moderaattori vilma-liina

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Joku ehkä ehti jo huomatakin, että minun nimeni on ilmestynyt tuonne sivun alalaitaan, "Moderators"-kohtaan. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että tästä päivästä lähtien toimin toisena punttimimmien moderaattorina.

Meininkiin tällä palstalla se ei vaikuta millään lailla, samat tyttöjen omat jutut jatkuvat edelleen :)

Itse olen palstalla ollut mukana ammoisista ajoista lähtien, välillä aktiivisempana, välillä taustalla. Omaa treenihistoriaa on yli kymmenen vuoden ajalta, ja fitnesskisoissa olen myös ehtinyt kisaamaan itse itseäni valmentaen. Tulevaisuudessa siintävät taas kisalavat, mutta kaikki aikanaan.

Edelleen antoisia hetkiä Punttimimmeissä,

vilma-liina

Hieno juttu! Tervetuloa vaan moderoimaan meikäläisiä :) Sinulta ei ainakaan asiantuntemusta puutu mitä treeniin ja ravintoon tulee, sen verran kunnioitettavassa kunnossa olet ja hyviä kommentteja olet kirjoitellut täällä, kiitos niistä!

Onneksi olkoon ylennyksen johdosta!!
Kiva saada todellinen ffitness-treeni-dieetti-kisa-yms-yms-asiantuntija moderaattoriksi!!

Trinity sanoi:
Kiva saada todellinen ffitness-treeni-dieetti-kisa-yms-yms-asiantuntija moderaattoriksi!!
:lol2: Mulla tosiaan on paha tapa leikkiä "joka-alan-asiantuntijaa", mutta toivottavasti siitä ois täällä oikeasti hyötyä muillekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom