Ms. Olympia tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei näytä Maija 14. sijan tytöltä..ihme toimintaa? Kovassa kunnossa oli!

Heh, ei muuten ollut tänä vuonna sitä Supersize She- dokkarin muijaa :D

Katsotaanko Ms. Olympiassa kasvojen kauneutta? Vai onko vertailu samanlaista kuin Mr. Olympiassa.

Noi maijan kädet on kyllä esimerkiksi jotain aivan käsittämätöntä! :rock:
Todella upean malliset huiput ja valtavat ojentajat!

Yhtään Maijan kuntoa vähättelemättä tai kenenkään muroihin kusematta, mielestäni Maija on ollut aikaisemmin selkeästi kuivemmassa kunnossa varsinkin alakerran osalta. Tuossa tuplat takaa -kuvassa näkee selvästi, että varsinkin takareisi-pohjeosasto on hieman sileä.

joo kyllä maija kunnossa oli mitä sitä on nähnyt, mut tää sääntöjen kaa veivaaminen on tämmöstä :curs:

Toivottavasti Maija nyt ei kuitenkaan liikaa masennu tuosta ja jaksaa jatkaa edelleen valitsemallaan tiellä. Kyllä kuitenkin kaikesta huolimatta ainakin minä itse haluan nähdä hänet jatkossakin maailman huippujen kanssa kisaamassa riippumatta siitä, miten sääntöjä vatvotaan. Maija on ollut pitkään minun suosikkini Suomenmaassa, mukaanlukien kaikki urospuolisetkin kisaajat. Se vain näyttää NIIN hyvältä.

Tsemppiä Maijalle jatkoon! Upeata nähdä suomalainen kisaaja noin isolla lavalla! Maija näytti todella kauniilta ja naiselliselta, oikea supernainen. 14. sija on tosi hieno saavutus näin pienen maan asukilta. Minusta se on jo voitto itsessään, että suomalainen pääsee kisaamaan Olympia-lavalle.

Harmi että missasin juttutuokion Maijan kanssa. Olin just jossain hästäämässä kun Pulla bongasi Maijan ja pääsi juttusille ennen finaalikisaa. Maija ilmeisesti tiesi jo silloin, ettei ole top 5 -joukossa. Tässä pari kuvaa jotka on räpsitty meidän pikku-Ixuksella, laatu ei oo mikään päätä huimaava. Mulla ois myös Maijan vapari, mutta tällä hetkellä se on vielä 120 megaa joten yritän pienentää sen ja pistää jakoon.

Liitteet

• 26maija.webp
    26maija.webp
    33,2 KB · Katsottu: 752
  • 27maija.webp
    27maija.webp
    28,8 KB · Katsottu: 609
  • 28maija.webp
    28maija.webp
    31,4 KB · Katsottu: 609
Täältä löytyy se Maijan vapari. Laatu on paska, pahoittelen, mutta ei mitään ihmeitä irtoa tuolla Ixuksella. Älkää kertoko Weiderille että oon kuvannu kisoissa (siellä oli kielto..) :nolo:

Täällä pieni pätkä top 5 -naisten posedownista.

Tuo lihasmassan- ja kireydenpudotussääntö on kyllä pelkkää vittuilua ja naiskehoilijoiden aliarvostamista. Urheilijoille sanotaan, että et saa olla niin hyvä kuin voisit olla tai rangaistaan ankarasti. Alisuorittamisesta muka palkitaan! Naiskehonrakentajat tekevät aivan yhtä kovan työn kuin miehetkin, silti heitä ei edes pidetä urheilijoina vaan jonkin sortin häpeäpilkkuna jota koitetaan lakaista maton alle. Massoja pienentämällä ja kireyttä vähentämällä koitetaan kosiskella suuremman yleisön mielenkiintoa, mutta samalla tehdään karhunpalvelus todellisille bodyfaneille, jotka haluavat nähdä isoja, kireitä lihaksia. :curs:

Ratu sanoi:
Massoja pienentämällä ja kireyttä vähentämällä koitetaan kosiskella suuremman yleisön mielenkiintoa, mutta samalla tehdään karhunpalvelus todellisille bodyfaneille, jotka haluavat nähdä isoja, kireitä lihaksia. :curs:

Tätä vartenhan ovat miesten kehonrakennuskilpailut ;)

cji sanoi:
Tätä vartenhan ovat miesten kehonrakennuskilpailut ;)

Ei kyllä se pitäisi olla kehonrakennusta -eli esteettisiä, lihaksikkaita ja rasvattomia vartaloita- niin naisten kuin miestenkin puolella.

Mutta valitettavasti naisten kehonrakennus tuhotaan täysin tulevaisuudessa, ja jäljelle jää vain bodyfitnessit ym. kilpailut, jossa kilpailijoiden fysiikka miellyttää suurempaa yleisöä.

Jaahas, mulla taitaa (taas?) olla sinivalkoiset rillit päässä, kun en näe sijoitusta oikeudenmukaisena....
Mutta, kuten sanottua, Olympiassa kilpaileminen on itsessään jo helvetin hieno saavutus. Maijalle toivotan sisukkutta jatkoon!

Aika massiivisessa kunnossa toi voittanut daami.

Harmittaa täälläkin, mutta minkäs teet... Onnea Maijalle ja tsemppiä tämän vaativan lajin parissa. Jos joku pyrkii saavuttamaan halutut vaatimukset ja onnistuu siinä paremmin kuin erinomaisesti, on sääli, että taas tulee joku ja keksii miksi se ei riitä :(

Mutta ennen kaikkea mahtavaa, että meiltä Suomesta löytyy kuitenkin näinkin mahtava panos naiskehonrakennukselle, kuin Maija :worship:

Hih, Maija niittää suosiota jenkkiforumeilla:
IronTrybe Forum sanoi:
From what I have seen it looks like my personal fav, Marja Lehtonen came in smaller due to what she thought the judges wanted.

Last year she was Huge and took 3rd place in the lightweights. Now with a smaller package and what one stated on another board is "the best she has ever looked" she is at the bottom of the heap.

Well, I can tell you Marja won't make this mistake again. Look out for Marja in 2006!
Hienoa että kannustusta löytyy ulkomaillakin. :)

Back
Ylös Bottom