Mun kuvakokoelma kellään tallessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Perkele kävi ikävästi. Mun kovo pamahti joku aika sit ja mulloli sellanen kansio jossoli n. 900 megaa bodykuvia. Muistan et joillekin jaoin sitä muistaakseni ainakin DC:n kautta. Ei kyseisillä tyypeillä tai kellään muulla sattuisi sitä pakettia edelleen olemaan tallessa? Harmittaa kun ajattelee kuinka kauan niitä kuvia sinne oli keräillyt ja sit kaikki meni kuin pieru saharaan. Ois kiva saada se paketti takas jos jollain on.....
:(

Siperia opettaa tekemään backupit.
Itellä kanssa kovo pamahti ja meni vuoden aikana tehdyt skannit sen siliän tien.....

Tiedän, vitutus on aika raju :curs: :wall:

muffy sanoi:
Perkele kävi ikävästi. Mun kovo pamahti joku aika sit ja mulloli sellanen kansio jossoli n. 900 megaa bodykuvia. Muistan et joillekin jaoin sitä muistaakseni ainakin DC:n kautta. Ei kyseisillä tyypeillä tai kellään muulla sattuisi sitä pakettia edelleen olemaan tallessa?

Täältä löytyy. Siulta joskus tosiaan sain nuo kuvat ja edelleen on koneella. Mie oon nyt tienpäällä ja en tiedä tarkalleen millon menen kotiin, joten otan sinuun vaikka privalla yhteyttä niin saat kuvat DC:llä tai jollain muulla keinoin.

Jonny sanoi:
Täältä löytyy. Siulta joskus tosiaan sain nuo kuvat ja edelleen on koneella. Mie oon nyt tienpäällä ja en tiedä tarkalleen millon menen kotiin, joten otan sinuun vaikka privalla yhteyttä niin saat kuvat DC:llä tai jollain muulla keinoin.

Grrreeeat!!! Pistä vaan tosiaan infoa jos viitsit, imasen ne sulta oitis takasin! Suurkiitokset!

Annie Stark sanoi:
Muffy, viitsisitkös laittaa noita kuvias jakoon? Tarvisin erityisesti kevään PM kisoista kuvia.. Laitappas privaa, jos viittisit mulle lähetellä..

No ei se mikään erityinen kokoelma ole. Se on vaan ajan kanssa eri puolilta nettiä keräilyjä kuvia pro-ukoista jne. Ei sen kummempaa. Kunhan nyt vain saisi sen takaisin edes.

Back
Ylös Bottom