Motivaatiosi lähde;millaiseksi sinä haluaisit kehittyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sindel
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
41
Heippuli! Kaikilla mimmeillä on varmasti joku kisaaja/harrastaja jonka kroppaa ja kehittymistä ihailee jne, ja haluaisi itse näyttää joskus samalta... Minä itse motivoidun MINNA PAJULAHDEN kuvista ja hän koristaa myös jääkaappini ovea :D Hänellä on sellainen fysiikka ja kroppa jonka minäkin haluaisin :rolleyes: Hänessä tuntuu olevan kaikki kohdallaan,,, Hän on tiukassakin kunnossa naisellisen pehmeä! Laittakaas muut omia mielipiteitänne ja mietteitänne! Ja kuvia! Itse en saa kuvia laitettua :jahas:

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=169&pos=10 :worship:

http://www.pakkotoisto.com/copper/displayimage.php?album=169&pos=1:kuola:

On toki muitakin kovia mimmejä joita ihailen mutta tällähetkellä minna!

Ei ole kroppaihannetta, mutta haluan olla huippukestävä, nopea ja voimakas omien geneettisten rajojeni puitteissa. Ihanteena ne vanhat ihmiset, jotka edelleen hiihtää joitain 60km lenkkejä ihan tuosta noin vain ja ovat teräskunnossa ikäisekseen.

Ei ole varsinaista kropaihannetta, mihin pyrkisin, koska geenit kuitenkin aika pitkälti määrää oman kropan muodon.

Sen sijaan motivaation suhteen olen seurannut jo jonkin aikaa Faidran kehitystä - ollaan itse asiassa suht saman pituisia, joten jonkin verran olen ruokavaliotakin vertaillut (vaikka ei tietysti pitäisi!). On myös aina kiva lukea jonkun toisen kokemuksia ja mietteitä aiheesta, joten itse luen ainakin muutaman kilpailijan blogia. Mielestäni motivaatio ja se henkinen ylivoima ovat tässä kropan muokkaamisessa niin avainasemassa, että ihailen kropan sijaan ehkä eniten tätä kilpailijoiden tahdonvoimaa.

.,.

Sehän on selvää että geenit määrittävät oman kropan muodon jne ja sekin että ilman kovaa itsekuria ja tahdon voimaa ei saavuta haluamiaan tuloksia! Kyse ei ollut siitä... Ilmaisin vain että oma motivaationi kohde on Minna ja ihailen hänen kehittymistään ja kovan työn tuloksia... :)

Kyllä se suhteellisen lihaksikas (mutta silti naisellinen) ja sopivan kireä ulkomuoto on itselläni se jota tavoittelen.. Jos joku esimerkki pitää mainita niin Linda Fodor-Egelstig :) Suomessa myös monia upeita fitnesstyttöjä, kuten Tarja Vähäkuopus.

Vanhuuden varalle näitä lihaksia kasvattelen. Motivaatiota antaa myös voiman kasvu, siten työtkin helpottuu. Ihailenhan minä monia, kuten Pauline Nordinia, mutta en tiedä pystyykö tästä kropasta muokkaamaan sellaista.

Mä tykkään enemmän fitnesstyyppisistä vartaloista, mutta ensisijainen vartaloihanne on sieltä tavispäästä, eli Jessica Biel on mun tämänhetkinen ihannetavoitteeni.
Siihenkään tuskin tulen pääsemään, olen tällä hetkeä muotoa pullamössö ja just nyt mulle riittää se, että saisin edes vähän tuota läskiä pois. (noh, jos jonkun mielestä 10kg on vähän niin... :nolo: )

Haluisin olla pieni ja vahva ja muutenkin hyvässä kunnossa. Ensisijainen tavoite kuitenkin olisi tuo maharöllykkä saada katoamaan...

Sisänsä en viitsi tuota ulkonäkö niin tuijotella, uskon, että hyväkuntoinen ihminen näyttääkin hyvältä.

Ihailin tässä taannoin kovasti Tuuli Matinsalon taitoja ja kroppaa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa. Jos itte näyttäis 10 vuoden päästä tolta ja pystyis samaan niin ohhoh!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ite oon tykännyt aina Riikka Alasalmen fysiikasta eli jos semmoseen joskus pääsisi niin olisin tyytyväinen. Tosin geenitkin ja kropanmuoto vaikuttaa tohon, joten kaikki ei vaan oon aina mahollista. Tykkään aivan kauheesti treenaamisesta ja toivonkin että pystyn tätä koko ikäni tekemään, joten ei mulla mihinkään oo kiirettä. jos vaikka 10 vuoden päästä ois saanut näkyvät vatsapalikat:D Niin ja terveenä pysyminen on kanssa yksi päämääristä...

Ite oon tykännyt aina Riikka Alasalmen fysiikasta eli jos semmoseen joskus pääsisi niin olisin tyytyväinen.

Minä myös. Riikka on niin kaunis esimerkiksi noissa pakkotoiston gallerian kuvissa! Mahtavan lihaksikas mutta silti todella naisellinen ja kaunis kroppa ja kauniit kasvot. Toki monet muutkin mimmit ovat kauniita mutta erityisesti Riikan olemus on aina viehättänyt!

Toinen kaunis on fitnesskisaaja Jenni Levävaara. Upea olemus myös hänellä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom