Mustasch Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Mustasch saapuu Suomeen ja heittää tällä kertaa kolme keikkaa seuraavilla paikkakunnilla:

14.10.2008 Turku, Klubi
15.10.2008 Jyväskylä, Lutakko
16.10.2008 Helsinki, Tavastia

Lämppärinä keikoilla Monsteriser.

onkos tänne hesan keikalle porukkaa tulossa? yritän kavereita kinuta mukaan, mutta aika nihkeiltä vaikuttaa...

Pakko tuonne on kyllä lähteä. Edellinen keikka Tavastialla oli kevyesti paras keikka, mitä olen nähnyt vuosiin.

5.11.2009 Tavastialla jytisee taas! Viime vuonnakin tuli nähtyä Tavastialla ja eiköhän hieno keikka taas odotettavissa. Onkos ihmisiä menossa?

FYI, Tavastian lisäksi keikat seuraavissa paikoissa:

Ti 3.11.2009 Tampere, Klubi
Ke 4.11.2009 Turku, Klubi
To 5.11.2009 Helsinki, Tavastia
Pe 6.11.2009 Oulu, Teatria
La 7.11.2009 Seinäjoki, Rytmikorjaamo

Tuli nähtyä keikka viime vuoden kiertueellakin ja kyseessä on muuten livenä aivan loistava yhtye! On aina vaikuttavaa, kun laulaja kykenee livenä hyvin saman kuuloiseen suoritukseen kuin levyllä eikä ääni sorru keikan loppupuolellekaan. Kaverilla oli muistaakseni myös tosi hyvät välispiikit ja kaikenkaikkiaan asiallinen meininki, vonkaili yleisöstä hyvän näköisiä mimmejäkin tanssimaan lavalle :D

Itse menossa Tavastialle. Toivottavasti soittavat vanhemmiltakin albumeilta reilusti biisejä. 6:36 :rock:

Eilen tuli kävästyä tuolla Tavastialla, vähän keljuttaa että tuo keikka oli torstaina. Todella asiallinen meininki oli kuitenkin sekä yleisössä että lavalla. Mustaassin pojat veteli lavalla viskiä ja saihan siitä yleisökin osansa :) Paljon oli biisejä uudelta levyltä, mutta tulihan sieltä niitä klassikoitakin. Ainoastaan Powerhouse jäi uupumaan, luulen että se olis todella räjäyttäny potin.

Mukava ylläri oli myös lämppäribändi Plutonium Orange, joka soitti todella kivaa roketirollia.

Back
Ylös Bottom