Tervetuloa joukkoon mukaan!
Kyllä varmasti 3-4 krt per viikko riittää. Itse käyn puntilla joka toinen päivä. Muista antaa kropalle myös totaalisia lepopäiviä liikunnasta, ettei tule ylikunto. Tuolta F.A.Q. osiosta (punainen painike ylhäällä) löytyy hyvää tietoa treenaamisesta ja kaikesta siihen liittyvästä.
Moikka moi Kynsikäs, ja tervetuloa joukkoon iloiseen! Panda antoikin jo hyvän vinkin FAQin selailusta. Myös vanhoja viestejä Treeni ja Ravinto-osiosta kannattaa selailla, kuin myös tietenkin mimmien palstalta.
Millaisia nuo aerobiset treenisi muuten ovat? Jos nimittäin olet lihasmassaa keräämässä, niin kovin korkealla sykkeellä ei mielestäni kannata kolmea, neljää kertaa viikossa vetää aerobista. Itse teen "massakaudella" yhden rankan aerobisen (yleensä spinning tai pace) viikossa, ja jokaisen punttitreenin päälle (joita on 3 viikossa) poljen stepperiä 15 minuuttia intervallityyliin (ei mitään HIITiä kuitenkaan). Dieetatessa teen lisäksi aamulenkkejä reippaasti kävellen ja välillä hölkkäillen about kolme kertaa viikossa. Kesällä tulee varmasti myös rullaluisteltua, jos säät vain sallivat.
Pyöräily, lenkit ja jumppa on ollu mun aerobinen osuus...kuulostaako ihan mammatouhulta Reenaaminen lähti siitä, kun selässä huomattiin vikkoo...olisikohan teillä neuvoja rintarangan vahvistukseen. Mulla on vinopino ohjeita, mutta uudet vihjeet eivät ole pahitteeksi ja tuovat vaihtelua reeniin.