Montako etunojapunnerrusta menee minuutissa?

BCAA-valmisjuoma -40%

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Leuanvedoista olikin jo ketju, niin miksei sitten punnerruksista! :)

Eli siis: montako etunojapunnerrusta menee minuutin aikana? Itse kokeilin ihan huvikseni eilen, ja sain tulokseksi 27. Oikeita punnerruksia toki, ei mitään naisten versioita ;) ja ala-asennossa nenä hipaisee kevyesti lattiaa (tietenkään päätä ei saa roikottaa, vaan kroppa suorassa linjassa ja niska myös :D).

30, here I come...:whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
15 on maksimi, minkä pystyn tekemään puhtaita punnerruksia. Ja teen ne niin hitaasti, etten kyllä minuutissa enempää ehtisikään. :heikkojahidas:

En oo koskaan yrittänyt maksimia minuutissa. Sitä vastoin olen joskus tehnyt sellaisen testin, jossa 30 sekan aikana punnerretaan niin monta kuin kerkiääja jaksaa. Itse asiassa parikin kertaa on tuo testi tehty. Tuoreempi on huhtikuulta 2001. Silloin näkyy menneen 36, ihan oikealla tyylillä, ei naisten malliin polvet lattiassa. Tunnustetaan, että tahti varmasti hidastuu minuutin täyttyessä, kun maitohappo pukkaa lihaksiin. Joskus nuorempana (opiskeluaikoina, koska tulos on tehty ruotsalaisessa opiskelijaboksissa) on mennyt 48, mutta en mene takuuseen, kauanko tuossa meni. Yhteen menoon toki.

Yhteen menoon oon viimeksi kokeillessani saanut 23 punnerrusta. Ajasta ei hajuakaan. Luulisin, että kuitenkin alle minuuttiin menivät. Pitääkin joskus lähiaikoina kokeilla tuota minuuttia!

Karoliina100 sanoi:
Kokeilin äsken. 80 punnerrusta meni 30 sekunnissa. Pitempään en viitsinyt punnerrella, kun tänä iltana on rintatreeni. Mie olen eläin. ;)

Siis vajaa kolme puhdasta punnerrusta sekunnissa???? :david:

batbug sanoi:
Sielläpä tavoitteita. En tiedä, kelpaisiko punnerrukseni teknisesti. Kun kokeilen kuinka monta punnerrusta menee, annan kropan pudota vapaasti alas ja käytän voimaa vain ylös punnerruksiin. Olen tehnyt punnerruksia yli 30 vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja ne sujuu minulta kuin kävely, rutiininomaisesti.

20 menee, mutta en tiedä menisikö niiden tekemiseen yli minuutti. Aika hitaasti mä pakerran, mutten kai niin hitaasti...

(Äsken kun yritin tehdä, sain vain viisi, mutta mulla onkin just treeni takana, että kaiketi siitä johtuu)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
:hyper: Tulihan se tämäkin kokeiltua. Muutama tunti treenin jälkeen ja 35 meni, aika hitaalla tempolla. Tätähän voisi vaikka tehdä aina välillä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jaa... Ihan varma en ole. Jossain kolmenkympin pintaan luulisin luvun pyörivän "oikeissa" punnerruksissa jos oikeen sisuunnun. Punnerran aika paljon. En pidä sitä reeninä.

V**tu mullon päässä vikaa. :hyper:

Räpelsin eilennä päivänä 18 punnerusta. En jaksanut ku vähä reilu 30 sekuntia, kun puhti loppu. Tekniikka tuskin oli aivan mallikelpoista, mutta kaipasitä nyt edes kehityskelpoiseksi voi kutsua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom