Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BettyBlu sanoi:Systeemejä täytyisi muuttaa niin, että useammat lapset löytäisivät yleisurheilun pariin. Tämä seura systeemi ei aina ole niin tasainen. Itse lajia harrastaneena sanoisin että seuroissa oli niin huono ilmapiiri, että ei sinne mennyt enää kun pystyi itse asiasta päättämään.

BettyBlu sanoi:Kisat ovat olleet huonot ja Pitkämäki teki huonon suorituksen.
BettyBlu sanoi:Itse lajia harrastaneena sanoisin että seuroissa oli niin huono ilmapiiri, että ei sinne mennyt enää kun pystyi itse asiasta päättämään.
mustakin näytti siltä kuin että jätkät ois gatlinin takana tullu maaliin puolitehoilla...Minä Itse sanoi:Näyttääkö muuten muittenkin mielestä siltä et noi pikajuoksija alkaa hiljentää jo ennen maaliviivaa? Ite vaan ajattelen et se vaan näyttää siltä mut jotenkin vaan tuntuu et ne lopettais liian aikaisin :o
Pertti 123 sanoi:Evilä on kovassa kunnossa, mutta ihailen hänen asennettaan.
Evilällä tuntus olevan aidosti kova itseluottamus. Just tollasia tarttettas Suomessa. 90% Suomalaisista on vellihousuja. Se on varmaan joku kansallinen ominaisuus.
Eli jos Evilä ei saa mitalia, se johtuu kannustuksesta? Sinähän se positiivinen veijari olet.Alarik sanoi:Löytyy nuista muistakin hyppääjistä näköjään 8,20:n ylittäjiä, Evilä ei välttämättä saa sitä mitalia. Mutta hypettäkää vaan, toistuupahan ns. Pitkämäki-ilmiö.