MMA Seinäjoki järjestää kansalliset kilpailut

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
29.11.2008
Seinäjoki kansalliset kilpailut
Seinäjoki

Tapahtuma: Seinäjoki kansalliset kilpailut
Päivämäärä: 29.11.2008
Paikka: Seinäjoen Lukion liikuntasali
Punnitus: klo 11.00-12.00 Lukion liikuntasali
Ottelut alkavat: klo 14.00
Ilmoittautumiset: Ennakkoon osoitteeseen mmaseinajoki[@]gmail.com / 044-5376353 Katja Kalliokoski, 040-5950621 Olli-Jaakko Uitto
Säännöt: Suomen Vapaaotteluliiton C- ja D-luokan säännöt
Osallistumismaksu: 10 euroa
Pääsyliput: 5 euroa

Huom! Kilpailijoilla pitää olla vuoden 2008 lisenssimaksu maksettuna liiton tilille ennen kilpailuja. Tosite mukaan!

Lisätietoja:Otteluhanskat tulevat järjestäjän puolesta. Muiden varusteiden tulee olla sääntöjen ja kilpailuoppaan mukaiset. Ottelushortseissa ei saa olla taskuja, ja ne saavat ulottua maksimissaan polven yläpuolelle.Ennakkoon ilmoittauduttaessa ilmoitetaan seura, ikä, ottelupaino,aiempi kilpailukokemus sekä kamppailu-urheilutausta.

Järjestäjä: MMA Seinäjoki ry / Suomen Vapaaotteluliitto ry

Joo kiitos! Oikea päivämäärä on siis 29.11.2008

Ja nyt kun saisi sen vielä tuohon alkuperäiseen ilmoitukseen vaihdettua.

Otteluparit

Kansalliset kisat seinäjoki 29.11.08
Tässä otteluparit. Järjestys selviää myöhemmin.

C70 Juhani Aho - MMA Seinäjoki Jarmo Olmala - Vivo

C70 Risto Koivisto - BJJ Vaasa Elias Pöyry - Oulun Kamppailuklubi

C70 Aho/ Olmala voittaja Koivisto/ Pöyry voittaja

C77 Jani Pakkanen - MMA Rauma Mikko Männikkö - BJJ Vaasa

D+93 Markus Saarikalle - MMA Seinäjoki Ari-Pekka Niemelä - BJJ Vaasa

D93 Anssi Suikki - MMA Seinäjoki Antti Heikura - MMA Kokkola

D77 Jarkko Moilanen - MMA Seinäjoki Jimmy Brown - MMA Rauma

D73 Jaakko Salonen - MMA Seinäjoki D73 Jarmo Ojanen - KKU

D67 Ville Piispanen - MMA Seinäjoki D67 Anssi Takalo - TKU

D70 Tomi-Jussi Hautala - KKU D70 Juho Kahranaho - Sankukai

D70 Ville Lintukanto - TKU D70 Joni Koskinen - MMA Kokkola

D68 Joni Viikari - TKU Joku D70 ottelijoista

D84 Mikael Mäenpää - MMA Seinäjoki Tero Paavola - KKU

D77 Tero Kuusela - KKU Olli Anttila - MMA Rauma

Tulokset

Kansalliset kisat seinäjoki 29.11.08

1.D70 Tomi-Jussi Hautala - KKU vs. Juho Kahranaho - Sankukai
Tulos: Enemmistöäänin tasan

2.D70 Ville Piispanen - MMA Seinäjoki vs. Anssi Takalo - TKU
Tulos: Takalo kuristus sivusta 2.erä 2:10

3.D70 Joni Koskinen - MMA Kokkola vs. Ville Lintukanto - TKU
Tulos: Koskinen suora käsilukko 2.erä 1:24

4.C84 Jani Pakkanen - MMA Rauma vs. Mikko Männikkö - BJJ Vaasa
Tulos: Männikkö kaikin tuomariäänin

5.C70 Jarmo Olmala - KKU vs. Elias Pöyry - Oulun Kamppailu klubi
Tulos: Olmala kaikin tuomariäänin

6.D77 Tero Kuusela - KKU vs. Olli Anttila - MMA Rauma
Tulos: Kuusela suora käsilukko 2.erä 2:45

7.D84 Mikael Mäenpää - MMA Seinäjoki vs. Tero Paavola - KKU
Tulos: Mäenpää enemmistö äänin

8.D77 Risto Koivisto - Bjj Vaasa vs. Jimmy Brown - MMA Rauma
Tulos: Koivisto suora käsilukko 1.erä 1:24

9.D+93 Markus Saarikalle - MMA Seinäjoki vs. Ari-Pekka Niemelä - BJJ Vaasa
Tulos: Niemelä Kuristus takaa 1.erä 1:02

10.D93 Anssi Suikki - MMA Seinäjoki vs. Antti Heikura - MMA Kokkola
Tulos: Tasan enemmistöäänin

11.D70 Juho Kahranaho - Sankukai vs. Joni Viikari - TKU
Tulos: Karanaho kaikin tuomariäänin

12.D70 Tomi-Jussi Hautala - KKU vs. Anssi Takalo - TKU
Tulos: Takalo kuristustakaa 1.erä 1:03

Lisäksi BJJ Vaasaa edustanut Risto Koivisto palkittiin kisojen parhaana ottelijana!

Kiitokset ottelijoille, toimitsijoille, talkooväelle ja yhteistyökumppaneille. Sekä paikalle saapuneelle yleisölle! Teitä oli mukavasti.
Lisäksi Kauhajoen kamppailu-urheilijat ansaitsevat erityiskiitokset kehän ja muun tarpeiston lainasta.

Pasi
MMA Seinäjoki

Mä latailen kohta nettiin meidän jätkien matsit. Vielä iso kiitos Seinäjokelaisille hienoista kisoista :)

Kysyisin nyt Oululaisilta että mihin helvettiin se Pöyry katos? Aika tempun teki...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä latailen kohta nettiin meidän jätkien matsit. Vielä iso kiitos Seinäjokelaisille hienoista kisoista :)

Kysyisin nyt Oululaisilta että mihin helvettiin se Pöyry katos? Aika tempun teki...

Voin vastata ihan itse. Mistähän tempusta mahtaa olla kyse? Sain tiedon punnituksen jälkeen että lista on menossa uusiksi omalta osaltani ja että mulla onkin vain yksi matsi, joten lähdin sen jälkeen pois. Onkohan tässä ollu jotain tiedonvälitys-ongelmia ja mulla ois ollut toinenki mittelö?

En tiedä mitä teille on sanottu. Mutta ainakin meille selitettiin ihan kädestä pitäen että, KKUn kaveri oli loukannut selkänsä, joten jos Risto ottelee Brownia vastaan ja sitten vasta sua vastaan tauon jälkeen koska matsi Ahoa vastaan peruuntu märkäruven takia. Tämä sopi meille tosi hyvin. Sit ku mä hain säärisuojat Jarmolta sä vielä sanoit ettet jaksais enää toista ottaa... tai ehkä eri sanamuodolla, mutta mä ainakin tulkitsin asian niin että tiesit seuraavasta ottelusta. Toki voi olla että tulkitsin väärin. Ja sitten me valmisteltiin ja psyykattiin Ristoa matsiin, Ristohan tuli ottamaan sitä C-matsia kokoajan, toi D-matsi nyt vaan tuli bonuksena.

Sitten ennen kehään menoa meille ilmotettiinki että sä olit kadonnu paikalta mitään ilmottamatta, ni rupes vituttamaan Riston puolesta todella paljon. Vieläkin kun olin asian ymmärtänyt niin että tiesit ottelusta... mutta ehkä mä sit tulkitsin sun sanat väärin. No eihän tolle enää mitään voi... no reason to cry over spilled milk...

En tiedä mitä teille on sanottu. Mutta ainakin meille selitettiin ihan kädestä pitäen että, KKUn kaveri oli loukannut selkänsä, joten jos Risto ottelee Brownia vastaan ja sitten vasta sua vastaan tauon jälkeen koska matsi Ahoa vastaan peruuntu märkäruven takia. Tämä sopi meille tosi hyvin. Sit ku mä hain säärisuojat Jarmolta sä vielä sanoit ettet jaksais enää toista ottaa... tai ehkä eri sanamuodolla, mutta mä ainakin tulkitsin asian niin että tiesit seuraavasta ottelusta. Toki voi olla että tulkitsin väärin. Ja sitten me valmisteltiin ja psyykattiin Ristoa matsiin, Ristohan tuli ottamaan sitä C-matsia kokoajan, toi D-matsi nyt vaan tuli bonuksena.

Sitten ennen kehään menoa meille ilmotettiinki että sä olit kadonnu paikalta mitään ilmottamatta, ni rupes vituttamaan Riston puolesta todella paljon. Vieläkin kun olin asian ymmärtänyt niin että tiesit ottelusta... mutta ehkä mä sit tulkitsin sun sanat väärin. No eihän tolle enää mitään voi... no reason to cry over spilled milk...

Täytyy myöntää että tuon matsin jälkeen ajatukset oli ihan jossain muualla kun vapaaottelussa. Mä en itseasiassa edes muista tuota meidän keskustelua. Voin kyllä kuvitella todenneeni jotain siihen tyyliin että ei ois meikäläisestä enää toiseen matsiin, mutta en todellakaan ymmärtänyt että Risto oikeasti haluais ottaa toisen matsin. Lähdin epäilemättä liian nopeasti paikalta ja oisi pitänyt käydä kysymässä joltain viralliselta taholta että onko mulla toista ottelua vai ei. Pahoitteluni Ristolle mikäli ootitte sitä. Ehkä me saadaan vielä jonkinlainen grudge match aikaseksi tulevaisuudessa :)

Joo, no teillä oli aika sota Jarmon kanssa! Tottahan toki Risto halusi toisen matsin, pitää takoa ku rauta on kuumaa, eli mies on elämänsä kondiksessa omien sanojensa mukaan :) Mutta varmaan saadaan teidän vielä joku toinen kerta vastakkain :thumbs: No, ei kai tässä muuta ku treenaamisen iloa :kippis1:

Eikö tuommoiset ole tapana sopia huoltajan eikä ottelijan kanssa? Monestihan ottelija on matsin jälkeen niin muissa maailmoissa, ettei tosiaan välttämättä muista asioita ja saattaa muutenkin sopia jotain ihan järjetöntä.

No eliaksen huolto joukot kyllä sano jo heti paikalle tultua että 2 matsia ok niin kuin ilmoittautumisissa ja paikan päällä otteluohjelmassa luki.
Olisivat voineet vastapuolen kaverille käydä sanomassa tuntia aikasemmin eikä niin että järjestäjä 1 minuuttia ennen huhuile kun toinen oli jo nousemassa kehään melkeen.

Noh, tällästä tälläkertaa. Hyviä matseja oli paljon ja yleisö kannusti kaikkia hyvin ja ne perus puimurikuski huudot oli jäänyt sinne pellolle ;)

No eliaksen huolto joukot kyllä sano jo heti paikalle tultua että 2 matsia ok niin kuin ilmoittautumisissa ja paikan päällä otteluohjelmassa luki.
Olisivat voineet vastapuolen kaverille käydä sanomassa tuntia aikasemmin eikä niin että järjestäjä 1 minuuttia ennen huhuile kun toinen oli jo nousemassa kehään melkeen.

Noh, tällästä tälläkertaa. Hyviä matseja oli paljon ja yleisö kannusti kaikkia hyvin ja ne perus puimurikuski huudot oli jäänyt sinne pellolle ;)

Pointti on nyt kuitenkin se että jos oisin tiennyt että Risto haluaa toisen matsin niin tätäkään keskustelua ei nyt käytäisi. Punnituksessa kaksi matsia oli tosiaankin ok, mutta oletin että mut korvattiin siinä kun Ristolle määrättiin eri vastustaja siihen listaan. Tein itseasiassa lähtöä juurikin hänen ensimmäisen matsin aikana ja katsoin sivusilmällä että siinä sitä mun toista matsia juuri käydään. Ohareita ei ollu tarkotus tehä kellekkään, ja mun kulmamiehelläkin oli kädet täynnä töitä 4:n huollettavan kanssa. Minusta tämä on vaan aika monen väärinkäsityksen summa josta ekan kerran sain lukea täältä foorumilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom