Montako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laitetaas pystyyn tämmönen gallup tyyppinen threadi : Montako aitoa levyä omistat? Mistä hankit levysi? Mikä on valtagenre sinun levyhyllyssäsi?

Voi herranjestas. En jaksa laskea, mutta aitoja lienee jotain 300-400. Vähemmän aidoista en enää edes jaksa pitää lukua, varsinkin kun kaikkea "jostain" koneelle tullutta musiikkia ei enää jaksa edes levyille laittaa. Nykyään tulee ostettua sellaisia levyjä, joiden tekijöitä todella arvostaa ja haluaa tukea niiden työtä. Tarjouslaareja en jaksa kaupoissa selailla. Heviä ja kotimaista rockia on hyllyssä etupäässä.

En nyt kyllä jaksa laskea monta on, mutta rap valtaa mun levyhyllyä, ei siellä oikeestaan muuta tällä hetkellä olekkaan. Erityisesti gangsta-rap valtaa mun levyhyllyä.

Nii, itteni sitte unohin laittaa. Mulla levyjä läheemäs 50. Levyt tulee ostettu netistä tai merketista, levykaupasta todella harvoin. Viimeisimmät hankinnat on Mötley Cruen Shout At The Devil, Saxonin Wheels Of Steel ja Strong Arm Of The Law ja Anthraxin Among The Living. Noista varmaan voi päätelläkkin mitä kuuntelen, metallia, kasarirockkia ja heviä.

Jotain 100 levyä. Rockia ja metallia. Tulee ostettua sieltä missä sattuu sillä hetkellä pyöriin, se kyllä välillä näkyy lompakossa. :P

Niin ja sen verran viellä, että levyt tulee useimmiten ebaysta ja amazonista hommattua.

~50 levyä on hyllyssä. Rock/Metal genreen suurin osa putoo noista. CDON.comista ostan yleensä levyni.

En osaa tarkkaa summaa sanoa, mutta kyllähän noita CD:tä 1000+ löytyy, plus vinyylit ja musa-DVD:t päälle. Kämpässä on olohuoneessa n. 700 levyä, eli sellaisia mitä tulee kuunneltua usein. Loput on säilössä kun eivät oikein mahdu mihinkään. Käytännössä 99% levyistä on aitoja, en omista poltettuja levyä kuin muutaman, jotka olen polttanut autosta varastettujen, tai muualta sosialisoitujen samojen aitojen CD:n tilalle.

Kuuntelen musiikkia niin laajasti, ettei ole mitään varsinaista suosikkigenreä. Oikeastaan aivan kaikentyyppistä musiikkia löytyy. Varsinkin nyt, kun Notkea rotta alkoi toimimaan.

Levyt ostan yleensä CDON.comista, josta ostan levyt joita ei muualta löydy. Amazonista vielä harvinaisemmat, tai sitten Ebaystä. Anttilasta aleista/tarjouksista ja Stokkan hulluilta päiviltä yleensä vanhempaa levyä tulee kannettua kotiin. Tällä kertaa hulluilta päiviltä lähti 15 cd:tä mukaan. Harvat "uutuudet" ostan yleensä Anttilasta.

Pidän sellaista listaa, johon kirjaan ylös kaikki kiinnostavat itselle uudet artistit, biisit ja levyt. Aina tuossa listalla on n. 30-50 levyä/artistia. Koko ajan löytää lisää uutta hyvää musiikkia. Tämän takia ostan melko paljon kokoelmia. Eli kokoelma on melko usein uuden artistin ensimmäinen levy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei taida olla aitona kun vajaa 20, jotka aika sekalaista.. Ruonansuusta räppiin :rolleyes:.

En osaa tarkkaa summaa sanoa, mutta kyllähän noita CD:tä 1000+ löytyy, plus vinyylit ja musa-DVD:t päälle. Kämpässä on olohuoneessa n. 700 levyä, eli sellaisia mitä tulee kuunneltua usein. Loput on säilössä kun eivät oikein mahdu mihinkään. Käytännössä 99% levyistä on aitoja, en omista poltettuja levyä kuin muutaman, jotka olen polttanut autosta varastettujen, tai muualta sosialisoitujen samojen aitojen CD:n tilalle.

Kuuntelen musiikkia niin laajasti, ettei ole mitään varsinaista suosikkigenreä. Oikeastaan aivan kaikentyyppistä musiikkia löytyy. Varsinkin nyt, kun Notkea rotta alkoi toimimaan.

Levyt ostan yleensä CDON.comista, josta ostan levyt joita ei muualta löydy. Amazonista vielä harvinaisemmat, tai sitten Ebaystä. Anttilasta aleista/tarjouksista ja Stokkan hulluilta päiviltä yleensä vanhempaa levyä tulee kannettua kotiin. Tällä kertaa hulluilta päiviltä lähti 15 cd:tä mukaan. Harvat "uutuudet" ostan yleensä Anttilasta.

Pidän sellaista listaa, johon kirjaan ylös kaikki kiinnostavat itselle uudet artistit, biisit ja levyt. Aina tuossa listalla on n. 30-50 levyä/artistia. Koko ajan löytää lisää uutta hyvää musiikkia. Tämän takia ostan melko paljon kokoelmia. Eli kokoelma on melko usein uuden artistin ensimmäinen levy.

Tolla saa jo mun rispeksti pisteet. Ihan jumalaton määrä levyjä. :thumbs:

Varmaan 10 aitoo ja pari jätesäkillistä poltettuja. Siis mystisesti joulupukin tuomana.

Ja Rap/Heavy on fiifty-fifty.

Usein tulee tehtyä siten, että lataan netistä biisejä, ja jos tykkään niistä, ostan levyn. Erikseen sitten omat suosikkiartistit ja bändit, kuten mm. Depeche Mode. Itse asiassa tänään latasin Dave Gahanin toisen sooloalbumin, Hourglass:in, joka on muuten pirun hyvä. Parempi kuin eka, eli Paper Monsters. Huomenna vois mennä ostaas salireissun yhteydessä.

Mulla taitaa olla kutakuinkin satakunta omaa ja faijalta pöllimää levyä. Ja genret kulkevat laidasta laitaan, kuitenkin hyvin rock-painotteisesti. Grungea, alternative-rockia, metallia, oldies-kamaa jne...

Poltettuja on sikin sokin, löytyy välillä sukkalaatikostakin.

Muistan jopa kaikki mun CD:t ulkoo, onhan niitä huimat 3 kappaletta. Green dayn insomniac, Limp bizkitiltä 2 cd:tä. Koneelta löytyy sit vähän enemmän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom