Motivaatioapua kerrakseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Satu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
:eek:

swedishnina_33.jpg

:rock:

On ihan hieno muutos, mutta väittäsin, että jo lyhyemmässä ajassa, esim. puolessatoista vuodessa pystyis oikeenlaisella ruualla ja kovalla treenillä saamaan kovemman näkösen lopputuloksen. Etenkin olkapäiden ja käsien suhteen.

Joo, Vilma-Liinan kanssa samaa mieltä, sillä lähtötaso ei oo pahin mahdollinen. Mutta tietysti asiaan perhetymättömänä sen enempää, ei osaa sanoa, kauanko naisella on mennyt pelkkään "vemputtamiseen" salilla. Ja kuinka hukassa on oltu ravinnon suhteen.

Ja kuinka paljon aikaa on mennyt plastiikkakirurgilla. Mitenkään väheksymättä (ja kunpa saisin noi absit) hartia-olka-haba -linja tuntuvat jääneen unholaan treenatessa. Ja lähtökuvakaan ei ole niin hillittömän paha. Muistuttaa mua, paitsi, että se mitä mulla on hartia-olka-haba -linjalla enemmän kuin tällä tytsyllä, on mulla myös tossa vyötärö-linjalla enemmän. :jahas:

Motivaatio ois nyt just se mitä minä tarvitsen! Motivaation tupakinpolton lopettamiseen sain pienestä kilpailuasetelmasta poikakaverini kanssa, mutta mistähän saisin motivaation tehokkaaseen treenaamiseen. Millaisia "motivaation lähteitä" teillä on? Peili toimii välillä "motivoijana", mutta tällä hetkellä se vain masentaa :( Pitäis saada oikeesti ittiä niskasta kiinni :curs:

Hmm...Olipas negatiivinen vastaanotto. Minusta tyttö on saanut upeita tuloksia aikaiseksi. Kuinkahan moni on vastaavaan pystynyt vaikka se teoriassa ei niin vaikeata olekaan?
Mä olen ainakin onnellinen hänen puolestaan, vaikka en tunnekaan. Ja hänen ennen-jälkeen kuvansa motivoivat minua todella.
Ja jos lukisitte hänen kotisivujaan niin tietäisitte miksi olkapääosasto ei ole hänen parhaita puoliaan.

Satu sanoi:
Hmm...Olipas negatiivinen vastaanotto. Minusta tyttö on saanut upeita tuloksia aikaiseksi. Kuinkahan moni on vastaavaan pystynyt vaikka se teoriassa ei niin vaikeata olekaan?
En kirjoittanut tuota omaa kommenttia dissatakseni kyseistä tyttöä, vaan motivoimaan punttimimmejä toteamalla, että lyhyemmässä ajassa pystyy tekemään vieläkin "kovemman" lopputuloksen. Kaikki on vaan kiinni omasta halusta ja motivaatiosta. Jos ei tietotaitoa itsellä ole treenistä ja ravinnosta valmiiksi, niin täältä mimmeistä ja pakkikselta yleensäkin löytyy tarvittavat tiedot.

Ja uskallan myöntää, että itse olen vastaavaan pystynyt, eli aika sikabulkista vetänyt itseni lavalle. Ja meinasin tehdä saman myös tulevan talven aikana ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom