Mokoma & Eastermaster

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä pakkahuoneelle menossa! Synttäripäivä ja 2 lempibändiä, Ajattara ja Mokoma mikäs sen parempi tapa viettää synttäreitä! :D

iivili sanoi:
Katoin tuota sun perustamaa ketjua, että "Mikä hemmetin Eastermaster, ikinä kuullukkaan moisesta pändistä."
Heh, iivilille ei vielä näin tuoreena tamperelaisena ole tuttuja kaikki Pakkahuoneen bakkanaalit.:D
Eastermaster järjestetään siis joka vuosi pääsiäisen aikoihin, hyvät kinkerit yleensä ollut. Tänä vuonna en pääse, kun olen samaan aikaan toisaalla reissussa.

Tulihan tuonne sitten lippu hommattua. Vituttaa vaan kun ainoat artistit jotka tuolla kiinnostaa on Mokoma ja Amoral. Amoral on illan ensimmäinen artisti ja aloittaa jo klo 21, joten taitaa jäädä näkemättä kun välissä on vähän liian pitkä aika ennen Mokoman keikkaa. Mutta eiköhän se Mokoma ole sitten tuon 20 euron arvoinen.

Eipä viitsi pelkästä Moksusta maksaa 20 euroa.

Kaminari sanoi:
Ei perkele, Ajattarakin vielä. Antakee elää! No kohta tullee Mokoma tähänkin suuntaan.

Noi ne on joo. Muista en niin tiijäkään, mutta näkeehän tuon sitten. Hirvittää tuo lipun hinta mutta kerrankos sitä... Ja seuraavana päivänä puntarille :rock: . Lähe Kaminari tänne katsomaan;)! Voisit raivata mulle tien eturiviin. Hih.

venla sanoi:
Lähe Kaminari tänne katsomaan;)! Voisit raivata mulle tien eturiviin. Hih.

Tai ainakin sinne pitin lähettyville jossa sitten jäisin kaikkien 2 m / 150 kg nahkaliivihemmojen jalkoihin ja joutuisit antamaan tekohengitystä.

Jaa katos perskule, en tiennykkää et siel joku Steep ja Farmakonkin esiintyy, vaikka lippu mulla onki tonne ollu jo ties kuinka kauan. Amoralinhan tilalla piti olla Norther, mutta kyllä toi Amoralki rokkaa täysillä! :rock:

Lähinnä Mokomaa tonne kuitenki meen kattoon, Amoral ja Ajattara tulee siinä mukana mukavana lisänä. :) Tosta Steepistä ja Farmakonista en oo ees kuullu ikinä.

Jep, mulle Ajattara on illan pääesiintyjä. Mokomasta pidän myös kovasti, mutta ko poppoon olen jo muutaman kerran nähnyt. Amoral on silleen semikiinnostava ja muiden kahden pändin aikana tod.näk. hengaan myyntikojuilla tai siemailen olsee jossain pöydän ääressä.

iivili sanoi:
Jep, mulle Ajattara on illan pääesiintyjä. Mokomasta pidän myös kovasti, mutta ko poppoon olen jo muutaman kerran nähnyt. Amoral on silleen semikiinnostava ja muiden kahden pändin aikana tod.näk. hengaan myyntikojuilla tai siemailen olsee jossain pöydän ääressä.

Kah, nyt tiiän mistä sut voi bongata ;) . (Heheh, siellähän ei porukkaa varmaan paljoo olekaan.) Itte en oo nuista pändeistä kuullut kuin Ajattaraa ja Mokomaa, mutta tottahan toki noi muutkin tsekata täytyy. Tiiä vaikka yllättäisivät. Mokoma on soinu päässä ja soittimessakin nyt sen verran että voinee puhua virittäytymisestä.

Päätinpä sitten minäkin lähteä iivilin messiin, vaikkei kumpikaan illan pääesiintyjistä aivan ykkössuosikkini ole. Ihan OK-osastoa toki kuitenkin - ja veikkaan, että alan tykätä Ajattarasta enemmän ja enemmän, kun tutustun siihen paremmin. :rock:

Jeah! :rock: Amoral veti ihan ok setin, vaikka vaan muutaman biisin tunnistinkin. Ajattara taasen oli ihan läpipaska. Tai no oli sillä tasan kaksi hyvää biisiä: Antakaa elää ja Haureus.

No mutta Mokomaa sinne mentiinkin kattomaan ja oli muuten helvetin hyvä! Ylllätti jopa oikein positiivisesti. :) Yleisökin oli todella hyvin mukana, paljon paremmin kuin esimerkiksi viimekuisella In Flamesin keikalla Pakkahuoneella. Vetipä Mokoma pari encoreakin!

