musa cd:t netistä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Olisi kova hinku täydentää vaatimatonta cd kokoelmaani.. Ja aloin miettimään että mistä olisi hyvä tilata cd:tä? Mitä suosittelisitte? Ihan suomalaiset linkit riittää, mutta jos jollakulla on hyviä kokemuksia ulkomaisista firmoista niin kertokaa ihmeessä..

Olisi kova hinku täydentää vaatimatonta cd kokoelmaani.. Ja aloin miettimään että mistä olisi hyvä tilata cd:tä? Mitä suosittelisitte? Ihan suomalaiset linkit riittää, mutta jos jollakulla on hyviä kokemuksia ulkomaisista firmoista niin kertokaa ihmeessä..

En tiedä minkälaista musiikkia haet, muuta Levykauppa Äx on mun kohdalla toiminut komeesti.

Perusteluja...

Kiitoksia, hyviä linkkejä. Eiku selailemaan ja tekemään heräteostoksia.

ps. musiikin suhteen olen melkein kaikkiruokainen.. tai en nyt ihan sentään, jotain jazz juttuja ei kuuntele erkkikään :)

cdon on reilusti paras. Löydät läjäpäin 8-9€ vanhoja levyjä. Hinnat vaihtelevat joten kannattaa aika ajoin katsella listoja läpi, että mikäs olisi tällä kertaa tarjouksessa.

Itse olen tilannut CDON.COM:ista ja Platta.net:istä, kummankaan suhteen ei mitään valittamista, aina on homma toiminut.

Suositut

Back
Ylös Bottom