yleensäkin kyselee ja ihmettelee turhia, kun ne ei tosiaan tiedä.
Niin... ja mitä sillä muutenkaan on väliä, jos ihmiset huutelee!? Antaa niiden huudella, jos se antaa niille paremman mielen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom