MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
JUMALAUTA käsittämätöntä. Ei voi uskoa.! Mahtavan hienoa ja vielä huippu kisan päätteeksi pronssia. JES!!

Toivottavasti muut suomalaiset yleisurheilijat saavat tästä puhtia ja ensi vuoden EM kisoissa rohmutaan mitaleita roppakaupalla!

edit: mitä helvetti oon muka kirjottan tän 19.06

Juuri tätä kaivattiin. Evilä on sanojensa mittainen mies! :hyper: :hyper: Mahtavaa! :rock: :rock: Nämä kisat eivät menneetkään totaalisesti pieleen. :thumbs:

Mahtavaa sisua ja sitä kuuluisaa venymistä osoitti Evilä! Samanlaisia urheilijoita tarvittaisiin Suomeen enemmänkin.Tommista todella näki kuinka hän tsemppasi kunnolla ja luovuttamisen merkkejä ei näkynyt missään vaiheessa!

HYVÄ TOMMI=)

Oi voi! Nyt on Tommilla kova paikka. Pitäs saada tulos viimesellä hypyllä...

No toivotaan, että pääsee jatkokierroksille :thumbs:

Näin juhla TUISKEESSA

Snoopie sanoi:
Oli aika hieno loikka! Hyvä Tommi!

Tarkka sieluni havainnoi loikan. Pituudessa aina hyppy! Hyvä TOMMI hypit tai LOIKIT!

On se tuo Evilä kylmähermoinen kaveri :rock:

KOVA jätkä.

Evil Tommi on tän planeetan kovin jätkä!!!

Äänestäkää Evilä vuoden urheilijaks! Ainoo mitali kotikisoissa! Ja vaikka Pitkämäki onkin vienyt kaikki muut kisat niin äänestetään se sitten vuoden äijäks kun se vie Pekingissä 2008 keihään finaalin 3 metrillä. Tai ehkä jo sitten Osakan MM-kisojen jälkimainingeissa.

Anyways. KIITOS EVILÄ!!!

Jiihaa, kyllä siinä vaiheessa Gillykin hyppi tasajalkaa, kun selvisi, ettei Evilän ohi mene enää kukaan... Mahtava juttu! :worship:

Gillyanne sanoi:
Jess, Tommi Evilä 816 ja kolmanneksi!!!! :hyper: Vieläkö joku väittää, ettei Evilällä kilpailuhermo kestä? :evil:
825 oli tulos. tosi yllättynyt olin mitalista, ajattelin ettei varmaan onnistu kun karsinnassa meni niin hyvin.

ihme homma, tuosta kuulanaisesta kirjoitin eilen tänne silloin kun kuulakisa oli menossa eli klo 20jälkeen, niin tuo posti on tullut tänne vasta klo 22.05. :eek: muut puhuu evilästä niin yhtäkkiä on tuo mun kuula postaus tuolla välissä:)(postaus numero 480)

Back
Ylös Bottom