Moh rising sun

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rising sun

Viime viikolla pari päivää pelailin, helposti läpi pelattu. Ei vakuuttanut kyllä muutenkaan tämä uusi versio. Jos nyt saisin päättää niin olisin jättänyt ostamatta. Moninpeli on tosin testaamatta, siitä en osaa sanoa vielä mitään.

Pelasit peliä helpoimmalla tasolla ja ihmettelet/valittelet että se oli helppo? Eiköhän tuo ole vähän niinkuin sen helpoimman tason tarkoitus :)

En ihmetellyt enkä valitellut helppoutta. Sanoin ettei vakuuttanut kyllä muutenkaan pelillisesti. Ratsastaa vain aikaisempien versioiden maineella.

Jos pelataan peliä vaikeimmalla tasolla eroa ei ole muuta kun että vihulaiset ei tahdo kuolla millään tai niitä on enemmän jne. Tekeekö se pelistä yhtään paremman? Noot, vituttaa vaan enemmän pelata muutenkin huonoa peliä.

Rising sun

Sanotaan nyt vielä että ehkä mulla oli liian kovat odotukset kyseiseltä peliltä, tuntui siksi pettymykseltä kun ei vastannut odotuksia. Joku joka ei odota peliltä mitään voi tykätäkin. Näinhän se monesti menee pelien, leffojen yms kanssa.

Älä nyt mik99 ainakaan näiden kommenttien perusteellä päätöstä tee!
Olen kuullut että peli on grafiikaltaan ja ja ääneltään todella hienoa katsella ja kuunnella,mutta toki monen olen kuullut sanovan pelin olevan liian lyhyt

Rising sun

Hmm... äänimaailma ei ollut minusta kummoinen, pettymys sekin, samoin grafiikka. Ja äänentoistovehkeinä on muutakin kuin isoisän vanha grammari. Toki jokaisen kannattaa itse testata peli niin tietää pitääkö siitä. Makuasioista kun ei voi kuin kiistellä..:piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom