SUPERCARB 1kg -40%

MS fitness bodycamp kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaanaN
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos täällä joku joka olisi käynyt tuon MS fitness bodycampin? 4. starttaa 1.9. ja kiinnostaisi kuulla saisiko tuosta mitään irti :)

Millaisia treenejä, mikälainen ruokavalio?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minä olen parhaillaan tuossa 20.4. alkaneessa ryhmässä ja voin suositella. Itse aloitin tammikuussa urakan Fitfarmin Bikini Challengessa ja sain pois kiloja about 6. Päätin jatkaa ja saada lisää tuloksia ja aloitin siis tuon Ms Fitnessin 20.4. Kiloja on lähtenyt lisää reilu 5 ja senttejä roimasti, lähtöpaino oli tammikuussa reilu 73kg ja nyt painan n.62kg. Treenit kulkee, ruoat ovat minun mielestäni hyviä eli ihan sitä normaalia treenaavan ihmisen sapuska: kanaa/jauhelihaa/kalaa, kasviksia, rahkaa, raejuustoa jne. Meillä on Facessa ryhmä jossa PT:t vastailevat askarruttaviin kysymyksiin. Olen ihan täpöllä mukana vaikka treenitaustaa ja ruokatietouttakin itseltäkin löytyy jonkin verran, mutta tässä on mukana mukava vertaisryhmä ja treeneit ja ruokavaliot muuttuu aina 4 viikon välein :)

Kuulostaa hyvältä :-) ilmoittauduttu jo eli pian mukana menossa ja siihen asti kovaa treeniä omin päin.

Miten tarkat ruokavaliot on eli grammat ja mitä vai vaan lista mitä saa syödä vai miten homma toimii? Hieno homma että paino on lähtenyt heti alusta lähtien. Jotenkin kauhean moni puhunu että syödään alkuun hirveen paljon :-)

Minä olin mukana tuossa tammikuussa alkaneessa ryhmässä. Ruokavaliot on ihan grammamäärineen listattu. Treeniohjelmat ja ruokavaliot päivittyy sun omaan profiiliin 4 viikon välein sun omien tavoitteiden mukaan. Ihan perussettiä tosiaan ruokien ja treenien osalta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom