Monte Rosso Tänään 22.9 Yle 1:ltä klo 21.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Urbaani veijarikomedia nykyhetken Helsingistä. Kolmekymppinen Eki elää pidennettyä nuoruutta. Hänen viikonloppunsa olisi täydellinen jollei se lähtisi käsistä. Ohjaaja: Tuomas Milonoff, Jon Sundell. MV. K15: Ei suositella alle 15-vuotiaille.

Tässä ilmeisesti oli Pakkislaisia mukana :dance:

Edit. Otsikko melkein oikein kirjoitettu.....

Olipas kyllä leffana paska. Okei, naispääosa oli kyllä melkonen hottis, mutta ite leffa ihan silsaa. Lähinnä tuli olo että koitetaan vaan mahdollisimman paljon kertoa eri nimityksiä Cannabis Sativa kasville ja sit vetää niinku siistii slangii. Hohhoijaa...

Joo aika kuraa oli munkin mielestä leffana. Ei pahemmin herättänyt tunteita :)

Oliko Toni Valtonen tossa pahis joukossa?

Olipas kyllä leffana paska. Okei, naispääosa oli kyllä melkonen hottis, mutta ite leffa ihan silsaa. Lähinnä tuli olo että koitetaan vaan mahdollisimman paljon kertoa eri nimityksiä Cannabis Sativa kasville ja sit vetää niinku siistii slangii. Hohhoijaa...

Erittäin samaa mieltä.:down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hau

Vaikken noita kukka juttuja hyväksykkään niin kyllä tää munsta oli ihan jees pätkä..olis saanut ehkä olla enemmän noita köriläs kohtia ja enemmän macho menoa :)
mutta joka tapauksessa Eki oli hauskasen olonen sälli ja ihan hauskasta menoa sillä oli..eikä naisessakaan mitään vikaa ollut ..ei todellakaan ..vaikka hieman kevytkengäinen olikin:D hah
Mut joo ei todellakaan mikään paska pätkä...Eki tykkäsi;)

mutta makuasioista ei voi kiistellä vai niistäkö just voi..:david:

Siis aika kieli poskessahan toi koko pätkä oli tehty. Kaiketi enemmänkin vain tarkotus ikuistaa, miltä Helsinki juuri NYT näyttää. Ihan piristävä pätkä.

Iha jees pätkä oli mun mielestä.

Onko kukka eräille niin pahasta koska se on laiton vai hä? Eikös leffoissa ole tapana olla myös laittomuuksia :D

No joo, mutta oon kyllä törmännyt vastaavanlaisiin piireihin stadissa. Mun mielestä tämä oli varsin viihdyttävä.

Iha jees pätkä oli mun mielestä.

Onko kukka eräille niin pahasta koska se on laiton vai hä? Eikös leffoissa ole tapana olla myös laittomuuksia :D

No mulla ei ainakaan ole sinällään kukkaa eli blossii eli budii eli nuppuu eli dullaa eli ganjaa eli yrttii vastaan mitään. Leffa vaan oli paska.

No joo, mutta oon kyllä törmännyt vastaavanlaisiin piireihin stadissa. Mun mielestä tämä oli varsin viihdyttävä.

Sitä tossa mietin että jos toi olis ihan kieliposkessa tehty niin oudolta tuntuis, koska noi tunna ja rikuhan on juurikin tollasia jamppoja...tai no, voihan se olla itseironiaa...

Sitä tossa mietin että jos toi olis ihan kieliposkessa tehty niin oudolta tuntuis, koska noi tunna ja rikuhan on juurikin tollasia jamppoja...tai no, voihan se olla itseironiaa...
Lähinnä tarkoitin tuota blossin osuutta filmissä. Joillekkin se on vaan se viikonlopun tarkoitus ja sitä hankitaan vaikka velaksi. En siis ole törmännyt mihinkään "pyöräkorjaamoon", missä viisi nutipäätä vetää viivaa ringissä. :D

Alussa tuli jo heti selväksi, että leffan viesti tulee olemaan sama kuin mitä Madventuresissa toitotettiin. Ennakkotietojen ja alun perusteella pelkäsin että huumehet ovat pääroolissa, mutta toimivat lähinnä motiivina tapahtumaketjulle. Parhaimmillaan tuli mieleen Snatchit ja Lock, Stock and Two Smoking Barrellssit. Hyvä meno läpi leffan. Teknisesti todella hyvin toteutettu.

Alussa tuli jo heti selväksi, että leffan viesti tulee olemaan sama kuin mitä Madventuresissa toitotettiin. Ennakkotietojen ja alun perusteella pelkäsin että huumehet ovat pääroolissa, mutta toimivat lähinnä motiivina tapahtumaketjulle. Parhaimmillaan tuli mieleen Snatchit ja Lock, Stock and Two Smoking Barrellssit. Hyvä meno läpi leffan. Teknisesti todella hyvin toteutettu.
Aivan, ja leffan budjettikaan ei varmaan päätä huimannut.

Back
Ylös Bottom