motivaatio ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja digio
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
alkaa oleen aika loppu motivaatio. vakuutus yhtiö ilmoitti että en saa enää henkivakuutusta että itte olen maksumies jatkossa.

kummatkin kädet on siinä kunnossa että ei saada Suomessa kuntoon, alaselässä pullistuma, oikea olkapää leikattu, uusin lonkassa löydetty murtumia ja tässä odotellaan pystyykö paloja poistaan tähystyksellä tai pitääkö oikein avata ja tehdä isompaa. Vielä joskus pitäisi löytää motivaatiota aloittaa uudestaan käymään salilla

Myös olkapää leikattuna + polvi ja nilkkavaivoja potevaa vituttaa tuo salilla käynti... Se vaan ku jaksaa vääntää mutta ei paikat kestä

nyt selvisi että suuntana Tampere ja lonkasta irto paloja poistamaan niin kattoo sitten jos vielä joskus pääsisi salille... TOIVOTTAVASTI

Onko kukaan joka on ollut potilaana tays Tampereella tyytyväinen palveluun ? itte 2002 käsien takia ja 2011 lonkan niin sama vastaus ei alata tekeen tollasta. ihmetyttää onko tuolla ketään tullu kuntoon... No pitää alata alusta taas painostaan koti kunnassa jos lähettäisi jonnekin toiseen paikkaan.

No Pain, No Gain... More Pain, More Gain...

alkaa oleen aika loppu motivaatio. vakuutus yhtiö ilmoitti että en saa enää henkivakuutusta että itte olen maksumies jatkossa.

Tarkotit varmaan sairauskuluvakuutusta. Mutta joo, sama homma täällä eli Veritas ei ainakaan myöntäny mulle liian pitkä sairashistorian takia. Pitäisi mahd pian ku sais aikaiseksi niihn kilpailuttaa noi firmat, ootko sitä kokeillut?

Tarkotit varmaan sairauskuluvakuutusta. Mutta joo, sama homma täällä eli Veritas ei ainakaan myöntäny mulle liian pitkä sairashistorian takia. Pitäisi mahd pian ku sais aikaiseksi niihn kilpailuttaa noi firmat, ootko sitä kokeillut?

Kokeilin Pohjantähdestä ja Fenniasta, mutta soittivat Fenniasta myöhemmin että jos vakuutusta jatketaan niin siihen tulee ehtoja. Hetken juttelun jälkeen käytiin läpi mitä loppuen lopuksi korvaa jos jotain tapahtuu niin polvista alas päin, mutta niin v*ttuuntuneena kerroin vielä että kumpikin nilkka on ollu kolme kertaa teipattu "salibandy aikoina" ja kävelly kepeillä vuoden yhteensä niin sieltä todettiin että on aika turhaa maksaa vakuutusta mistä ei loppuen lopuksi ole kun paperi sota jos jotain sattuu :puntti:

Tampereelle suuntana ja tähystys leikkaus edessä kiireellinen, mutta leikkaus aika kuulema joskus syksyllä ?? onko tää nyt sitten sitä että jollain on kiire :) ei voi enää kun hymyllä asialle. Jos asialle haluaa jotain apua niin käänny työterveyteen jolla ei ole mitään käsitystä asiasta ja varmaan ihmetteleen Sairaalasta saatuihin ohjeisiin.

Nyt tähystetty ja 2 viikkoa takana. leikkaus ei tainnu onnistua ja jatkuu tämän vuoden puolella ihmetteliminen, mutta nyt riittää vetelehtiminen kun saikku "2 viikoa vielä :(" loppuu niin niska perse otteella salille ja uutta motivaatiota hakemaan. nyt vaan ettimään reeni ohjelma foorumilta. just tilasin kretiinit Ym että voi alata pikkasen jo tankkaamaan ennen toivottua uutta alkua :)

Back
Ylös Bottom