Mukavimmat paikat/lajit Jyväskylässä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen ajatellut aloittaa jonkun kamppialulajin ja kiinnostaisi tietää missä on mukavin paikka harrastaa niin tiloiltaan kuin etenkin ohjaajiltaan?

Lajilla ei ole niinplajon merkitystä ja ainakin seuraavista lajeista kaikki käy

-http://www.seigiken.fi/ ((Pekiti-Tirsia Kali)
-Defendo Jyväskylä (Defendo)
-Jigotai (Ju-Jutsu (Hokutoryu) )
-Jigotai (Kickboxing)
-Krav Maga Jyväskylä (Krav Maga (Israel) )
-http://www.jklfightclub.com/ (Shooto)

Ensinnäkin olen niin perkeleen puupää etten meinaa oppia ikinä mitään :D
Eli ohjaajat ei miellellään vittuilisi jatkuvasti kun en muista miten esim. joku liike tehdään jne.
Toisekseen olen menossa harrastamaan ihan "hauskuuden" takia enkä siis tarvitse lajia joka on 110% tehokas joka paikassa. Tärkeintä olisi siis että viihtyisi harrastuksessa.

Ootko kuullut taidosta...? Taido on ehdottomasti ainakin kokeilemisen arvoinen laji. Alkeiskurssille vaan reippaasti mukaan!

Itellä kokemusta JKLfightclubista ja Jigotain Kikkarista.Molempia uskallan suositella.Fightclubilla meininki kaikin puolin ok ja ohjaajat tosi ammattitaitoisia.Saa painia ihan sydämensä kyllyydestä:)Salissa vallitsee juuri semmoinen tunnelma kun kuuluukin:rock:Kikkarissa ei paineta ihan niin verenmaku suussa ja porukka on hieman sekalaisempaa.Ei sillä,kyl sielläkin hien saa pintaan.Se on vähän ittestä kiinni.Rohkeesti vaan sekaan,kyl siellä mukana pysyy.Yksi vaihtoehto voisi olla Hapkido.Emäntä on käyny reeneissä ja kehunu kovasti.ohjaajat kuulemma tosi mukavia ja meininki rentoa.En oo perehtyny mut kertoman mukaan aika monipuolinen laji.

Hapkidoa löytyy suomestakin montaa eri tyylisuuntaa.

Sin Moo Hapkido taitaa olla isoin, 7 vuotta itse treenannut tuota. Mukavaa puuhaa, reilusti erilaisia tekniikoita.

Kikkarissa ei paineta ihan niin verenmaku suussa ja porukka on hieman sekalaisempaa.Ei sillä,kyl sielläkin hien saa pintaan.

Toi kuullostas aika sopivalta. Onko tuolla sparria paljon ja missä vaiheessa se alkaa? Onko tekniikat monimutkaisia ja potkitaanko jo alussa korkealle? Luulisi ainakin että KickBoxing tekniikat olisi "helpompi" muistaa kun monien muiden lajien koska niitä ei käsittääkseni ole lähellekkään niin paljon kuin esim. vaikka Karatessa.

Aikoinaan meni maku täysin Judosta kun nimeltämainitsemattomalla salilla olin ala-aste ikäisenä joku 8-10 vuotiaana eräällä toisella paikkakunnalla ja siellä sitten naureskeltiin ja vittuiltiin kun en meinant ugemia oppia ja muita teknikoita muistaa...joten lopetin sitten itkukurkussa lajin. Jotenkin vaikuttaa tuo minuun vieläkin vaikka tiedän ettei pitäisi :(

Peruskurssilla opetellaan aika pitkälti peruslyönnit ja potkut. Joskus voidaan ehkä potkia vähän korkeemmalle, mutta kyllä ne ala-potkut on kickarin peruskauraa.

Onko muuten tietoa että kun Jigotaihin maksaa tuon peruskurssi maksun esim. Kickboxiniin joka sisältää peruskurssimaksun ja 6kk jäsenyyden seurassa niin voiko tuona jäsenyys aikana mennä kokeilemaan muitakin seuran lajeja ilman erillismaksua?

Vai pitääkö aina peruskurssimaksu maksaa kuitenkin lisäksi ja sen jälkeinen treenaaminen sisältyy jäsenmaksuun ?

Kesällä on ainakin ennen järjestetty yhteistreenejä jossa sai tutustua muihin jigotain lajeihin.Todellakin peruskurssilla ei hirveesti päähän potkittu eli alapotkut on iso osa treeniä ja mikäs sen hienompaa.Tottakai kaikkea opetellaan aikanaan.Suosittelen.Treeneissä tosi asiallinen meininki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom