Motörhead - Inferno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

Jkk

Kauhia hämmästys: mää ole niiq halol päähä lyöty: Motörhead on tehnyt helvetin kovan rock levyn -> parasta Motörheadia kymmeneen vuoteen. Ja se on aika kova suoritus bändiltä joka on räiminyt menemään jo neljällä vuosikymmenellä! Varsinkin albumin alkupuoli piiskataan sellaisessa hurmiossa, että nuorempia yrittäjiä käy sääliksi: bändi lataa tulevia klassikoita peräjälkeen.

Viimeisen kolmanneksen aikana meno tasaantuu bluesahtavammaksi fiilistelyksi mutta nekin on tehty rock silmäkulmassa. "Whorehouse blues" sai ainakin meikäläisen suupieliin hymynkareen.

Kovimpia vetoja levyllä (aloita vaikka näillä):
Killers, In the name of Tragedy, Down on Me ja ehdoton suosikkini In the Black.

Pumppu livenä Ruisrockissa.

Tatjana ja tuhat tulimmaista, olen ilmeisesti ollut niin hurmiossa, että en ole edes huomannut Motörheadin uutta levyä. Sissossaatana, nyt äkkiä levykauppaan! Tietääkö kukaan onko tätä julkaistu vinyylinä?

On kyllä hyvä levy. Mietin tuossa kun Tuska luultavammin jää väliin, että pitäisikö sitä lähteä RuisRockiin? Motörhead esiintyisi ja olisihan tuo helvetin hienoa nähdä.

Inferno - :5:

Vaikken metallia pahemmin olekkaan enää viime aikoina kuunnellut, niin tää uusi levy iski kuin kirvellä päähän. :thumbs:

Toimii! Ei tarvitse tämän uutukaisen yhtään hävétä edeltäjiensä edessä. Ehdottomasti hintansa väärti ostos... ei löydy heikkoja hetkiä tältä lätyltä.
Ja ruisrokin keikka vakuutti jälleen siitä, että Motörhead ON kovin livebändi koskaan!
Inferno: :4:
Ruisrok -04 keikka: :5:

Kaipa tuo Inferno pitää hankkia vaikka oonkin kroonisella säästöbudjetilla. Motörhead on AINA kannattava ostos.

Hienoa huomata että nuoremmatkin jampat diggaa :thumbs: . Motörhead on siitä ihme bändi ettei siihen koskaan kyllästy ja vanhojakin levyjä jaksaa aina vaan kuunnella.

Nim. 25 vuotta motörheadia

Kommentoinpa tätäkin. Kiesus, notta on kova rokkilevy! :rock: Nousee IMO samalle tasolle moottoripäiden ekojen klassikkolevyjen kanssa, ei yhtäkään heikkoa lenkkiä, vain erinomaisia ja hyviä kipaleita. Oisinko nyt kuukauden kuunnellut niin kotona kuin töissäkin, eikä minkäänlaista kyllästymistä ole vielä tullut. Jos tykkää vauhdikkaasta ja rosoisesta rokista, niin kannattaa tähän levyyn ja Motörheadin muuhunkin tuotantoon ehdottomasti tutustua.

Ite en ole ihan 25 vuotta vielä Motörheadia kuunnellut, mutta joku 21-22 vuotta voisi olla lähellä (niinkuin Black Sabbathinkin kohdalla). :) Jännä homma, että sen ajan (1980-luvun alku) hevisuuruuksista Judas Priest ja Iron Maiden jäivät multa täysin huomiotta aikoinaan. Noh, olen aikuisiällä korjannut aukkoja hevisivistyksessäni. :D

Vain kerran oon nähny keikalla, pari vuotta sitten Raksilan jäähallissa ja mulle Motörhead oli sinä iltana selkee ykkönen. Dio ja Manowar olivat hyviä, mutta Motörhead vielä parempi. Prkl sentäs, kun ei tullut lähdettyä Ruisrokkiin kattomaan. :(

Infernosta julkaistaan 28.11. 30-vuotisjuhlapainos. CD:llä mukana bonusDVD, jolta löytyy tämän vuoden Hammersmithin keikan biisit, videoita ja 135 minuuttinen dokumentti.

Back
Ylös Bottom