Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amfetamiini oli lääkkeessä, jota Gatlin oli ottanut 10 vuoden ajan jonkinlaiseen tarkkaavaisuushäiriöön. Eli jostain alle 10-vuotiaasta pojasta lähtien.Alarik sanoi:http://www.usatf.org/about/legal/antidoping/DQs.asp
5/14/02 on Gatlinille annettu yleinen varoitus amfetamiinin käytöstä.
Itse ihmettelen, että miksi eivät dyykkaa silleen kuin joku pesispelaaja.Minä Itse sanoi:Näyttääkö muuten muittenkin mielestä siltä et noi pikajuoksija alkaa hiljentää jo ennen maaliviivaa? Ite vaan ajattelen et se vaan näyttää siltä mut jotenkin vaan tuntuu et ne lopettais liian aikaisin :o
Minä Itse sanoi:Näyttääkö muuten muittenkin mielestä siltä et noi pikajuoksija alkaa hiljentää jo ennen maaliviivaa? Ite vaan ajattelen et se vaan näyttää siltä mut jotenkin vaan tuntuu et ne lopettais liian aikaisin :o
Raven sanoi:Kaksi Tshekin kymmenottelijaa on saanut sääntöjen vastaista nesteytystä yleisurheilun MM-kilpailuissa Helsingissä, kertoo sanomalehti Helsingin Sanomat perjantaina...