Mr. Olympia 1992 - Dorian Yates

Reilun tunnin verran Helsingin Mr. Olympia kisoja. Mukana ovat muun muassa Kevin Levrone, Lee Labrada, Vince Taylor, Shawn Ray ja vilahtaahan siellä kerran Juhani Herranenkin.

Olkaa hyvät:

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 8
Part 9

f_235.jpg

Ettei vaan vilahtaisi Virtamon Jounikin kuvissa? ;)

Vilahti tai ei, voisitko Jouni ystävällisesti kertoa jotain stooria kyseisestä tapahtumasta?

Onkohan mussa vika, mutta toi kehonrakennuksen vapaaohjelma osio on ihan älytöntä pelleilyä :D Ei saatana, aivan sairaan naurettavan näköstä :( Ehkä en oo vaan päässy lajiin sisään tai jotain, mutta jotenki toi meininki vaan särähtää ..

Onkohan mussa vika, mutta toi kehonrakennuksen vapaaohjelma osio on ihan älytöntä pelleilyä :D Ei saatana, aivan sairaan naurettavan näköstä :( Ehkä en oo vaan päässy lajiin sisään tai jotain, mutta jotenki toi meininki vaan särähtää ..

Ajattelet sitä vaan tanssina niin kyl se siitä :)

Kerroppas tähän väliin se sinun näkemyksesi täydellisestä vaparista. Kiinnostaa kuulla, kun tuo on niin saatanan naurettavan näköistä.

Vai onko niin siis, että ei ollenkaa vapariosiota mielestäsi?

Ettei vaan vilahtaisi Virtamon Jounikin kuvissa? ;)

Vilahti tai ei, voisitko Jouni ystävällisesti kertoa jotain stooria kyseisestä tapahtumasta?

Joo, kyllähän se minä olin siinä mustassa t-paidassa Markku Katajan vieressä (Markku ohjasi kisadokumentin kakkosversion ja vastasi muuten kaikesta kuvausmateriaalista). Olin edellisen kerran treenannut muistaakseni vuonna 1989, mutta vielä siellä hihassa jotain pilkotti...

Olihan tuo hienoa kehonrakennusaikaa Suomessa. Järjestelyissä oli valtavasti hommia, olin jo vuotta aiemmin töissä Orlandon Mr. Olympiassa harjoittelemassa Helsingin kisaa varten. Joskus voisi järjestää seminaarin tai muun tapaamisen, jossa porukka voisi kysellä 1980-90 -lukujen bodausskenestä, kertoisin kyllä juttuja mielelläni. Nettiin ei kovin pitkiä juttuja viitsi kirjoittaa, ei niitä kuitenkaan kukaan jaksa lukea.

Nettiin ei kovin pitkiä juttuja viitsi kirjoittaa, ei niitä kuitenkaan kukaan jaksa lukea.

Olen kylla eri mielta. Jossain seminaarissa ne jutut kuulis vain muutama henkilo. Netissa ne olis luettavissa aina, vaikkapa 10 vuoden paasta. Jorma Raty on kirjoitellut kovasti juttua nettiin ja olen kylla innolla jaksanut lukenut ne kaikki, parhaat palat jopa pariin kertaan.

Onhan toi aika hupaisan näköistä, kun aikuinen mies pyörii lavalla musiikin tahtiin simmarit jalassa :piis:

Onhan toi aika hupaisan näköistä, kun aikuinen mies pyörii lavalla musiikin tahtiin simmarit jalassa :piis:
Vielä hupaisampaa on katsella kun tyypit juoksevat oranssia rataa päättömästi ympäri yhä uudelleen ja uudelleen (vaikka toki jo yksikin kierros näyttää huvittavalta). ;)

Eli eiköhän mikä tahansa laji näytä jonkun mielestä huvittavalta.

Nettiin ei kovin pitkiä juttuja viitsi kirjoittaa, ei niitä kuitenkaan kukaan jaksa lukea.

Kertokaa toki lisää jos jaksatte. Täällä on kuuntelijoita! :worship:

BTW, itseasiassa kaivoin tuon koosteen videoitteni arkistoista ja uppasin sen youtubeen. Ei nimittäin löytynyt vastaavaa settiä mistään muualta netistä.

:offtopic:

Joo Jounin jutut on tosiaa ihan omaa luokkaanasa. Tietää paljon muutakin maailman menosta eikä pelkästään bodauksesta. Monesti venyy Pakkis kaupalla käynnit puolen tunnin mittaisiksi, kun Jounin kanssa alkaa rupatella.

Bodaus juttuja olis joo tosi kiva. Jounihan vois joskus vaikka tehä oman threadin. Ainoo vaan, että siinä vois sormet olla hellänä, kun alkaa pitkiä tarinoita kirjottelemaan:) .

Back
Ylös Bottom