Ainoo vaan mikä vähän vitutti jossain vaiheessa ku olin jonkun mulkun vieressä, kuka ei oikein taitanut sitä nyrkillä ilmaan takomista. Tämän sankarin kyynärpää hakkas melkein koko ajan joko mua tai sitten jotakuta muuta naamaan tai muualle. :curs: Eipä muuten, mutta kun siinä mun vieressä oli semmonen aika pienehkö tyttönen, ni ei siitäkään varmaan kauheen kiva ollu saada jonku idiootin kyynärpäästä päähän. No, kyllä jossain vaiheessa se järkkärikin tuli sille jätkälle vissiin jotain sanomaan. Olin siis siinä aika edessä, 2-3:ssa rivissä.

Mitä sille Annalan äänelle mahto tapahtua Sydän syrjällään -biisin kohilla? Vaikutti hiukan siltä ettei oikein kulkenut. Näytti olevan kohtalaisen kiva meininki muuten, ja hemmetti ko ne soittaa taidokkaasti!

Amoral oli mulle ylläri, sehä veti hyvin. Ajattaran keikka oli siitä tyylikäs että nehän ei puhunu sanaakaan vissiin koko keikan aikana. Hienoo.

Ajattara oli mulle illan pääesiintyjä ja toinen Mokoma, molemmat veti saatanan kovat setit kyllä! Ajattaralla uuden levyn biisit toimi saatanan hyvin livenä mielestäni! Amoralia ei ollut pienintäkään kiinnostusta mennä katsomaan joten tulin paikanpäälle vasta 10min ennen kuin Ajattara aloitti soittamisen. Loistava ilta oli kyllä. :thumbs:

jarkkou sanoi:
Ajattara oli mulle illan pääesiintyjä ja toinen Mokoma, molemmat veti saatanan kovat setit kyllä! Ajattaralla uuden levyn biisit toimi saatanan hyvin livenä mielestäni!
Samaa mieltä! En tunnistanut muita kipaleita, kuin Tyhjyydeltä soitetut ja Antakaa elää, jonka olen kuullut death.fm:llä, mutta tykkäsin kyllä.

Farmakon oli kehityskelpoisen oloinen nuori bändi lähinnä siksi, että jätkät ilmiselvästi osaavat soittaa kunnolla (lienevätkö jossain musaopistossa opiskelemassa). Sen huomasi mm. aikamoisista proge/jazzosioista kipaleissaan. :D Lisäksi laulajansa oli tod. pätevä, sekä melodiset osuudet, että huudot/korinat menivät hyvin.

Steepiäkin kuulin ohimennen pätkiä. Jotain rässiä kai se oli, emt.

venla sanoi:
Ajattaran keikka oli siitä tyylikäs että nehän ei puhunu sanaakaan vissiin koko keikan aikana. Hienoo.

ajattaralla ei oo tapana paljon puhella / koskisella spiikkailla...ne vaan runttaa täysillä :rock:

iivili sanoi:
Farmakon oli kehityskelpoisen oloinen nuori bändi lähinnä siksi, että jätkät ilmiselvästi osaavat soittaa kunnolla.

Farmakon oli ihan ok, mutta jotenkin liian hajanainen kokonaisuus. Niiden pitäisi saada jotain selkeyttä siihen juttuun. Itse tykkäsin siitä "jazz-osiosta" siinä mutta en siitä laulajasta niinkään. Niillä oli loistavia hetkiä mutta yleiskuva oli turhan levoton, silleen väärällä tavalla levoton.

Steepistä tykkäsin, mutta vähän puolinaisesti kuuntelin sen keikan. Vihasia olivat. Aika sellasta hooceetä.

Kaiken kaikkiaan kumminki hyvä ilta, mikään pändi ei ollut pettymys. Enpä siinä varsinaisesti tunnelmaan päässyt millään keikalla, mutta ainahan ei jaksa, johtui lähinnä itsestäni eikä nuista pändeistä.

Amoralia en ollut kuunnellut aiemmin, mutta ihan kovan keikan vetivät. Pitihän sitä tulla kaikki bändit kuuntelemaan, että saisi vähän rahalleen vastinetta. Farmakon oli melko mielenkiintoista musiikkia. Todella monipuolista, mutta kuten venla jo mainitsi, niin se oli jopa liian levotonta. Varsin kehityskelpoinen bändi kuitenkin, jonka esiintymistä oli mukava katsella.

Ajattara ei iskenyt sitten yhtään. Musiikki on vain niin yksipuolista ja tylsää, eikä livenä mitään erikoista. Steepiä en jaksanut mennä katsomaan, vaan jäin kyttäämään hyvää paikkaa Mokoman keikalle eturivistä. Koko keikka sitten heiluttiin käytännössä toisessa rivissä. Ahdasta oli, hiki tuli ja niskalihakset kipeytyivät. Mokomaa tulin varsinaisesti katsomaan, eikä bändi pettänyt tälläkään kertaa. Aivan loistava keikka ja yleisöä oli paikalla todella paljon.

Back
Ylös Bottom