AlluS Liittynyt 31.3.2007 Viestejä 58 11.1.2008 #1 Tiädättekös mitään murteella laulavia metallibändejä? Ainoa jonka itse tiiän on Verjnuarmu, ja tykkäsin, sopi nuo murresanotukset.
Tiädättekös mitään murteella laulavia metallibändejä? Ainoa jonka itse tiiän on Verjnuarmu, ja tykkäsin, sopi nuo murresanotukset.
Metal Heart Liittynyt 15.9.2003 Viestejä 1 361 11.1.2008 #3 Verjnuarmu on kyllä helevetin hyvä. Toivottavasti tosin nämä murrehevit jää siihen. Sitten kun ensimmäinen pohojalaasittain laulava metallibändi pääsee radiosoittoon, niin se on ranteet auki.
Verjnuarmu on kyllä helevetin hyvä. Toivottavasti tosin nämä murrehevit jää siihen. Sitten kun ensimmäinen pohojalaasittain laulava metallibändi pääsee radiosoittoon, niin se on ranteet auki.
AlluS Liittynyt 31.3.2007 Viestejä 58 11.1.2008 #4 HC76 sanoi: Mites Korpiklaani ja nämä muut humppabändit? Click to expand... Olen Korpiklaania kuullukki, ei oo ihan sillälailla iskeny ja sillä on moni kappale englanniksi lyyrikoitu.
HC76 sanoi: Mites Korpiklaani ja nämä muut humppabändit? Click to expand... Olen Korpiklaania kuullukki, ei oo ihan sillälailla iskeny ja sillä on moni kappale englanniksi lyyrikoitu.